Web Analytics Made Easy - Statcounter

وحید اسکندری سرپرست دفتر ریاست و مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان حج و زیارت در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: تاکنون در مرحله ثبت نام کاروان‌های حج سال 97، 32 هزار و 415 زائر نام‌نویسی کرده‌اند.

وی در ادامه تصریح کرد: از آمار فوق 21 هزار و 983 نفر با واریز مبلغ نهایی ثبت نام خود را قطعی کرده‌اند و 12 هزار و 765 نفر نیز هنوز نسبت به واریز مبالغ ثبت نام در کاروان‌های مورد نظر خود اقدام نکرده‌اند و این امر به مفهوم نهایی نشدن ثبت نام این افراد در حج 97 است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان حج و زیارت یادآور شد: استقبال از ثبت نام در کاروان‌های اعلام شده سازمان حج و زیارت تا امروز خوب بوده است.

اسکندری اضافه کرد: ثبت نام در کاروان‌های سازمان حج و زیارت برای حج سال 97 تا تکمیل ظرفیت ادامه دارد و مهلت خاصی هنوز برای آن در نظر گرفته نشده است.

انتهای پیام/

ثبت نام 32 هزار و 415 زائر در مرحله رزرو کاروان‌های حج 97

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۶۶۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین کاروان حج عمره استان سمنان اعزام شد

قدرت الله چتری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، همزمان با مراسم بدرقه حجاج شهرستان شاهرود از اعزام نخستین کاروان حج استان از شهرستان شاهرود خبر داد و بیان کرد: ۸۵ نفر امشب از طریق ترمینال شاهرود به فرودگاه امام (ره) اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این کاروان توسط دو دستگاه اتوبوس شامل حجاج شهرستان شاهرود اعزام می‌شود، گفت: پرواز این گروه از زائران فردا هفتم اردیبهشت ماه انجام خواهد شد.

مدیرکل حج و زیارت استان سمنان با بیان اینکه اعزام دوم حجاج استان یازدهم اردیبهشت ماه از سمنان خواهد بود، گفت: مجموعاً دو کاروان ۸۵ نفری از شاهرود و سمنان به حج امسال اعزام می‌شوند.

چتری با بیان اینکه سیاست جدید عربستان سعودی در دوره جدید حج پذیرش پنج هزار نفر از سراسر ایران است، بیان کرد: به این ترتیب ظرفیت کاروان‌های استان سمنان ۱۷۰ نفر خواهد بود.

وی با بیان اینکه این محدودیت سبب شد تا با هر کاروان استان سمنان یک نفر روحانی و یک نفر مسئول کاروان اعزام شود، گفت: مجموعاً دو سرپرست کاروان و دو روحانی از کل استان سمنان در حج امسال حضور خواهند داشت.

مدیرکل حج و زیارت استان سمنان با بیان اینکه حجاج اعزامی امشب کسانی بودند که سال ۸۶ فیش‌های واریزی داشتند، افزود: تمهیدات لازم برای اعزام ایمن و مطمئن زائران بیت الله الحرام از شاهرود و سمنان اندیشیده شده است.

به گزارش مهر، ۸۵ حاجی شاهرودی امشب در مراسمی معنوی از ترمینال مسافربری شاهرود اعزام شدند.

کد خبر 6088797

دیگر خبرها

  • اعزام ۸۵ زائر عمره از ایلام به سرزمین وحی
  • اعزام ۱۷۰ نفر به حج عمره پس از ۹ سال
  • اعزام ۲ کاروان ۸۵ نفره از کرمانشاه به حج عمره
  • نخستین کاروان حج عمره استان سمنان اعزام شد
  • بهره برداری از زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • صدور ویزای زائران حج تمتع در حال پیگیری است
  • ارز حج ۱۴۰۳ تأمین شد
  • اولین گروه از زائران خراسان جنوبی به عمره اعزام شدند
  • سفر به خانه خدا بعد از ۹ سال | جزئیات عمره ۱۴۰۳
  • حدود ۲ هزار زائر از آذربایجان‌غربی به حج تمتع مشرف می‌شوند