Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه های مدافع حقوق بشر عربستان از محکوم شدن یک فعال حقوقی به ۶ سال حبس به اتهام انتقاد از حضور عربستان در یمن و برخی اقدامات امنیتی رژیم سعودی خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، گروه های مدافع حقوق بشر عربستان روز چهارشنبه از محکوم شدن «عیسی النخیفی» فعال حقوقی عربستان به ۶ سال زندان خبر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برا ساس این گزارش، گروه های مدافع حقوق بشر عربستان افزودند: عیسی النخیفی به اتهام انتقاد از حکومت عربستان در شبکه های اجتماعی محاکمه شده است.

در همین حال روزنامه عکاظ عربستان بدون ذکر نام این فعال حقوقی نوشت: متهم از حضور عربستان در یمن و برخی اقدامات امنیتی حکومت انتقاد کرده و به دولت و دستگاه قضا توهین کرده است.

سازمان مدافع حقوق بشر «قسط» عربستان که مقر آن در لندن قرار دارد، اعلام کرد: عیسی النخیفی دسامبر ۲۰۱۶ توسط مقام های سعودی دستگیر شد.

دادگاه عربستان عیسی النخیفی را همچنین به ۶ سال محرومیت از نوشتن یا مشارکت و عضویت در شبکه های اجتماعی محکوم کرد.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۵۸۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ گل چیپ عیسی به آلومینیوم

در جریان دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و پرسپولیس در یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال، مهمان تهرانی با یک گل از حریف پیش بود تا اینکه در دقیقه 25، عیسی آل‌کثیر با یک ضربه چیپ و فنی توانست گل دوم تیمش را به ثمر برساند.

دریافت 17 MB

   

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره‌های حقوقی و قضایی برای اعضای شورا‌ها در گلستان
  • پنجاهمین نشست بانک توسعه اسلامی در عربستان آغاز شد
  • فیلم/انتقاد دانشجوی فعال زن آمریکایی از لابی‌ صهیونستی ایپک
  • انتقاد دانشجوی فعال زن آمریکایی از لابی‌ صهیونستی ایپک
  • فعالان حوزه خانواده در«جامعه پردازخانواده» به یکدیگرمعرفی می‌شوند
  • انتقاد تند رئیس جمهور مکزیک از آمریکا
  • ادامه روزهای کابوس وار مدافع عنوان قهرمانی در لیگ عربستان
  • ویدیو/ گل چیپ عیسی به آلومینیوم
  • نباید با لغزش یک مسئول یا یک گروه توپخانه خود را به سمت یکدیگر فعال کنیم
  • کابل: هیچ گروه تروریستی در افغانستان فعال نیست