Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@23:27:11 GMT

دستگیری عامل شهادت ۷تن از کارکنان نیروی انتظامی

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۶۳۹۸۶

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: عامل شهادت سرتیپ دشتی‌زاده و 6 نفر از کارکنان نیروی انتظامی و بسیج توسط یگان‌های عملیاتی پلیس سیستان و بلوچستان دستگیر شد.

به گزارش فارس، سردار محمد قنبری امروز اظهار کرد: عامل شهادت سرتیپ دشتی زاده و 6 نفر از کارکنان نیروی انتظامی و بسیج توسط یگاه های عملیاتی پلیس سیستان و بلوچستان دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: در تاریخ یازدهم تیر ماه سال 84، کاراگاهان پلیس آگاهی و ماموران انتظامی شهرستان "زاهدان" در روستای "الله آباد دومک" در راستای برقراری نظم و امنیت و مقابله با مخلان امنیت عمومی، در محورهای فرعی با اشرار مسلح درگیر شده که در این عملیات شهید "عبدالله دشتی زاده " به همراه 6 نفر از کارکنان انتظامی و بسیج به درجه رفیع شهادت نائل شدند که تلاش های پلیس برای دستگیری عاملان این شهادت ادامه داشت.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: کارآگاهان پلیس با اشراف اطلاعاتی، در اولین ساعات شهادت ماموران هویت ضارب را شناسایی کردند ولی این شرور با تغییر مداوم محل سکونت خود متواری شده بود.

سردار قنبری تصریح کرد: یگان های عملیاتی پلیس آگاهی در تعاقب پایش های اطلاعاتی و با اشراف کامل آخرین مخفیگاه این شرور را در یکی از مناطق حاشیه ای شهرستان زاهدان شناسایی و وی را در یک عملیات غافلگیرانه و پیچیده دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: متهم در تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس به تیراندازی و شهادت شهید "عبدالله دشتی زاده و 6 نفر از کارکنان نیروی انتظامی و بسیج اعتراف، و پس از تکمیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

شایان ذکر است، شهید دشتی زاده در زمان شهادت در سمت رئیس پلیس شهرستان زاهدان مشغول به خدمت بوده است.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۶۳۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان

سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب استان سیستان و بلوچستان توزیع شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرتیپ پاسدار سید حسن مرتضوی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه با اعلام این خبر گفت: قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از ابتدای حادثه سیل اخیر در منطقه سیستان و بلوچستان اقدامات و خدمات موثری را به مردم این منطقه ارایه نموده و در ادامه این خدمات جریانی جهادی امروز محموله‌ای بزرگ شامل آرد، موادغذایی از قبیل برنج، روغن، انواع کنسروجات، ماکارانی، آب معدنی، رب و همچنین البسه ورزشی برای کودکان و نیز لوازم التحریر مدرسه بین مردم مناطق سیل زده در حال توزیع می‌باشد.


فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در ادامه با بیان اینکه تاکنون کمک‌های نیروی زمینی سپاه مبالغی بالغ بر ۵ میلیارد تومان بوده که در مناطق سیل زده جنوب استان توزیع شده است.


فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس نیروی زمینی سپاه اضافه کرد: نیرو‌های امدادی این قرارگاه به صورت مداوم و شبانه روزی در مناطق سیل زده حضور دارند و به انجام ماموریت‌های امداد و نجات می‌پردازند.


سرتیپ پاسدار مرتضوی تأکید کرد این کمک‌ها تا زمانی که نیاز مردم منطقه باشد، در کنار سایر خدمات جهادی و امدادرسانی سپاه ادامه خواهد یافت.
وی ادامه داد: قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از آغاز سیل در استان سیستان و بلوچستان همواره در کنار مردم این خطه بوده و به کمک‌های خود ادامه می‌دهد.

دیگر خبرها

  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • تداوم کمک‌رسانی نیروی دریایی ارتش به مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت
  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می شود
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • کماکان سیستان و بلوچستان نیازمند توجه ویژه خیرین است
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • رونمایی از سند ۵ ساله توسعه شاخص‌های آموزشی، فضاها و نیروی انسانی سیستان و بلوچستان