Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-19@11:37:27 GMT

رونمایی از گوشی هوشمند مخصوص کودکان

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۶۱۳۰۰

رونمایی از گوشی هوشمند مخصوص کودکان

یک شرکت اسپانیایی در جریان کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۸ بارسلون از یک گوشی هوشمند اندرویدی مخصوص کودکان رونمایی کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از وب سایت phonearena، اسکودو وب – یک شرکت اسپانیایی فعال در زمینه تولید محصولات آموزشی – در جریان رویداد کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۸ که هم اکنون در شهر بارسلون اسپانیا در حال برگزاری است، از یک گوشی هوشمند مخصوص کودکان رونمایی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گوشی جدید از سیستم عامل اندروید بهره می‌برد و به والدین کودکان این امکان را می‌دهد تا از راه دور بتوانند فعالیت فرزندشان را کنترل و مدیریت کرده و تعیین کنند که چه زمانی می‌تواند از گوشی خود استفاده کند.

این گوشی هوشمند اندرویدی که فون کید (phoneKid ) نام دارد، امکانات و قابلیت‌های ویژه‌ای دارد که پدر و مادرها قادر خواهند بود به وسیله آن نام و نوع اپلیکیشن‌های مورد استفاده، میزان فعالیت در شبکه‌های اجتماعی، عضو شدن در شبکه‌های اجتماعی جدید، تماس با مخاطبین و شماره های ناشناس و غیره را کنترل کرده و از همه این موارد آگاه و مطلع باشند.

اما از دیگر از ویژگی‌های این گوشی هوشمند جدید، امکان فعال‌سازی قابلیت study mode یا حالت درس خواندن است. با فعال کردن این حالت، گوشی مذکور هیچ گونه اتصالی به اینترنت و شبکه‌های اجتماعی نخواهد داشت و والدین می‌توانند مطمئن باشند که فرزندشان هیچ دسترسی به مواردی که حواسشان را از درس خواندن پرت می‌کند، ندارد. در حالت study mode کودک تنها قادر است به ماشین حساب و مایکروسافت ورد که ممکن است هنگام درس خواندن به کارش بیاید، دسترسی داشته باشد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۶۱۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرز تهیه شیرینی مخصوص ماه رمضان در هرمزگان + فیلم

یکی از شیرینی‌های مخصوص ماه مبارک رمضان در هرمزگان لگیمات نام دارد که به پای ثابت سفره‌های افطار و سحر در این استان تبدیل شده است. در ویدئوی زیر مراحل تهیه این شیرینی را می‌بینید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • با اوپو، پیشتاز دنیای تکنولوژی آشنا شوید
  • پیش‌بینی بسته حمایتی برای خانواده آسیب‌دیدگان اجتماعی
  • تأثیر نمرات مدرسه بر میزان حمایت والدین از فرزندان
  • اهدای ۵۰ هزار بسته حمایتی به خانواده آسیب دیدگان اجتماعی
  • توسعه سامانه‌ امن‌ساز تلفن‌های همراه
  • اهدای ۵۰ هزار بسته به خانواده‌های کم‌بضاعت پایتخت
  • چگونه گوشی‌های تلفن همراه هوشمند مغز کودکان مان را مسموم کردند و چگونه با آن مقابله کنیم؟
  • طرز تهیه شیرینی مخصوص ماه رمضان در هرمزگان + فیلم
  • ۸۰ درصد متکدیان اطراف حرم مشهدی نیستند/ برگزاری پویش مشهد مهربان
  • کوچک شدن گوشی های هوشمند تا کجا ادامه دارد؟ | تولید گوشی در ابعاد ساعت مچی