Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-07@17:51:24 GMT

تصویر / اتفاق عجیب در لیگ برتر هندبال

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۷۸۰۸۶

تصویر / اتفاق عجیب در لیگ برتر هندبال

رویداد۲۴-

در بازی ناتمام میان دو تیم شهرداری کازرون و فولاد مبارکه سپاهان از هفته سیزدهم لیگ برتر هندبال یکی از بازیکنان بر اثر برخورد چوب به سرش بیهوش شد.

در هفته سیزدهم لیگ برتر هندبال (روز گذشته) تنها سه دیدار انجام شد و بازی دو تیم شهرداری کازرون و فولاد مبارکه سپاهان در اصفهان نیمه تمام ماند.

مراد کرمی رییس سازمان لیگ هندبال علت آن را اعتراض مربی کازرون و ورود تماشاگران کازرون به داخل زمین عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جریان اعتراض مربی کازرون و ورود تماشاگران کازرونی ها به داخل زمین، علی شیرانی هندبالیست تیم سپاهان به دلیل برخورد چوب به سرش بیهوش شد.

سعید برخورداری دروازه‌بان تیم هندبال سپاهان درباره اتفاقات این دیدار به ایسنا گفت: ما در جریان بازی چند بار جلو افتادیم. در اواخر نیمه دوم مربی کازرون به میز داوران حمله کرد، یکی از بازیکنان ما را زد و به زیر میز داوری کوبید. آن موقع تماشاگران کازرونی به داخل زمین ریختند.

او درباره مصدومیت علی شیرانی نیز اظهار کرد: تماشاگران با چوب به سر بازیکن ما علی شیرانی زدند و او بیهوش شد و به بیمارستان منتقل شد.

او افزود: در این شرایط داوران بازی را متوقف کردند. شرایط خیلی بدی بود. اما اکنون خداراشکر حالی شیرانی خوب است و تازه از بیمارستان مرخص شده است.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۷۸۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار عجیب مورایس و سپاهان در سال 1403!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دیدار تیم های سپاهان و استقلال خوزستان در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

نکته آماری منفی برای سپاهان ادامه روند بدون برد در نقش جهان طی سال جاری است. طلایی پوشان آخرین بار در تاریخ 27 اسفند 1402 پیروزی دو بر صفر مقابل گل گهر سیرجان را در ورزشگاه نقش جهان جشن گرفتند. دیداری که در هفته بیست و یکم لیگ برتر برگزار شد.

بعد از آن سپاهان در هفته 23 لیگ برتر در نقش جهان با نساجی مساوی کرد. در هفته 26 نیز، امروز سپاهان مقابل استقلال خوزستان ناکام ماند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903636

دیگر خبرها

  • اعلام رای انضباطی دیدار پرسپولیس و سپاهان/ بازی رفت و برگشت فقط با حضور زنان!
  • رای تاریخی کمیته انضباطی درباره تماشاگران پرسپولیس و سپاهان
  • آمار عجیب مورایس و سپاهان در سال 1403!
  • اتفاق عجیب در لیگ برتر؛ گل گهر در نیمه اول با لباس آبی و در نیمه دوم با لباس سفید! / فیلم
  • اتفاق عجیب در لیگ برتر فوتبال ؛ یک تیم با ۲ پیراهن | تصاویر
  • اتفاق عجیب و باور نکردنی در لیگ برتر ایران
  • اتفاق عجیب در گل گهر؛ تغییر پیراهن در نیمه دوم!
  • اتفاق خوب برای پرسپولیس در بازی با نساجی
  • بحران کاریزما در پرسپولیس؟ | اتفاق آـزار دهنده در بازی با سپاهان
  • اتفاق امیدوارکننده برای سپاهان در مصاف با پرسپولیس