Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، هادی یوسف‌زاده در جمع اعضای شورای فرهنگی کانون استان تصریح کرد: بررسی آمارهای موجود در زمینه فعالیت‌های اجرا شده در سال 96 نشان از افزایش این فعالیت‌ها در شاخص‌های مختلف دارد.

وی در عین حال تصریح کرد: در کنار رشد کمی این فعالیت‌ها، به کیفیت و نحوه اجرا نیز اهتمام جدی شده است و استقبال گسترده مخاطبان و خانواده‌ها از این فعالیت و تداوم آن در طول سال حاکی از رضایت‌مندی آنان از کیفیت وکمیت فعالیت‌ها و برنامه‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل کانون آذربایجان‌شرقی با تقدیر از تلاش مجموعه همکاران ستادی و مربیان مراکز در توسعه فعالیت‌ها تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده امیدواریم این روند روبه‌رشد در سال آینده نیز تداوم یابد.

یوسف زاده با اشاره به انتخاب و معرفی تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال 2018 از پیش‌بینی و اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های نوآورانه و خلاقانه در راستای مشارکت کانون در این رویداد فرهنگی خبرداد و افزود: با توجه به حضور کانون استان در ستاد تبریز 2018 برنامه‌های گسترده‌ای در این راستا برای مخاطبان کودک و نوجوان اجرا خواهد شد.

در این جلسه ضمن بررسی فعالیت‌های انجام شده در سال 96 در خصوص برنامه‌های پیشنهادی برای سال 97 بحث و تبادل نظر شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۵۹۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوستر طرح تربیتی «هزار مشعل» رونمایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، آئین رونمایی از طرح آموزشی و تربیتی «هزار مشعل» عصر چهارشنبه با حضور معاون فرهنگی هنری ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان برگزار شد.

«هزار مشعل» به واسطه فعالیت قریب به ۱۰۰۰ کانون در استان گیلان طراحی شده و در قالب این طرح هر کانون به مانند یک مشعل در فعالیت‌های فرهنگی محسوب شده است.

هزار مشعل طرحی تربیتی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری، اجتماعی و آموزشی است که با محوریت جهاد تبیین در فعالیت‌های مسجدی به منظور احیای کارکردهای مساجد در هشت رشته طراحی شده است.

کد خبر 6094649

دیگر خبرها

  • پوستر طرح تربیتی «هزار مشعل» رونمایی شد
  • کانون ایلام جزء کانون‌های پیشرو کشور است
  • فرصت عوامل آموزشی و تربیتی مدارس برای ثبت تجربیات خلاقانه و نوآورانه تا ۲۰ اردیبهشت
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان
  • ۳۷۰۰ برنامه ویژه بزرگداشت هفته معلم در هرمزگان اجرا می‌شود
  • نوجوانان بوشهری حفظ محیط زیست دریایی را تمرین کردند
  • « از خزر تا خلیج فارس»، ویژه برنامه کانون پرورش فکری بندرگز
  • ۶۰ عنوان برنامه طی هفته معلم در اردبیل اجرا می‌شود
  • ۶۰ عنوان برنامه در طول هفته معلم در اردبیل اجرا می‌شود
  • نوجوانان بوشهری بر بال آهنین به سودای پرواز پرداختند