Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - پرونده بیست و سومین دوره مسابقات فوتبال پیشکسوتان جام «یونس شکوری با قهرمانی تیم های بانک سپه، شهدای کارون و ساپکو بسته شد.

به گزارش ایرنا، در آخرین روز این مسابقات که در حضور گروه کثیری از پیشکسوتان و علاقه مندان در ورزشگاه شهید شیرودی برگزار شد تیمهای بانک سپه در رده سنی بالای 65 سال، شهدای کارون در رده سنی بالای 50 و ساپکو در رده بالای 40 سال مقابل رقبای خود در فینال این رده ها به پیروزی رسیده و به مقام قهرمانی رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در پایان چهره های نام آشنا و پیشکسوتانی همانند ناصر نوآموز، ناصر ابراهیمی. نادر لطیفی، غلامحسین نوریان، مجید حلوایی، هادی دزفولی، هادی نراقی و محمد زادمهر جوایز تیمهای برتر را اهدا کردند.
این مسابقات با حضور 98 تیم در 7 رده سنی برگزار شد و پس از سه ماه تلاش بی وقفه، امروز به کار خود پایان داد.
پیش از این تیم های یاران رادبوی در رده سنی بالا 60 سال، ستاره ورزش در رده سنی بالا 55 سال، نیروی زمینی در رده سنی بالای 45 سال و مهرآذر در رده سنی بالای 35 سل به عنوان قهرمانی دست یافته بودند.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید
ورزشی**3783** 1701

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۶۶۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی پاراتکواندوکار قمی در راه رقابت‌های قهرمانی آسیا

تیم ملی پاراتکواندوی بانوان کشورمان در حالی آخرین تمرینات خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی زنان آسیا در ویتنام آماده می‌کند که براساس فهرست نهایی این تیم مرضیه عبداللهی ورزشکار وزن بعلاوه ۶۵ کیلوگرم قم قرار است در این رقابت‌ها به روی شیاپ چانگ برود.

مسابقات پاراتکواندوی قهرمانی زنان آسیا ۲۹ اردیبهشت تا دوم خرداد به میزبانی ویتنام برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۶ اردیبهشت
  • آغاز مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی در راه رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • کمباین وارداتی جدید در کارون رونمایی شد
  • جشن قهرمانی کاراته همدان در مسابقات قهرمانی کشور
  • برپایی آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز
  • شمار پیکرهای شهدای کشف شده در بیمارستان ناصر در غزه به 310 پیکر رسید
  • صدرنشینی تارگت در مسابقات لیگ تیراندازی سمنان
  • آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز