Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-01@13:43:35 GMT

عکس روز: بازگشت به زمین

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۵۹۸۵۳

عکس روز: بازگشت به زمین

ارتباطات > تصویری - همشهری آنلاین:
کارکنان زمینی ۲۸ فوریه (۹ اسفند) ۲۰۱۸ مارک واند هی، فضا نورد ناسا را پس از فرود کپسول فضایی سایوز M۵-۰۶ جابه‌جا می‌کنند.

سه فضانورد پس از یک ماموریت پنج و نیم ماهه در ایستگاه بین‌المللی فضایی با سفینه سایوز به زمین بازگشتند.

Alexander Nemenov/AP

در همین زمینه: عکس روز: زیر شکوفه‌های گیلاس عکس روز: برف‌بازی برج پرتاب راکت ناسا کج شد عکس روز: بازداشت پسربچه فلسطینی عکس روز: یادبود انقلاب عکس روز: بادبادک‌بازی در کابل.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۵۹۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ فضانورد چینی به زمین بازگشتند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپیس، آنها حدود ۹ ساعت قبل از ایستگاه فضایی تیانگونگ سفرشان به زمین را آغاز کرده بودند.

هر ۳ خدمه شنژو ۱۷ یعنی تانگ هونگبوُ تانگ شنگجی و جیانگ شینلین سالم و ایمن هستند. کپسول شنژو ۱۷ همراه یک موشک لانگ مارچ۲F در ۲۵ اکتبر ۲۰۲۳ میلادی به فضا ارسال شد و ۶.۵ ساعت بعد به تیانگونگ رسید.

این دوازدهمین ماموریت ارسال فضانورد چین به فضا در کل و ششمین ماموریت سرنشین دار به تیانگونگ بود. علاوه بر آنچه گفته شد شنژو ۱۷ شامل جوانترین خدمه ای بودند که در ایستگاه تیانگونگ اقامت کردند.

خدمه ماموریت شنژو ۱۷ شش ماه پر ماجرا را در مدار پایین زمین گذراندند. آنها مجموعه ای از آزمایش های علمی انجام دادند و چند پیاده روی فضایی برای تعمیر پنل های خورشیدی تیانگونگ نیز انجام دادند که به دلیل برخورد زباله ها یا ریز سیارک ها آسیب دیده بود.

کد خبر 6093860 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • فضانوردان چینی پس از ۶ ماه به زمین بازگشتند
  • ۳ فضانورد چینی به زمین بازگشتند
  • فضانوردان چین به زمین بازگشتند
  • چین خاک سرخ مریخ را به زمین می‌آورد!
  • ناسا یک پیام از فاصله ۲۲۵ میلیون کیلومتری زمین دریافت کرد
  • تصاویر تلسکوپ فضایی وب از یک سحابی در فاصله ۱۳۰۰ سال نوری
  • درختان ماه روی زمین کاشته می‌شوند
  • استارلاینر بوئینگ قرار است در 6 می به فضا پرتاب شود
  • دراگون از ایستگاه فضایی جدا می‌شود
  • چین اولین کشوری خواهد بود که خاک مریخ را به زمین می‌آورد