Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@23:43:43 GMT

خبرگزاری مهر استان قزوین در حوزه سلامت تجلیل شد

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۶۴۹۳۶

خبرگزاری مهر استان قزوین در حوزه سلامت تجلیل شد

قزوین- خبرگزاری مهر استان قزوین به پاس همکاری در تحقق بهبود سلامت جامعه در اولین مجمع سلامت استان قزوین مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، اولین مجمع سلامت استان قزوین روز پنجشنبه با حضور عبدالمحمد زاهدی استاندار، منوچهر مهرام رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین، نرگس رستمی کارشناس معاونت اجتماعی وزارت بهداشت و جمعی از مشاوران بهداشت و مدیران دستگاههای اجرایی در استانداری قزوین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مجمع از فعالان عرصه بهداشت و درمان و کسانی که در بهبود شاخص های سلامت استان قزوین نقش تاثیرگذاری داشتند تجلیل شد.

در این مجمع از خبرگزاری مهر استان قزوین به پاس تهیه گزارش و گفتگوهای تخصصی، پوشش خبری رویدادهای مربوط به حوزه سلامت و بهداشت و درمان و نیز نقش آفرینی در بهبود شاخص های سلامت تقدیر شد و لوح تقدیر به محمدرضا جباری سرپرست خبرگزاری مهر اعطا شد.

تقدیر از مشاوران سلامت، دستگاههای اجرایی برتر، مربیان مهد کودک ها، کارشناسان دستگاههای اجرایی، رسانه برتر از دیگر برنامه های این مجمع بود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۶۴۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتغال‌زایی جوامع محلی با فرآوری محصولات بلوط

علی حسینی می‌گوید: جنگل‌های بلوط لرستان در حکم ذخایر انرژی خاورمیانه و به‌عنوان میراثی گران‌بها نه تنها می‌توانند در کاهش آلاینده‌ها، حفظ آب، تولید اکسیژن و ممانعت از فرسایش و رسوب نقش اساسی ایفا کنند بلکه با مشارکت مردم از طریق تولید فرآورده‌های مختلف می‌تواند اشتغال‌زایی به دنبال داشته باشد.
کارشناس منابع طبیعی و آبخیزداری روغن مستخرج از میوه درخت بلوط با اهداف دارویی (درمان زخم‌ها، کنترل دیابت، بهبود هضم و گوارش، جلوگیری از آسم، بهبود سلامت قلب، جلوگیری از آلزایمر و ضدعفونی کننده)، صنعتی (در صنایع شامپوسازی و صابون‌سازی) و تغذیه‌ای (اسید اولئیک و اسید لینولئیک) را از جمله فرآورده‌های درخت و میوه بلوط عنوان می‌کند.
به گفته کارشناس منابع طبیعی و آبخیزداری اسانس‌گیری از میوه درخت بلوط برای تولید شیرینی، کیک، دمنوش، پماد و کرم‌های که در سلامت پوست و مو موثر هستند، همچنین تولید عصاره از برگ درخت بلوط به منظور افزایش تولید مرکبات از طریق مبارزه با باکتری گرینینگ جهشی در تولیدات کشور و بهبود وضعیت مردم به ویژه جوامع محلی ایجاد کند.
حسینی معتقد است: حفظ ذخایر ارزشمند جنگل‌های بلوط استان بدون مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست.
منبع:فارس

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • اشتغال‌زایی جوامع محلی با فرآوری محصولات بلوط
  • تجلیل از ۶۵ عضو هیئت علمی برگزیده/ جوان‌ترین استاد ۴۵ساله و تقدیر از ۶ استاد زن
  • تدوین لایحه حمایت از حقوق پرستاران با هدف بهبود معیشت
  • نقش ماماها در جوانی جمعیت و فرزندآوری کلیدی است
  • آئین اختتامیه جشنواره سفیران سلامت با تجلیل از فعالان سلامت
  • دبیر کارگروه سلامت مدارس منصوب شد
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • تجلیل از فعالان حوزه سلامت روان مهاباد
  • ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است
  • تجلیل از نخبگان جامعه کار و تولید استان قزوین