Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-02@03:15:24 GMT

آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم با شرکت ۷۴۵ نفر

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۶۶۷۴۴

آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم با شرکت ۷۴۵ نفر

آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم همزمان صبح امروز باشرکت 745 نفر از خواهران و برادران بالای 12 سال شهرستان گنبدکاووس در دانشگاه غیردولتی شرق شهرستان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قابوس نامه، رئیس اداره اوقاف شهرستان گنبدکاووس در جمع خبرنگاران گفت: این آزمون به عنوان یک رویداد بزرگ قرآنی در کشور با همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارشاد اسلامی و سازمان اوقاف و امور خیریه همزمان در سراسر کسور برگزار می شود.

حجت الاسلام نصرالله جعفری افزود: در این آزمون که برای سال ششم در حال برگزاری استٰ شرکت کنندگان در 9 رشته موضوعی ٰ حفظ قرآن ٰ جزء سی و مفاهیم و نهج البلاغه  به رقابت خواهند پرداخت و امسال حدود 300 هزار نفر در سطح کشور شرکت کرده اند.

وی یادآور شد تعداد 911 نفر از خواهران و برادران برای شرکت در این آزمون نام نویسی کرده اند که از میان آنها 166 نفرنها زیر 12 سال هستند که به صورت شفاهی از انها آزمون گرفته می شود. و در پایان برای قبول شدگان در آزمون های شفایی و کتبی گواهی معتبر صادر می شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گنبدکاووس با اشاره به استقبال خوب از این رویداد بزرگ قرآنی خاطر نشان کرد: 70 درصد از شرکت کنندگان برادران و 30 درصد را خواهران تشکیل می دهند و به قید قرعه به قبول شدگان جوایزی از جمله سفر به عتبات عالیاتٰ و هدیه نقدی یک میلیون ریالی اهدا می شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۶۶۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ دقیق برگزاری نوبت اول کنکور سراسری برای جاماندگان اعلام شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، به اطلاع داوطلبان آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت اول) شهرستان زیرکوه از استان خراسان جنوبی می‌رساند، با توجه به وقوع سیل در این شهرستان و مسدود شدن مسیر تردد داوطلبان در روز برگزاری آزمون گروه‌های آزمایشی علوم‌ریاضی و علوم‌انسانی (صبح پنجشنبه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۶)، مقرر شد برای مساعدت با این داوطلبان مجدداً از آنها در روز جمعه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ در همان حوزه امتحانی قبلی (شهرستان زیرکوه) با شرایط و ضوابط آزمون اصلی، آزمون مجدد به عمل آید.

کارت شرکت در آزمون این داوطلبان از روز سه‌شنبه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قابل مشاهده و پرینت است و فرآیند آزمون از ساعت ۸:۰۰ صبح روز جمعه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ شروع خواهد شد.

گفتنی است که همه داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم‌ریاضی و علوم‌انسانی شهرستان زیرکوه (اعم از حاضر یا غایب) می‌توانند در آزمون مجدد شرکت نمایند. بدیهی است آن دسته از داوطلبانی که در آزمون تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ حاضر جلسه آزمون در گروه‌های آزمایشی علوم‌ریاضی و علوم‌انسانی بودند در صورت شرکت در آزمون مجدد، آزمون قبلی آنان (روز پنجشنبه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۶) باطل شده و نتیجه آزمون مجدد (به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۱) برای آنها ملاک عمل قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیش از ۵۰ حافظ در شهرستان بوشهر فعال است
  • اعلام حوزه‌های آزمون مرحله اول اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • تاریخ دقیق برگزاری نوبت اول کنکور سراسری برای جاماندگان اعلام شد
  • کشف ۲۵ مورد تقلب در آزمون سراسری نوبت اول
  • کشف ۲۵ موردتقلب در آزمون سراسری نوبت اول
  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در ۸۵ حوزه امتحانی
  • اعلام حوزه‌های آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • آزمون نهایی طرح ملی «زندگی با آیه ها» در آستارا برگزار شد