Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید عباس صالحی شامگاه چهارشنبه پس از حضور به عنوان نماینده دولت در شهرستان حاجی آباد در گفت و گو با ایرنا با اشاره به مطالبات مردم و دستاوردهای سفر دولت به این شهرستان اظهار داشت: به عنوان نماینده رییس جمهوری به شهرستان حاجی آباد آمدم و در جلسه های مختلفی که با مردم، مسئولان و هنرمندان داشتیم مسائل و خواسته های به حق مردم در شهرستان حاجی آباد مورد اشاره قرار گرفت و در جلسه هیات دولت مطرح و پیگیری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در مجموع، خواسته های مردم و مسئولان در بحث های اجتماعی و اقتصادی نکته های مختلف و مهمی از جمله تبدیل شهرستان حاجی آباد به بندرخشک که بتواند جایگاهی برای آینده استان و توسعه خودش داشته باشد، مطرح شد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: استقرار این بندر علاوه بر توسعه این شهرستان در بخش توسعه کشاورزی و صنایع تبدیلی می تواند برای خود استان هرمزگان نیز بسیار مفید باشد زیرا صنایع تبدیلی و فرآوری هایی که می تواند درفضای بخش کشاورزی شهرستان حاجی آباد شکل بگیرد از اثرهای قابل توجه احداث بندرخشک به شمار می رود.
صالحی با اشاره به این که 90 درصد گندم و خرمای استان هرمزگان از شهرستان حاجی آباد تامین و صادر می شود، اضافه کرد: گسترش صنایع فناور و تبدیلی هم چنین باعث رونق اشتغال در شهرستان حاجی آباد خواهد بود چرا که وجود استعدادهای قابل توجه طبیعی، زراعی و معدنی به بهبود شرایط اجتماعی و اقتصادی این شهرستان و استان کمک زیادی می کند.
به گفته وی، با توجه به حجم قابل توجه ترددهایی که از مسیر این شهرستان از بندرعباس تا کرمان به سایر نقاط کشور صورت می گیرد، شهرستان حاجی آباد می تواند در حوزه توسعه اقتصادی و اجتماعی از فضای ترانزیتی خود استفاده مفیدتر و حداکثری داشته باشد.
وی تکمیل، بهسازی و تجهیز سالن اداره ارشاد حاجی آباد به یک سالن مجهز سینمایی و نمایش با توجه به عدم وجود سالن سینما را یکی از خواسته های به حق مردم و هنرمندان این شهرستان دانست و افزود: تلاش می کنیم در نیمه اول سال آینده سالن سینمایی حاجی آباد تکمیل و تجهیز شود.
وزیر فرهنگ و ارشاد بیان کرد: حمایت از آثار فرهنگی در حوزه کتاب و فیلم، پیگیری بیمه هنرمندان و تور زیارتی از هنرمندان به مشهد مقدس نیز به سرعت پیگیری خواهد شد.
کاروان تدبیر و امید به ریاست حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری کشورمان از دیروز چهارشنبه نهم اسفندماه میهمان مردم هرمزگان است.
در این سفر 2 روزه 15 طرح مهم با هزینه بیش از 40 هزار میلیارد ریال از جمله فولاد صبا، مرحله جدید بندر شهید رجایی، پالایشگاه گاز گورزین قشم، طرح افزایش بنزین پالایشگاه نفت بندرعباس افتتاح و عملیات اجرایی 15 طرح دیگر نیز با اعتبار بیش از 2 هزار میلیارد تومان آغاز شد.
این دومین سفر حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی به استان هرمزگان در سال جاری است و رییس جمهوری، نهم و دهم اردیبهشت ماه امسال به بندرعباس سفر کرد که طی آن مرحله اول پالایشگاه ستاره خلیج فارس، صبا فولاد خلیج فارس و چند طرح عمرانی دیگر به بهره برداری رسید.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز شامگاه چهارشنبه مهمان مردم حاجی آباد بود و در جمع مردم و فرهیختگان این شهرستان به بررسی مشکلات و مسائل آن ها پرداخت.
9887/ 7408

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۵۹۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهران از استان‌های محروم کشور است

سپهر خلجی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره دیدار اخیر رئیس جمهور با بخشی از مردم تهران، اظهار کرد: استان تهران یکی از استان‌های محروم است به رغم اینکه تهران پایتخت است و این تصور وجود دارد که دارای امکانات است، اما به واقع یکی از استان‌های محروم کشور همین استان تهران است.

وی‌افزود: یکی از محرومیت‌های بزرگ در استان تهران موضوع آموزش و پرورش و مدارس قدیمی است. باید در نگاه متوازن که دولت دارد، استان تهران مورد توجه قرار گیرد. با این نگاه برنامه‌ریزی صورت گرفت که در کنار سفر‌های استانی رئیسی جمهور، باید به استان تهران هم توجه شود، ولی، چون تهران بزرگ است باید منطقه به منطقه این سفر انجام شود و برای نیازمندی‌هایی که مردم مناطق مختلف دارند، برنامه‌ریزی و اقدامات لازم انجام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • توجه به استان تهران در نگاه متوازن دولت
  • تهران از استان‌های محروم کشور است
  • تخصیص ۴۰ میلیارد تومان برای تکمیل ۲ طرح بازآفرینی شهری در نجف آباد
  • کشف ۶۰ کیلوگرم تریاک در حاجی آباد
  • سد «آبریز» مطالبه مهم مردم کهگیلویه و بویراحمد است/ راه آهن یاسوج مورد توجه قرار گیرد
  • همزمان با هفته کارگر از کارگران نمونه خلیل‌آباد تجلیل به عمل آمد
  • تحویل ۹ شی تاریخی به میراث‌فرهنگی هرمزگان
  • ماجرای تیراندازی در دولت‌آباد چه بود؟
  • ماجرای تیراندازی در دولت آباد چه بود؟
  • تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان