Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-04@00:19:01 GMT

دستگیری عاملان شهادت ستوان دوم حسین احمدی

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۶۱۲۰۳

دستگیری عاملان شهادت ستوان دوم حسین احمدی

به گزارش ایسکانیوز، رئیس پلیس امنیت عمومی استان هرمزگان بیان کرد: در پی به شهادت رسیدن ستوان دوم "حسین احمدی" از کارکنان ایست و بازرسی شهید "میرزایی" بندرعباس در سال 93 و متواری شدن عاملان شهادت، شناسایی و دستگیری متهمان به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ علی اصغر عبادی نیک افزود: با انجام اقدامات فنی و تخصصی مشخص شد متهمان که غیر بومی بودند از آن زمان به دلیل ترس از شناسایی و دستگیری به استان هرمزگان تردد نداشته تا اینکه در 27 بهمن ماه به همراه 4 تن از همدستانشان برای معامله مواد مخدر با حضور در هرمزگان در محوطه کارگاهی در اطراف بندرعباس ساکن شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس امنیت عمومی هرمزگان اظهار کرد: مأموران با هماهنگی مقام قضایی به محل اختفاء متهمان اعزام و طی عملیات ضربتی هر 5 نفر را دستگیر کردند.

این مسئول انتظامی تصریح کرد: متهمان با جو سازی خود را کارگر ساختمانی معرفی و سعی در انحراف ذهن مأموران داشتند که در نهایت 2 تن از آنان به بزه انتسابی و به شهادت رساندن ستوان دوم "حسین احمدی" اعتراف کردند.

عبادی نیک گفت: متهمان در اعترافات خود اقرار کردند که در زمان به شهادت رساندن شهید احمدی، حامل 98 کیلو مواد‌مخدر و مقداری کالای قاچاق بودند که به همین خاطر با شهید احمدی درگیر و وی را به شهادت رسانده‌اند.

901

هرمزگان دستگیری حسین احمدی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۶۱۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست رکورد ایران توسط ترانه احمدی در مسابقات اسکیت فری استایل

 ترانه احمدی به مقام نخست رقابت‌های دستجات آزاد اسکیت فری استایل در شاخه اسپید اسلالوم دست یافت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکیت، مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل از صبح امروز (پنج‌شنبه) به میزبانی شهر نجف آباد اصفهان و در شاخه‌های بتل و اسپیداسلالوم آغاز شده است.

در رده سنی بالای 19 سال و شاخه اسپید اسلالوم، ترانه احمدی دارنده مدال نقره بازی‌های آسیایی هانگژو توانست در رقابتی جذاب و دیدنی در فینال و‌ با زمان 4.217 ثانیه بر سکوی قهرمانی این رقابت‌ها تکیه بزند و رکورد ایران را ارتقا بدهد.

پس از او، رومینا سالک و مژده شعبانی به عنوان دوم و سومی بسنده کردند. 

رکورد پیشین هم در اختیار ترانه احمدی با زمان 4.280 ثانیه بود.

همچنین در رده سنی زیر 19 سال، پریناز زکریا، ریحانه مصطفایی و زهرا صادقیان سه نفر برتر این رویداد را تشکیل دادند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • رکوردشکنی دوباره ترانه احمدی در فری‌استایل | ببینید
  • رکوردشکنی دوباره ترانه احمدی در فری‌استایل
  • رکورد مسابقات فری استایل اسکیت شکسته شد
  • شکست رکورد ایران توسط ترانه احمدی در مسابقات اسکیت فری استایل
  • سرپرست وزارت اقتصاد در دولت احمدی‌نژاد: باجناقم از من شاکی است که چرا برای او وام جور نکردم
  • دستگیری زوج جیب بر در منطقه ثامن مشهد
  • دستگیری عاملان تیراندازی در نیمروز
  • دستگیری عاملان ایجاد رعب وحشت در باقرشهر
  • دستگیری سارقان ۳۰۰ میلیاردی در اشتهارد
  • شهید حسین اسکندرلو را بیشتر بشناسیم