Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم نفت و گازگچساران درحساس‌ترین دیدار این هفته ،میهمانش هپکو اراک را با شکست بدرقه کردتاهمچنان درصدرجدول لیگ برتر هندبال باقی بماند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آفتاب جنوب،رقابت های هفته سیزدهم سی امین دوره لیگ برتر هندبال  با چهار دیدار در شهرهای گچساران، اصفهان، مارون و کرمان انجام شدکه درحساس‌ترین دیدار این هفته تیم نفت و گاز گچساران در خانه مقابل هپکو اراک صف آرایی کردو با برتری 33بر23 مقابل این تیم همچنان درصدر جدول باقی ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دردیگر دیدار حساس این هفته نیز دو تیم فولاد مبارکه سپاهان و شهرداری کازرون به مصاف هم رفتند که این بازی در حالی که با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ به نفع اصفهانی ها در جریان بود با وقوع درگیری و با صلاحدید تیم داوری و ناظران نیمه تمام ماند و نتیجه آن با رای کمیته انضباطی مشخص خواهد شد.

درادامه این دیدارها نیز مس کرمان در خانه مقابل سنگ آهن بافق قرار گرفت و با نتیجه ۲۲ بر ۲۴ مغلوب شد تا سنگ آهن بافق به رده سوم جدول رده بندی این رقابت ها صعود کند.

آخرین دیدارهفته سیزدهم لیگ برتر هندبال نیز بین تیم های نیروی زمینی ارتش و پتروشیمی مارون برگزار شد که دراین دیدار پتروشیمی مارون در خانه با نتیجه ۲۸ بر ۲۶ به برتری رسید تا مجموع امتیازات خود را در این دوره از لیگ برتر به عدد 4 برساند.

هفته چهاردهم و پایانی سی امین دوره لیگ برتر هندبال ۱۷ اسفندماه برگزار خواهد شد. دو تیم گچساران و کازرون شانس کسب عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی را خواهند داشت و این درحالی است که اگر کمیته انضباطی به برد فولاد مبارکه سپاهان رای دهد نفت و گازگچساران پیش از دیدار نهایی با شهرداری کازرون قهرمان این دروه از رقابت ها خواهد شد.  

 دو تیم سپاهان و بافق نیز با داشتن امتیاز برابر برای کسب عنوان سومی تلاش خواهند کرد.

نتایج کامل هفته سیزدهم لیگ برتر هندبال:

نفت و گاز گچساران ۳۳ - هپکو اراک ۲۳

فولاد مبارکه سپاهان - شهرداری کازرون  ناتمام

پتروشیمی مارون ۲۸ - نیروی زمینی ارتش ۲۶

صنعت مس کرمان ۲۲ - سنگ آهن بافق ۲۴

رده‌بندی تیم‌ها تا پایان هفته سیزدهم لیگ برتر هندبال:

۱- نفت گاز گچساران ۲۴ امتیاز

۲- شهرداری کازرون ۲۱ امتیاز یک بازی ناتمام

۳- سنگ آهن بافق ۱۸ امتیاز  

۴- فولاد مبارکه سپاهان ۱۶ امتیاز یک بازی ناتمام

۵- هپکو اراک ۸ امتیاز

۶- نیروی زمینی ارتش ۶ امتیاز

۷- صنعت مس کرمان ۵ امتیاز

۸- پتروشیمی مارون ۴ امتیاز

انتهای پیام

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۷۷۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال شد

تیم هندبال مس کرمان، در فاصله ۳ هفته به پایان مسابقات لیگ برتر، قهرمان شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌روابط عمومی فدراسیون هندبال؛ صنعت مس کرمان با کسب نوزدهمین پیروزی خود و 40 امتیاز سه هفته مانده به پایان سی و شششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور تاج قهرمانی را بر سر نهاد. 

عصر امروز و در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال صنعت مس کرمان با شکست زغال سنگ طبس در خانه خود، با کسب نوزدهمین پیروزی پیاپی خود، کاپ قهرمانی لیگ برتر هندبال را به کرمان برد. 

نارنجی‌پوشان در این دیدار با عملکردی بهتر نسبت به حریف سرشناس خود، توانستند با پیروزی 24 -32 در میان هواداران خود جشن قهرمانی بگیرند. 

صنعت مس با این پیروزی اختلاف امتیاز خود را با تیم دوم و سوم جدول رده‌بندی به 7 رساند تا سه هفته مانده به پایان لیگ قهرمانی خود را قطعی کند. 

صنعت مس در هفته بیستم لیگ برتر هندبال مهمان پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد است. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قهرمانی زودرس مس کرمان در لیگ برتر هندبال
  • تلاش قعرنشینان برای بقا در لیگ برتر هندبال مردان
  • قهرمانی زودهنگام مس و تلاش قعرنشینان برای بقا در لیگ برتر هندبال مردان 
  • مس کرمان فاتح لیگ برتر هندبال
  • مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال
  • صنعت مس کرمان، قهرمان لیگ هندبال شد
  • مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال شد
  • جشن قهرمانی مسی‌های شکست ناپذیر در دل کویر
  • قهرمانی مس‌های شکست ناپذیر در دل کویر
  • جشن قهرمانی مسی‌های شکست‌ناپذیر در دل کویر