Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: به بازی زیبا امتیاز نمی‌دهند همانطور که ما در بازی رفت زیبا بازی کردیم اما باختیم.

به گزارش وبسایت نود، وریا غفوری پس از پیروزی یک بر صفر استقلال برابر پرسپولیس در این بازی اظهار داشت: خدا را شکر توانستیم پیروز شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی بسیار حساسی برای ما بود چون دور رفت باخته بودیم و امروز باید پیروز می‌شدیم.

وی در مورد اینکه چرا استقلال بعد از به ثمر رساندن گل عقب نشینی کرد، خاطرنشان کرد: این اتفاق طبیعی بود. البته حریف هم کار خاصی نکرد و بیشتر در تلاش بود تا از توپ‌های بلند استفاده کند. به بازی زیبا امتیاز نمی‌دهند. ما نیم‌فصل اول زیبا بازی کردیم اما باختیم.

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: فکر می‌کنم فغانی روی دو صحنه اشتباه کرد و خیلی زود هم به من کارت داد. متاسفانه خیلی زود به او برمی‌خورد و امیدوارم اخلاق تندش را در داوری کمی بهتر کند.

غفوری در پاسخ به این سؤال که گلزنی در دربی چه حسی دارد، عنوان کرد: فعلا داغ هستم و متوجه نمی‌شوم. باید تا فردا منتظر باشم و ببینم چه اتفاقی رخ می‌دهد.

وی در مورد اینکه تاکنون هیچ وقت در استقلال اینقدر تشویق نشده بود، افزود: حواسم خیلی به این موضوعات نبود اما هواداران به من لطف داشتند و من را تشویق کردند.

بازیکن تیم فوتبال استقلال در مورد فلسفه شادی بعد از گلش عنوان کرد: بعد از هر گل چند ضربه روی رگ دستم می‌زنم تا تعصبم را به تیمم نشان دهم. 

 

1004

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۷۱۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوستکوگلو: بازی‌ها دیگر در استادیوم داوری نمی‌شود!‏

به گزارش "ورزش سه"، دربی شمال لندن به میزبانی تاتنهام با ‏شکست 3-2 این تیم مقابل آرسنال به پایان رسید. ‏

تاتنهام که نیمه اول را 3-0 باخته بود در نیمه دوم روی دو اشتباه ‏فردی آرسنالی‌ها دو بار به گل رسید تا به بازگشت امیدوار شود ولی در ‏نهایت این بازی با پیروزی 3-2 توپچی‌ها به پایان رسید. ‏

آرسنال در بازی امروز از سه گلی که به ثمر رساند دو گل را روی ضربات ‏کرنر به ثمر رساند. گل اول که ارسال کرنر توسط ساکا توسط هویبرگ ‏به گل به خودی تبدیل شد و گل سوم که ارسال ساکا را هاورتز به تور ‏دروازه تاتنهام دوخت.

پوستکوگلو به همین مورد اشاره کرد و گفت تاتنهام با چند ضعف ‏روبرو است که یکی از آنها ضعف در مقاومت مقابل ضربات ‏ایستگاهی است. او گفت:" ما هنوز به اندازه کافی مقاوم نیستیم. به ‏خصوص در لحظات انتقال بازی بین فازها و روی ضربات ایتسگاهی. ‏ما خودمان اجازه می‌دهیم که حریف به راحتی به دروازه‌مان دسترسی ‏پیدا کند". ‏

سرمربی تاتنهام کاملا عصبانی به نظر می‌رسید. او در فصل جاری بعد ‏از هیچ باختی تا این حد ناراحت دیده نشده بود. تا جایی که ‏پوستکوگلو به صراحت از بازیکنانش انتقاد کرد و تنها کریستین رومرو ‏را شایسته تحسین دانست. او گفت:" امیدوارم همه بازیکنانم از ‏کریستین رومرو یاد بگیرند. باید هر طور شده آن چیزی که در این ‏پسر هست را به همه بازیکنانم منتقل کنم". ‏

پوستکوگلو باز هم درباره ضربات ایستگاهی آرسنال صحبت کرد و ‏گفت:" ناراحت‌کننده و دلسردکننده است. اگر فکر می‌کردم راه‌حل ما ‏برای پر کردن فاصله با حریف استفاده از ضربات ایستگاهی است ‏همه انرژی‌ام را روی این ضربات می‌گذاشتم". ‏

سرمربی تاتنهام در پاسخ به این سوال که تفاوت آرسنال با تاتنها چه ‏بود گفت:" آنها تیمی هستند که جزئیات برایشان اهمیت دارد و با ‏جزئیات پیروز می‌شوند ولی ما در این بازی به جزئیات باختیم". ‏

پوستکوگلو درباره صحنه خطای مشکوک به پنالتی قبل از آنکه بوکایو ‏ساکا به گل برسد گفت:" من صحنه را ندیدم و اگر هم دیده بودم ‏فرقی نداشت. بازی‌های فوتبال دیگر در استادیوم‌ها داوری نمی‌شود". ‏

دیگر خبرها

  • پوستکوگلو: بازی‌ها دیگر در استادیوم داوری نمی‌شود!‏
  • پیامد‌های شکست در اراک؛ ضربه به شخصیت پرسپولیس، نمایان شدن مشکلات دفاعی و عیار گلر جوان
  • کارشناس داوری: بازیکن پرسپولیس قبل از زدن گل اول خطا کرد
  • یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا رخ داد
  • حذف پرسپولیس با شکست برابر آلومینیوم در جشنواره گل‌‌های زیبا
  • فجرسپاسی 0 - گل‌گهر 3: خط و نشان در جام حذفی
  • گل اول سپاهان به استقلال ملاثانی + فیلم
  • رکورد ویژه ستاره ایران در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان
  • عکس‌| عملکرد عالی علیرضا فغانی در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان
  • خط و نشان بازیکن سرشناس ملاثانی برای سپاهان