Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیدرهای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس قبل از آغاز دربی ۸۶ جو ورزشگاه آزادی را به‌هم زدند. ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۳ ورزشی فوتبال ایران نظرات

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در فاصله 15 دقیقه مانده به آغاز دربی درگیری و فحاشی بین هواداران دو تیم به اوج خود رسید و شاید این مسئله به خاطر کج سلیقگی مسئولان برگزاری بازی‌ها بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جریان از این قرار بود که لیدرهای دو تیم با هماهنگی مسئولان برگزاری میکروفن ورزشگاه را دست گرفته و برای هواداران تیم رقیب کری خواندند و همین امر باعث شد جو ورزشگاه به شدت متشنج شده و هواداران شعارهای رکیکی را نثار طرف مقابل کنند.

* در زمان اعلام اسامی دو تیم از سوی بلندگوی ورزشگاه عکس‌العمل تماشاگران قابل توجه بود.

* برانکو ایوانکوویچ قبل از آغاز بازی وقتی می‌خواست روی نیمکت مستقر شود به اشتباه سمت نیمکت استقلال رفت و فکر کرد نیمکت تیمش در آنجا مستقر شده است، اما به یک باره با نیمکت خالی مواجه شد و با هدایت عکاسان به سمت نیمکت تیمش رفت. البته برانکو با توجه به میزبانی استقلال در این بازی نیمکت تیمش را اشتباه نکرد، بلکه مسئولان برگزاری این اشتباه را مرتکب شدند.

* هواداران زیادی در ورزشگاه مجبورند درحالت ایستاده بازی را تماشا کنند، چرا که بیش از ظرفیت ورزشگاه بلیت فروخته و تماشاگر به داخل راه داده شده بود.

* با ورود بازیکنان دو تیم به زمین طرفداران تیم‌ها بنرهای بزرگی را روی جایگاه خود پهن کردند که در آن به رئیس فیفا خوش‌آمد گفته شده بود.

* کانون هواداران پرسپولیس در یک اقدام جالب ماکت بازیکنان این تیم را ساخته و هر یک را جلوی هر سکویی رو به زمین قرار داده بودند که در نوع خود جالب توجه بود.

* با شروع مسابقه هواداران دو تیم پرچم‌های تیم محبوب‌شان را روی کل جایگاهی که در آن مستقر بودند به اهتزاز درآوردند که در این بین پرچم استقلالی‌ها  بزرگ‌تر بود.

* وینفرد شفر و برانکو ایوانکوویچ قبل از آغاز بازی برخورد گرم و صمیمانه‌ای با یکدیگر داشتند.

* شفر قبل از آغاز بازی به کنار زمین آمد و صحبت‌هایی را با مهدی رحمتی داشت.

* سیدمهدی رحمتی تنها بازیکنی بود که قبل از آغاز بازی به سمت نیمکت پرسپولیس رفت و با برانکو ایوانکوویچ خوش‌وبش کرد. سرمربی پرسپولیس هم کاپیتان استقلال را در آغوش گرفت.

* سعید فتاحی، مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ وقتی بی‌نظمی را در کنار زمین دید با داد و فریاد و با کمک مأموران نیروی انتظامی سعی کرد کنار زمین را خلوت کند.

* قبل از آغاز مسابقه یکی از مأموران نیروی انتظامی در ورزشگاه دور افتخار زد و از او نیز تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

R1331/P1015145/S3,27/CT11 واژه های کاربردی مرتبط دربی پایتخت

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۶۸۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش کاپیتان سپاهان به «دل پرخون هواداران اصفهانی از بدنه فدراسیون»

کاپیتان تیم فوتبال سپاهان به این سوال که «وقتی با هواداران سپاهان صحبت می‌کنیم دل پرخونی از بدنه فدراسیون دارند»، پاسخ داد.

به گزارش ایسنا، محمد کریمی پس از تساوی سپاهان و پرسپولیس اظهار کرد: بازی درگیری‌های زیادی داشت و ما تلاش می‌کردیم بیشتر فضاها را پوشش دهیم. در یکی دو صحنه در نیمه اول موقعیت‌های بسیار خوبی داشتیم. در نیمه دوم نیز چند موقعیت بسیار خوب داشتیم و در پایان بازی که پرسپولیس ۱۰ نفره شد توانستیم فشار بیشتری به حریف وارد کنیم. هادی محمدی یک موقعیت بسیار خوب داشت که متاسفانه به گل تبدیل نشد. در کل تساوی نتیجه عادلانه‌ای بود.

وی در واکنش به این سوال که انتظار بیشتری از دو تیم می‌رفت، خاطرنشان کرد: قبول دارم انتظارات نسبت به کیفیت بازی خیلی بیشتر است و به نظرم انتظارات هواداران برآورده نشد زیرا شرایط دو تیم سخت بود و دو تیم نمی‌خواستند بازی را ببازند.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این سوال که چقدر شانس دارید به کورس بالای جدول برسید؟ گفت: روی کاغذ هنوز شانس داریم و امیدواریم. جام حذفی هم جام شگفتی‌ها است ولی ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا حداقل یک جام برای تیم خوب سپاهان و هواداران مان کسب کنیم.

او در واکنش به این سوال که وقتی با هواداران سپاهان صحبت می‌کنیم دل پرخونی از بدنه فدراسیون دارند؟ عنوان کرد دوستان منتظر هستند تا ما حرفی بزنیم و ما را محروم کنند و البته دوست ندارم خیلی در این قضایا دخالت کنم. خودتان می‌دانید از ابتدای فصل چه مشکلاتی برای ما وجوب وجود آوردند از ما امتیاز کم کسر کردند و بازیکن از تیم ما محروم کردند و خیلی شرایط را برای ما سخت کردند اما توانستیم ادامه دهیم، در حالی که هر تیمی به جای ما بود نمی‌توانست به کار خود ادامه دهد و مشکلات خیلی بیشتری سر راه آن قرار می‌گرفت.

کریمی در واکنش به این سوال که درویش مدیرعامل پرسپولیس معتقد است بازیکنان سپاهان وقت تلف کردند، خاطرنشان کرد: ما وقتی تلف نکردیم و و در صحنه‌ای که برخورد صورت گرفت و بازیکن تیم ما درد داشت، داور بازی را متوقف کرد و وقت کشی صورت نگرفت.

او درباره داوری نیز بیان کرد: متاسفانه از داوری راضی نبودیم داور همه سوت های ۵۰ ـ ۵۰ را به سود پرسپولیس می‌گرفت و در صحنه‌های مشابه که به سود پرسپولیس خطا اعلام می‌کرد، نسبت به تیم ما عادی رفتار می‌کرد و هرچه به او می‌گفتیم، نه می‌گفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رفت و آمد نیمکت تراکتور برنامه‌ریزی شده بود
  • کاپیتان سپاهان: فدراسیون فوتبال برای سپاهان سنگ اندازی می کند
  • واکنش کاپیتان سپاهان به «دل پرخون هواداران اصفهانی از بدنه فدراسیون»
  • حاشیه بازی پرسپولیس و سپاهان| عصبانیت شدید ترابی از تعویض/ مأمور یگان ویژه مصدوم شد!
  • حاشیه بازی پرسپولیس و سپاهان|دو بازیکن سابق به سمت نیمکت پرسپولیس نرفتند/دریگیری روی سکوها+عکس و فیلم
  • مغانلو به سمت نیمکت پرسپولیس رفت، رضاییان و احمدزاده نه!
  • سرمربی زودتر از بازیکنان در چمن/ قدیمی ها هو شدند
  • حاشیه بازی تراکتور و استقلال| حضور مربیان تیم ملی و شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال
  • کاپیتان استقلال برابر تراکتور بازی می‌کند
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل پرسپولیس و سپاهان| از اعتراض گل محمدی و مورایس به داور تا شعار سپاهانی‌ها علیه بیرانوند+تصاویر و فیلم