Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@20:28:44 GMT

راهیابی ۱۵ کاراته کا به اردوی تیم های دختران ایران

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۷۷۱۶۴

راهیابی ۱۵ کاراته کا به اردوی تیم های دختران ایران

رقابتهای انتخابی تیم های نوجوانان وجوانان کاراته برای حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک آرژانتین با راهیابی نفرات برتر به اردو پایان یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، این دوره از مسابقات پنجشنبه ۱۰ اسفندماه با حضور نفرات منتخب در بخش جوانان برای حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا و کسب سهمیه المپیک و نیز کاراته کاهای برتر رده سنی نوجوانان برای شرکت در پیکارهای قهرمانی آسیا در سالن شهید کبکانیان تهران برگزار شد که در نهایت ۱۵ تکواندوکار جواز حضور در اردوی آماده سازی را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بر همین اساس در رده سنی جوانان و در وزن ۴۸- کیلوگرم لیلا برجعلی از قزوین به همراه زهرا کریمی از فارس، در وزن ۵۳- کیلوگرم فاطمه سعادتی از مازندران و زهرا بنیانی از فارس، در وزن ۵۹- کیلوگرم مبینا حیدری از تهران به همراه مهدیس دوستی زاده از لرستان و در وزن ۵۹+ کیلوگرم نگین یزدگردی از کرمانشاه و زهرا خسروی از لرستان به اردوی آماده سازی راه پیدا کردند. 

در رده سنی نوجوانان و در در وزن ۴۷- کیلوگرم معصومه محسنیان از مازندران، فاطمه صفری از تهران، در وزن ۵۴- کیلوگرم آتوسا گلشادنژاد از کرمانشاه، آیلار حسین زاده از هرمزگان، مهنا میرزایی از مازندران، در وزن ۵۴+ کیلوگرم سیده لیلا عباسیان و آیدا خوشبختی هر دو از مازندران جواز حضور در اردو را دریافت کردند. 

بر اساس اعلام کادر فنی ترکیب نهایی تیم های نوجوانان و جوانان با برگزاری مرحله نهایی رقابتهای انتخابی مشخص خواهد شد. 

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۷۷۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از ورزشکار خراسان جنوبی برای حضور در اردوی تیم ملی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان خود را برای حضور در سومین دوره مسابقات هندبال ساحلی نوجوانان آسیا که ۲۵ مهر تا ۱ آبان در بانکوک برگزار می‌شود آماده می‌کند.

دیگر خبرها

  • دختر مازندرانی ستاره روز نخست مسابقات وزنه‌برداری کشور
  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمانی در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور
  • اردوی تیم دوومیدانی نابینایان و کم‌بینایان با حضور ۶ ورزشکار
  • درخشش دختران کرمانی در چهار وزن نخست وزنه برداری نوجوانان ایران
  • علیان و حاجی پور در سومین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی آب‌های آرام
  • پایان پیکار‌های ووشو جوانان دختر مازندران در بابلسر
  • دعوت از ورزشکار خراسان جنوبی برای حضور در اردوی تیم ملی
  • کلارآباد میزبان مسابقات قهرمانی ووشو در رده نوجوانان و جوانان
  • حضور پاراتکواندو دشتستانی در اردوی تیم ملی
  • درخواست مازندران برای اضافه شدن ۳ کشتی‌گیر به اردو