Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارضی گفت: تمامی نوکران دستگاه امام حسین(ع)  در مرتبه بالایی قرار دارند، پس نباید برای ارتقا جایگاه خود در جامعه به رقابت ناسالم و تخریب مداح های دیگر پرداخت.

به گزارش خبرگزاری مهر، حاج منصور ارضی در همایش مسئولین بسیج مداحان سراسر کشور و فعالان عرصه ستایشگری اهل بیت(علیهم السلام) گفت: برگزاری چنین همایش هایی برای ایجاد همدلی بیشتر و نزدیک شدن شیوه های برپایی مجالس مذهبی به یکدیگر، مؤثر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مداح پیشکسوت به شهادت بسیجی مدافع امنیت، شهید محمد حسین حدادیان افزود: این جوان دلداده انقلاب و امام حسین(علیهم السلام) بود، مدت ها با اغتشاشگران منطقه پاسداران درگیر بود و در نهایت به دست آشوب گران به شهادت رسید؛ در واقع باید گفت که پایان راه نوکر و دلداده حضرت سیدالشهدا شهادت است.

وی در ادامه با اشاره به آسیب های موجود در عرصه مداحی، اذعان کرد: بسیاری از آسیب ها و مسائل پیش آمده در این عرصه همچون مسئله شیعه و سنی، با وجود فتاوای مراجع تقلید، تکلیفشان مشخص است.

ارضی ضمن هشدار نسبت به بروز برخی رقابت های ناسالم میان مداحان گفت: تمامی نوکران دستگاه امام حسین(علیهم السلام)  در مرتبه بالایی قرار دارند، پس نباید برای ارتقا جایگاه خود در جامعه به رقابت ناسالم و تخریب مداح های دیگر پرداخت، باید از شعر و مدح اهل بیت(علیهم السلام) فارق از اینکه سراینده شعر کیست، لذت ببریم.

وی تأکید کرد: مبنای هیأت داری و فعالیت در دستگاه اهل بیت(علیهم السلام) باید بر اساس اخلاص باشد و اینگونه است که مخاطبان، اثر مثبتی از مجالس مذهبی می گیرند.

این مداح با تأکید بر پرهیز از اشرافی گری و دنیا پرستی، افزود: باید مراقب باشیم که توجه و احترام مردم ما را مغرور نکند و لذت های دنیا زیر زبانمان مزه نکند، هرگاه توانستیم از لذت های دنیوی دل بکنیم، آن گاه اشعار و مدیحه سرایی ما اثری دل نشین می گذارد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۶۳۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینجا غزه نیست؛ بمباران هم نشده است! | اینجا اوکلاهما است که خانه ها بر اثر گردباد تخریب شده اند ... + فیلم

دریافت 4 MB کد خبر 848200 برچسب‌ها خبر مهم طوفان

دیگر خبرها

  • عاشق دوآتشه استقلال؛ التماس می‌‎کردم دستانم را قطع نکنند!
  • احتمال ریزش بهمن در گردنه تته/ مردم از تردد پرهیز کنند
  • آماده باش هلال احمر/ پرهیز از طبیعت گردی در کوهستان های البرز
  • ظرفیت فضای صدور احادیث در توسعه فقه اجتماعی بررسی می شود
  • آمارهای تکان‌دهنده مصطفی معین از بی‌اعتمادی جامعه ایران نسبت به همدیگر، رسانه و مسئولان (فیلم)
  • ۱۲ طلبه و ۴ مداح که اعضاء بدن‌شان اهداء شد/ انتشار شماره جدید «خیمه»
  • در حوزه تئاتر رضوی باید از کلیشه پرهیز کرد/ اهمیت اجرای عمومی
  • اعضای شوراها از دخالت دادن تفکرات سیاسی پرهیز کنند
  • دهه کرامت فرصتی مناسب برای تببین جایگاه اهل بیت علیهم السلام
  • اینجا غزه نیست؛ بمباران هم نشده است! | اینجا اوکلاهما است که خانه ها بر اثر گردباد تخریب شده اند ... + فیلم