Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک تیم فوتبال استقلال تهران گفت: اینکه در نیمه دوم کاملا دفاعی بازی کردیم را قبول ندارم و خوشحالم بازی با پرسپولیس را با پیروزی پشت سر گذاشتیم.

به گزارش خبرنگار مهر، داریوش شجاعیان پس از پیروزی یک بر صفر استقلال تهران در دربی هشتاد و ششم پایتخت مقابل پرسپولیس گفت: خیلی خوشحالم هواداران مان را در این بازی شاد و با لبخند به خانه هایشان فرستادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید همین روند را ادامه دهیم.

هافبک تیم فوتبال استقلال تهران در خصوص بازی دفاعی این تیم در نیمه دوم تصریح کرد: خیلی دفاعی بازی نکردیم و طبیعی بود مقداری عقب بکشیم به هر حال زیر فشار بودیم و باید سه امتیاز را می گرفتیم. حالا هم به بازی بعدی مان فکر می کنیم

وی در خصوص بازی مقابل العین امارات گفت: بازی سختی در پیش داریم، باید به امارات برویم و بازی با العین را انجام دهیم می خواهیم امتیاز کسب کنیم تا پایان خوبی داشته باشیم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۷۱۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش به گوش جواد نکونام رسید/ هافبک استقلال فیزیوتراپی را شروع کرد

آفتاب‌‌نیوز :

مصدومیت شدید مهدی مهدی‌پور در بازی مقابل مس رفسنجان موجب شد این بازیکن فصل را از دست بدهد و مشکلات جواد نکونام افزایش پیدا کند، چون چند ماه قبل از این هم کوین یامگا را به طور کامل از کف داده بود. همان موقع که مهدی‌پور را از زمین خارج کردند کاملاً مشخص شد که این بازیکن فصل را به طور کامل از دست داده است و حتی صحبت بر سر آن بود که شاید هفته‌های آغازین نیم فصل دوم لیگ بیست و چهارم را نیز نتواند بازی کند، ولی به نظر می‌رسد حالا اتفاقات بهتری برایش رخ داده است.

استارت فیزیوتراپی

مهدی‌پور سه شنبه هفته گذشته زیر تیغ جراحی رفت و چند روز را پس از آن به طور کامل در استراحت مطلق به سر برد تا شرایط برای استارت فیزیوتراپی فراهم شود. مهدی از روز یکشنبه فیزیوتراپی خود را آغاز کرده و در واقع روند درمانی او استارت خورده است. از قرار معلوم به زودی این بازیکن می‌تواند آب درمانی هم انجام بدهد و پس از اینکه فیزیوتراپی و آب درمانی را به طور کامل انجام داد، آنگاه با اجازه پزشک معالج دویدن در زمین فوتبال را استارت خواهد زد.

گفتگو با سرمربی

جواد نکونام از اولین ساعاتی که مهدی‌پور مصدوم شد به طور جدی پیگیر وضعیت او بود و برخی از عوامل باشگاه نیز قضیه را دنبال می‌کردند تا هیچ مشکلی جهت عمل جراحی این بازیکن به وجود نیاید. با توجه به اینکه هنوز فصل بیست و سوم تمام نشده و لیگ بیست و چهارم نیز به واسطه دیدار‌های تیم ملی که از شهریور دوباره استارت خواهد خورد، اواخر تابستان و در طول پاییز با وقفه‌های گاه و بیگاه مواجه می‌شود، به احتمال فراوان مهدی مهدی‌پور می‌تواند در هفته‌های پایانی نیم فصل اول به میدان بازگردد و این خبر خوبی بود که به گوش جواد نکونام رسید. سرمربی استقلال به طور مستمر پیگیر وضعیت مهدی‌پور بوده و شرایطش را دنبال می‌کند.

مذاکرات برای تمدید قرارداد

مهدی مهدی‌پور از جمله بازیکنان موثر استقلال در فصل جاری بود و تا قبل از اینکه مصدوم شود، جواد نکونام از او کاملاً رضایت داشت به همین خاطر استقلالی‌ها نمی‌خواهند او را از دست بدهند. از قرار معلوم مذاکرات ابتدایی برای تمدید قرارداد انجام شده، ولی قرار است طی روز‌های آینده قضیه به صورت جدی‌تر دنبال شود. اگر مهدی‌پور در استقلال بماند، باید ببینیم استقلال از همان ابتدای فصل نامش را رد می‌کند یا اینکه ترجیح می‌دهد اسم این بازیکن را از نیم فصل دوم وارد لیست کرده و در دور رفت از وجود بازیکن دیگری بهره‌مند شود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • خبر خوش به گوش جواد نکونام رسید/ هافبک استقلال فیزیوتراپی را شروع کرد
  • استقلال در جست‌وجوی یک آمار ویژه با دروازه‌بان دوم
  • جعفری: باختیم، اما برای پورحمیدی خوشحالم
  • شاه‌کلید نکونام برای بازکردن قفل قهرمانی در تبریز!
  • یاغی سابق: استقلال این مدلی صدر را از دست می دهد | بازیکنان ذخیره پرسپولیس دلسرد شده اند
  • آشوبی: پرسپولیس بدون توجه به بازی‌های استقلال می‌تواند فاصله یک امتیازی را جبران کند/ در مورد رفیعی جای نگرانی وجود ندارد
  • پیروزیمان غیرممکن شد/اصلا بازی نکردیم
  • رضا اسدی به بازی با پرسپولیس هم نمی‌رسد
  • گوستاوو: با فکر بازی استقلال می‌خوابم
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود