Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-26@01:28:55 GMT

نکات آماری جالب هفته بیست و هشتم لیگ برتر انگلیس

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۷۷۵۴۶

نکات آماری جالب هفته بیست و هشتم لیگ برتر انگلیس

بیستمین گل فصل محمد صلاح با پای چپ، ادامه روند شکست های آرسنال و چهارمین گل به خودی لویس دانک از جمله نکات جالب هفته بیست و هشتم لیگ برتر انگلیس بود.

0
بیش از دو سال از آخرین گل سیدو براهینو در یک مسابقه می گذرد. وی که برای آخرین بار در 27 فوریه 2016 گلزنی کرد طی این مدت 42 بازی کرده و 2324 دقیقه به میدان رفته که حاصل آن 55 شوت و 20 شوت داخل چهارچوب بوده و حتی 3 پنالتی نیز از دست داده، تا در گلزنی ناکام بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

0
دیوید مویس هرگز موفق نشده در آنفیلد به عنوان مربی مقابل لیورپول پیروز شود و طی 15 دیدار در تمامی رقابت ها 7 تساوی و 8 شکست به عنوان مربی تیم های اورتون، منچستریونایتد، ساندلند و وست هم کسب نموده است.

1
با وجودی که روملو لوکاکو 13 گل در فصل جاری لیگ برتر به ثمر رسانده، گل وی در مقابل چلسی اولین گلش در مقابل 8 باشگاه بالای جدول فعلی مسابقات بود.

2
ادرسون دروازه بان منچسترسیتی موفق شده هر دو پنالتی حریفان در مقابلش در لیگ برتر را مهار کند.

2
هادرزفیلد تاون برای اولین بار از زمان دو مسابقه ابتدایی فصل، موفق شد در دو دیدار متوالی اش در لیگ برتر پیروز شود.

3
آرسنال برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر، دروازه اش در نیمه اول یک دیدار خانگی، سه بار باز شد.

0-3
منچسترسیتی موفق شد بهترین برد خود در زمین آرسنال در تاریخ لیگ برتر را به دست آورد.

3
ژردان شکیری موفق شد برای اولین بار در پنج لیگ معتبر اروپایی در سه دیدار متوالی گلزنی کند.

4
چلسی فقط 4 بار در 55 بازی اخیرش در لیگ برتر که در روز یکشنبه به میدان رفته شکست خورده و همه این 4 شکست نیز در شهر منچستر رقم خورده است. (2 شکست مقابل منچستریونایتد و 2 شکست مقابل منچسترسیتی)

4
لویس دانک مدافع برایتون با چهار گل به خودی در فصل جاری لیگ برتر، در کنار مارتین اشکرتل مدافع سابق لیورپول (فصل 2013/14) رکورددار گل به خودی در یک فصل لیگ برتر شد.

4

برایتون در جریان پیروزی 4-1 مقابل سوانزی موفق شد برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر 4 گل در یک مسابقه به ثمر رساند. آخرین باری که این تیم موفق شده بود 4 گل در یک مسابقه خانگی به ثمر رساند به برد 4-1 مقابل برتون آلبیون در فوریه 2017 در چمپیونشیپ باز می گردد.

4
لیورپول موفق شد برای سومین دیدار متوالی 4+ گل در مقابل یک باشگاه لیگ برتری (وست هم) به ثمر رسانند. نوریچ بین سال های 2012 تا 2013 آخرین باشگاهی بود که در سه دیدار متوالی 4+ گل از لیورپول دریافت کرده بود.

6
امره جان با به ثمر رساندن 6 گل در تمامی رقابت های فصل جاری، با رکورد شخصی اش مساوی کرد.

7
آرسنال با شکست در مقابل منچسترسیتی، برای هفتمین بار در تمامی رقابت ها در سال 2018 شکست خورد، تا بیشتر از هر تیم لیگ برتری بازی هایش را با شکست به پایان رساند.

9
ساوتهمپتون در هیچ یک از 9 دیدار اخیرش که مسابقه را در منطقه سقوط آغاز کرده، شکست نخورده و 4 برد و 5 تساوی کسب نموده است. آخرین شکست این تیم در منطقه سقوط با نتیجه 1-0 مقابل لیورپول در دسامبر 2012 بود.

9
تنها چهار بازیکن انگلیسی موفق شده اند گل های بیشتری نسبت به گلن مورای (9) در فصل جاری لیگ برتر به ثمر رسانند. هری کین، رحیم استرلینگ، جیمی واردی و وین رونی.

10
ده یار تعویضی منچستریونایتد موفق شده اند در فصل جاری لیگ برتر گلزنی کنند که بیشتر از هر باشگاه دیگری در این رقابت هاست.

11
لروی سانه با ارسال 11 پاس گل پس از کوین دی بروین (14) دومین رکورددار پاس گل در فصل جاری لیگ برتر است.

11
دروازه بانان منچسترسیتی، 11 پنالتی از 19 پنالتی اخیری (به جز ضیافت پنالتی ها) که در تمامی رقابت ها به سمت دروازه شان زده شده را مهار کرده اند.

13
بورنموث 13 امتیاز از تیم های پایینتر از خود در جدول رده بندی لیگ برتر از دست داده تا در کنار اورتون در فصل جاری لیگ برتر رکورددار باشد.

13
جسی لینگارد با به ثمر رساندن 13 گل در تمامی مسابقات، پس از روملو لوکاکو (22) دومین گلزن برتر منچستریونایتد در فصل جاری است.

14
گل های هری کین منجر به کسب 14 امتیاز برای تاتنهام شده تا امتیازآورترین بازیکن فصل جاری لیگ برتر باشد.

19
ویلیان با اثرگذاری در 19 گل چلسی در تمامی رقابت های فصل جاری (12 گل و 7 پاس گل)، بهترین فصلش را در جمع آبی ها سپری می کند.

20
محمد صلاح به اولین بازیکن تاریخ لیگ برتر بدل شد که در یک فصل مسابقات 20 گل با پای چپ به ثمر می رساند. (رکوردداران گلزنی با پای چپ در یک فصل لیگ برتر انگلیس)

23
هری کین با به ثمر رساندن 23 گل در 34 دربی شهر لندن به دیدیه دروگبا که در 64 دربی 23 گل به ثمر رسانده بود، رسید. (رکوردداران گلزنی در دربی های شهر لندن)

28
دوایت گایل با به ثمر رساندن 28 گل لیگ از ابتدای فصل گذشته، بیش از دو برابر یک بازیکن دیگر نیوکاسل موفق شده در این برهه در مسابقات لیگ گلزنی کند. مت ریچی با 13 گل در رده دوم قرار دارد.

31
محمد صلاح با اثرگذاری در 31 گل لیورپول، تاثیرگذارترین بازیکن فصل جاری لیگ برتر است. وی 23 گل و 8 پاس گل به نام خود ثبت نموده است.

82
منچسترسیتی اکنون با به ثمر رساندن 82 گل از مجموع فصل پیش (80 گل) بیشتر گلزنی کرده است.

100
لیورپول موفق شده 103 بار در تمامی رقابت های فصل جاری دروازه رقبا را بگشاید تا پس از منچسترسیتی (117 گل) به دومین باشگاه لیگ برتری بدل شود که تعداد گل هایش از مرز 100 گل عبور می کند. 

150
تعداد گل های هری کین در تمامی رقابت های باشگاهی اش به 150 گل رسید. وی برای تاتنهام (134)، لیتون (5)، میلوال (9) و لسترسیتی (2) موفق شده در دوران باشگاهی اش گلزنی کند.

4326
4326 روز پس پس از اینکه کوین کمپل برای آخرین بار در لیگ برتر به میدان رفت (آوریل 2006 مقابل نیوکاسل)، پسر وی تیرسه کمپل برای اولین بار در لیگ برتر به میدان رفت.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۷۷۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منچستریونایتد - شفیلدیونایتد؛ ترکیب رسمی

شیاطین سرخ فرصت خوبی برای کسب پیروزی در لیگ برتر دارند.

طرفداری | دو تیم منچستریونایتد و شفیلدیونایتد در دیدار معوقه‌ای از هفته بیست و نهم به مصاف هم می‌روند.

اطلاعات بازی منچستریونایتد و شفیلدیونایتد بستر مسابقه: معوقه از هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس، فصل 24-2023  تاریخ: چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 (24 آوریل 2024) ساعت: 22:30 به وقت تهران مکان: ورزشگاه اولدترافورد داور: مایکل سالیسبوری ترکیب ابتدایی منچستریونایتد و شفیلدیونایتد منچستریونایتد (1-3-2-4): اونانا | ون بیساکا، کاسمیرو، مگوایر، دالو | اریکسن، مینو | گارناچو، فرناندز، آنتونی | هویلوند  شفیلدیونایتد : اعلام می شود

 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • شکست الاهلی باوجود گل فرانک کسیه
  • مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی|کابوس حذف پرسپولیس مقابل گربه سیاه
  • شکست‌ناپذیران؛ 20 سال از آخرین قهرمانی آرسنال در لیگ برتر انگلیس گذشت / عکس
  • 92 گل خورده؛ شفیلدیونایتد بدترین خط دفاعی در تاریخ لیگ برتر انگلیس
  • آرسنال تیم اول لندن؛ توپچی‌ها و کسب سه برد با +5 گل در دربی‌های لندن طی فصل جاری لیگ برتر
  • منچستریونایتد - شفیلدیونایتد؛ ترکیب رسمی
  • به بهانه باخت ۵-۰ چلسی مقابل آرسنال؛ مروری بر سنگین‌ترین شکست‌های دوران مربیگری پوچتینو
  • افتضاح تاریخی؛ رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر انگلیس!
  • تنها هت‌تریک کننده فوتبال ایران رفت!
  • شکست ملوان مقابل سپاهان بعد از ۳۶۷۰ روز!