Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@20:51:25 GMT

کار وحشتناک عروس با داماد یک روز قبل از مراسم

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۵۹۷۳۸

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛تصمیم گیری های والدین دختر جوان و برنامه ریزی برای ازدواج بدون رضایت او پایان تلخی داشت که به ضرر هر دو خانواده تمام شد.

دختر 20 ساله ای در "تالانگا" مدتها بود که با یکی از پسران جوان روستا سعی در راضی کردن خانواده هایشان برای کسب اجازه ازدواجشان داشتند اما موفق نمی شدند چرا که خانواده عروس تصمیم داشت تا دخترشان را عقد مرد دیگری در آورند و همین آتش کینه را در دل دختر و پسر جوان نسبت به داماد آینده برانگیخته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از صحبت های والدین و اجرای مراسم خواستگاری همه چیز و تمام جزئیات مراسم عروسی برنامه ریزی شده بود ، برنامه هایی که اجرا نشد چرا که مراسم ازدواجی برگزار نشد.

از چند روز قبل از عروسی دختر جوان با معشوقه ی قبلی اش تصمیم داشتند تا به نحوی مراسم عروسی را به تاخیر بیاندازند تا در تاخیر و فرصت ایجاد شده کاری برای کنسل شدن ازدواج انجام دهند اما موفق نشدند تا اینکه نقشه شومی برای داماد کشیدند.

آنها با هم دستی یکدیگر نقشه قتل را کشیدند و روز قبل از عروسی آن را عملی کردند .

خبر خودسوزی داماد اهالی روستا را شوکه کرد ، دامادی که یک روز قبل از عروسی اش دست به خودکشی آن هم با خودسوزی به وسیله ی بنزین زده بود در بیمارستان بستری شد اما شدت سوختگی به حدی بود که چند ساعت بعد از حادثه جان باخت ؛ این ماجرا مشکوک بود برای همین پای پلیس به میان آمد .

ابتدا هیچ سرنخی وجود نداشت اما بعداز تحقیقات پلیس و اعترافات عروس و معشوقه قبلی اش روشن شد که آن ها با نقشه داماد بخت برگشته را از خانه بیرون کشانده و در جایی خلوت با ریختن بنزین و انداخت کبریت روی او دست به چنین جنایتی زدند.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۵۹۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس

به گزارش همشهری آنلاین، پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی و عروس امام(ره) شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور چهره‌های سیاسی و برخی از مردم از مسجد نو به سمت حرم حضرت معصومه(س) تشییع و بعد از اقامه نماز به امامت آیت‌الله جعفر سبحانی، در مقبره شیخ فضل‌الله نوری به خاک سپرده شد.

تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی کد خبر 847487 منبع: فارس برچسب‌ها سید حسن خمینی امام خمینی حسن خمینی خبر ویژه حضرت معصومه (س) حرم حضرت معصومه (س) استان قم

دیگر خبرها

  • عکسی از مادر سیدحسن خمینی در مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام /دختر امام هم آمد
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل + عکس
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • عروسی‌هایی بدون تالار و تشریفات
  • دو زن قربانی تیراندازی در مراسم عروسی
  • نوه امام خمینی در خارج از کشور چه کاره است؟ /خاطرات عروس بزرگ امام از فوت دو فرزندش و علت آن
  • (تصویر) عکس‌هایی از جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل
  • فیلم ضدحال خنده‌دار دختر دانش آموز به معلم بابت ماه تولد
  • میزان تمرکزت رو محک بزن؛ سه تفاوت دو عکس رو ۳۳ ثانیه‌ای بگو