Web Analytics Made Easy - Statcounter

سایت ورزش کرواسی مدافع پرسپولیس را گزینه اصلی دیناموزاگرب معرفی کرد که باشگاه کراوت با او تماسی تلفنی داشته است.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از سایت ورزش کرواسی نوشت: با توجه به اینکه آلکساندرو ماتسل، مدافع راست دیناموزاگرب مصدوم شد و فصل را از دست داد، مسئولان باشگاه دینامو به دنبال جایگزینی مناسب برای او هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسم هایی برای این پست مطرح شده است. باشگاه دینامو با صادق محرمی، مدافع ایرانی تماس گرفته است. این مدافع ایرانی گزینه اول دینامو در تابستان پیش رو است. مقابل مدافع ایرانی که زیرنظر برانکو ایوانکوویچ کار می‌کند، آینده متفاوتی در انتظارش است و شاید بتواند در جام جهانی روسیه شرکت کند ولی چیزی پنهان نیست که او گزینه اصلی دینامو است و مخصوصا در شرایط کنونی که ماتسل مصدوم است و باید جانشینی برایش پیدا کنند.

سرتن چوک، دستیار سابق برانکو در پرسپولیس که با محرمی کار کرده است، گفت: او یک بازیکن راست پا، سرعتی و نفوذی است. دینامو می تواند از او در خط حمله نیز کمک بگیرد. بازیکنان ایرانیو کشورهای مجاور ایران که به اروپا منتقل می‌شوند، می خواهند آموزش ببینند و باید نسبت به آنها صبور باشید. نمی توان انتظار داشت که به محض ورود به تیم سریع خودشان را نشان دهند و عملکرد خوبی داشته باشند.

این داستان مربوط به نقل و انتقالات تابستانی است و ممکن است امور تغییر کند. آنچه که واضح است این است که ماتسل نمی تواند بازی کند و مدافع ایرانی گزینه جانشینی او است.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۷۸۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزینه رویایی ایران در آستانه فتح بهترین لیگ دنیا

به گزارش "ورزش سه"، در سومین دیدار از سری فینال‌های لیگ برتر والیبال ایتالیا موسوم به سوپرلیگا تیم پروجا توانست با نتیجه سه بر یک مقابل مونزا به برتری برسد تا حالا تنها یک برد دیگر تا قهرمانی در لیگ ایتالیا فاصله داشته باشد.

در این مسابقه شاگردان آنجلو لورنزتی که چندی پیش گزینه اصلی هدایت تیم ملی ایران نیز محسوب می‌شد ست های اول، دوم و چهارم  بازی را به ترتیب با نتایج 25 بر 15، 25 بر 18 و 25 بر 19 پیروز شدند و مونزا نیز ست سوم را با نتیجه 26 بر 24 پیروز شد، تا پروجا سری فینال را دو بر یک به سود خود کنند.

در این دیدار ستاره پروجا واسیم بن تارا تونسی بود که بیست امتیاز به دست آورد و اوله پلوتینتسکی اوکراینی نیز چهارده امتیاز کسب کرد. در تیم مونزا نیز اریک لوپکی و ران تاکاهشی به ترتیب هفده و چهارده امتیاز به دست آوردند.

پروجا اگر در بازی چهارم برابر مونزا به برتری برسد پس از چندین فصل عنوان قهرمانی سوپرلیگا را از آن خود خواهد کرد، در غیر این صورت کار به بازی سرنوشت ساز پنجم کشیده خواهد شد.

دیگر خبرها

  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی
  • دینامو بدون محرمی صدرنشین کرواسی شد
  • مدیریت انقلاب اسلامی ایران، رژیم صهیونیستی را در جهان منزوی کرد
  • چشمک به سکوی سوم با درخشش تکراری امیر غفور
  • در این شهر هیچ کولری روشن نمی‌شود!
  • پیکاپ T ۹ برقی، گزینه واردات به ایران
  • پیکاپ T۹ برقی، گزینه واردات به ایران/ عکس
  • (عکس) سلفی ستاره ایرانی با بلاگر مشهور ژاپنی
  • گزینه رویایی ایران در آستانه فتح بهترین لیگ دنیا
  • جانشین کلوپ تایید کرد: من سرمربی لیورپول هستم!‏