Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@14:20:09 GMT

پذیریش 55 مقاله در کنفرانس ملی مهندسی برق ایران

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۷۰۶۸۰

پذیریش 55 مقاله در کنفرانس ملی مهندسی برق ایران

محمد مولوی روز پنجشنبه در حاشیه نشست کمیته علمی کنفرانس مهندسی برق ایران با شرکت 60 نفر از استادان برتر دانشگاه‌های سراسر کشور در دانشگاه صنعتی سجاد مشهد، در جمع خبرنگاران افزود: این مقاله ها در محورهای مهندسی قدرت، الکترونیک، مخابرات، کنترل، کامپیوتر، مهندسی پزشکی و مهندسی صنعت و مهندسی اقتصاد برق نوشته شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: از ابتدای مهر امسال و اعلام فراخوان بیست و ششمین کنفرانس ملی مهندسی برق ایران 2 هزار و 400 مقاله علمی به دبیرخانه کنفرانس رسید که مقالات توسط 6 هزار استاد دانشگاه بررسی شد. در نهایت هزار و 22 مقاله به مرحله نهائی راه یافت که امروز نیز مقاله ‌های منتخب بررسی و در نهایت 55 مقاله پذیرفته شد.
او گفت: بیست و ششمین کنفرانس ملی مهندسی برق ایران 18 اردیبهشت ‌ماه سال آتی به مدت سه روز در دانشگاه صنعتی سجاد مشهد با شرکت هزار و 500 نفر از استادان، پژوهشگران، محققان و دانشجویان رشته مهندسی برق و صنعتگران این رشته برگزار می شود.
دبیر اجرایی کنفرانس ملی مهندسی برق ایران نیز به خبرنگاران گفت: هدف کنفرانس دستیابی به یافته‌ های علمی، تحقیقاتی و فناوری‌های نوین صنعت برق است زیرا مهندسی برق بیشترین نقش را در توسعه و انتقال دانش و فناورانه صنایع برق ایفا می ‌کند و سعی خواهیم کرد که این کنفرانس پیوندی بین دانشگاه و صنعت باشد.
خلیل مافی نژاد افزود: در طول برگزاری این کنفرانس 20 کارگاه آموزشی، میزگردهای تخصصی پیرامون گرایشهای مختلف مهندسی برق و نمایشگاه دستاوردهای صنایع برق برپا می شود.
7489/1858
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۷۰۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون سازمان انرژی اتمی: ایران میزبان یک رویداد علمی - هسته‌ای در سطح بین‌المللی است

به  گزارش خبرآنلاین به نقل از ایسنا جواد کریمی‌ثابت صبح امروز (دوشنبه، ۱۷ اردیبهش‌ماه) در آیین آغاز به کار میزگردها و پنل‌های تخصصی سی امین کنفرانس ملی هسته‌ای ایران و نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای گفت: شاهد برگزاری نخستین کنفرانس هسته‌ای در سطح بین‌المللی و به‌صورت گسترده هستیم که این رویداد علمی با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است.

رییس انجمن هسته‌ای ایران درباره تعداد آثار ارایه شده به این کنفرانس عنوان کرد: بیش از ۵۰۰ مقاله در سطح علمی بسیار بالا را دریافت کردیم که از میان آن‌ها، ۴۲۰ مقاله توسط داوران پذیرفته شد.

وی افزود: در جریان این کنفرانس ۳ روزه، برنامه‌ریزی شده تا ۱۶ میزگرد و پنل تخصصی برگزار شود که در حوزه‌های گوناگون که تمام فعالیت‌های هسته‌ای را پوشش خواهند داد.

کریمی‌ثابت گفت: حدود ۱۰۰ سخنرانی علمی در قسمت‌های گوناگون ارایه می‌شود که در مجموع بیش از ۵۰ سخنران خارجی خواهیم داشت که به‌صورت مجازی و حضوری در کنفرانس سخنرانی حضور دارند و به ارایه آخرین دستاوردهای علمی خود می‌پردازند.

رییس مرکز ملی نظام کیفیت و استانداردهای اتمی ایران تصریح کرد: نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای در ۴ بخش سخنرانی‌های علمی، پوسترها، میزگردها و پنل‌های تخصصی و نمایشگاه جانبی برگزار خواهد شد.

گفتنی است مراسم افتتاحیه سی امین کنفرانس ملی هسته‌ای ایران و نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای با حضور محمد اسلامی، معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران، معاون وی، مدیران ارشد صنعت هسته‌ای، متخصصان داخلی و خارجی و ... عصر امروز (دوشنبه، ۱۷ اردیبهشت‌ماه) در اصفهان برگزار می‌شود.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903385

دیگر خبرها

  • ۴۲۰ مقاله در سی‌امین کنفرانس بین المللی هسته‌ای ایران پذیرفته شد
  • از ۵ قاره در کنفرانس صنعت هسته‌ای شرکت کرده اند
  • آغاز به کار میزگردها و پنل‌های تخصصی سی امین کنفرانس ملی هسته‌‌ای ایران
  • معاون سازمان انرژی اتمی: ایران میزبان یک رویداد علمی - هسته‌ای در سطح بین‌المللی است
  • ایران میزبان یک رویداد علمی - هسته‌ای در سطح بین‌المللی است
  • همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین
  • کسب چهار افتخار علمی بین‌المللی توسط عضو پیوسته فرهنگستان علوم
  • رشت میزبان دوازدهمین کنگره ملی سوختگی ایران شد
  • رشت میزبان دوازدهمین کنگره ملی سوختگی ایران است
  • رمزگشایی از تشدید فشارهای لابی اسرائیل علیه موسویان/ مقاله تند جروزالم‌پست علیه دیپلمات پیشین ایرانی