Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین-ایرنا- رییس پلیس مبارزه با موادمخدر قزوین گفت: پنج کیلوگرم موادمخدر از نوع هروئین با هوشیاری ماموران انتظامی از یک دستگاه پراید در محمدیه کشف شد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان قزوین، سرهنگ 'بیژن خدایی' افزود: با گزارش های رسیده مبنی بر شناسایی فردی که عامل انتقال مقادیری مواد مخدر از استان البرز به استان قزوین بود، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: با بررسی صحت و سقم موضوع و با برنامه ریزی و هماهنگی مقام قضایی، با تلاش پلیس خودروی پراید حامل موادمخدر در شهرستان البرز شناسایی و متوقف شد.
سرهنگ خدایی اظهار کرد: در بازرسی از این خودرو پنج کیلوگرم موادمخدر از نوع هروئین کشف و یک نفر نیز در این خصوص دستگیر شد.

**کشف 31 هزار عدد مواد محترقه غیرمجاز در تاکستان
در اقدامی دیگر فرمانده انتظامی تاکستان از کشف 31 هزار و 672 عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ رسول فراهانی با اشاره به لزوم جلب رضایت عمومی مردم و ارتقای امنیت اجتماعی ایام پایان سال،افزود: در طرح جمع آوری مواد محترقه از سطح شهر تاکستان طرح 31 هزار و 672 عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز کشف و هفت نفر نیز در این خصوص دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شده اند.
فرمانده انتظامی تاکستان در پایان ضمن اشاره به استمرار طرح ارتقای امنیت، گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال، برای پیشگیری از آسیب های ناشی از مواد محترقه، طرح تشدید برخورد با تهیه و توزیع کنندگان این مواد در دستور کار پلیس قرار دارد.

**‍توقیف کامیون حامل 30 هزار لیتر سوخت فاقد مجوز حمل در بویین زهرا
در اقدامی دیگر از سوی پلیس استان، فرمانده انتظامی بویین زهرا گفت: در جریان کنترل مسیرهای ارتباطی این شهرستان یک دستگاه کامیون تانکر دار در جاده 'بوئین زهرا-اشتهارد ' متوقف شد.
سرهنگ حسین علیان نژادی افزود: در بررسی مدارک راننده توسط عوامل شرکت نفت ضمن انتقال خودرو حامل سوخت به مقر انتظامی مشخص شد که این خودرو فاقد مجوز حمل سوخت.
وی اضافه کرد: راننده این خودرو دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.
9884*3013

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۷۰۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان راه سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو

سرهنگ  اردشیر نادری اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران کلانتری ۱۱۷ جوادیه در محدوده خیابان " بخارایی " تهران در حال گشت‌زنی بودند که به یک دستگاه خودرو پراید با دو نفر سرنشین مشکوک شده و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

جانشین پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: متهمان پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله به طرز خطرناکی متواری شد که نهایتا با اجرای طرح مهار خودرو متوقف شد و متهمان قصد متواری شدن را داشتند که با آمادگی ماموران پلیس، مهار و دستگیر شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازرسی اولیه از خودرو سارقان، تعداد چهار عدد باطری، دو عدد رینگ و لاستیک، دو عدد جک خودرو، یک عدد جعبه ابزار و یک عدد زنجیر چرخ کشف و ضبط شد.

سرهنگ نادری خاطرنشان کرد: سارقان به کلانتری منتقل شدند و پس از تحقیقات فنی مشخص گردید که سارقان دارای سوابق متعدد سرقت می‌باشند و و اموال کشف شده را به تازگی سرقت کرده بودند.

سرهنگ نادری به شهروندان توصیه نمود: برای بالا بردن امنیت خودرو در صورت امکان آن را در پارکینگ پارک نموده و از دزدگیر و لوازم امنیتی استاندارد استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • چایی‌های قاچاق به مقصد نرسید
  • کشف ۸۰۰ گرم هروئین از مخفیگاه خرده‌فروشان مواد مخدر
  • دستگیری سارقان لوازم خودرو در چیتگر
  • کشف ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در اسدآباد
  • کشف ۲۸ کیلوگرم حشیش از قاچاقچی حرفه‌ای در تهران
  • پایان راه سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو
  • ۶۶ کیلوگرم تریاک در اندیمشک کشف شد
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • ۶۶ کیلوگرم مواد مخدر در اندیمشک کشف شد
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم