Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس خطاب به هواداران این تیم گفت: دیروز بعد از باخت ۴۰ ‌دقیقه گریه کردم، چون باخت به تیم فوتبال  استقلال برای من خیلی ناراحت کننده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، افشین پیروانی، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس امروز (جمعه) در تمرین پرسپولیس با هواداران این تیم‌که از باخت روز گذشته پرسپولیس مقابل استقلال ناراحت و عصبانی بودند، گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او خطاب به هواداران گفت‌: «همان طور که شما از باخت دیروز ناراحت هستید، تمام اعضای تیم از بازیکنان و مربیان تا مسئولان باشگاه همگی از این موضوع ناراحت هستند. شما برای من مهم هستید که به این جا آمده و با شما صحبت می‌کنم. هر کسی نظری دارد، اما در نهایت تصمیم گیرنده سرمربی تیم است. سرمربی که این تیم را سال گذشته قهرمان و امسال قهرمان کرد.»

پیروانی ادامه‌ داد: «من دیروز در مصاحبه گفتم بردن استقلال و قهرمانی یک لذت دیگری دارد. اما هنوز فصل تمام نشده است و ما بازی‌های آسیایی را پیش رو داریم. باید به یکدیگر احترام بگذاریم. اگر شماها نبودید این تیم هیچ ارزشی نداشت. این هواداران هستند که به تیم ارزش می‌دهند. من به بازیکنان می گویم که اگر از تیم بروند ۹۰ درصد ارزشش کم می‌شود. این هوادار است که به تیم اعتبار و عزت می‌دهد. من به عنوان عضوی کوچک از پرسپولیس از شما خواهش می‌کنم که بی احترامی نکنید.»

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس بیان‌ کرد: «قرار بود امروز هواداری در تمرین حضور نداشته باشد اما من درخواست کردم که شما به این جا بیایید.»

پیروانی که بغض کرده بود صحبت‌های خود را این گونه ادامه‌ داد: «به جان دو بچه‌ام قسم می خورم ‌که دیروز بعد از باخت ۴۰ ‌دقیقه گریه کردم، چون باخت به تیم فوتبال استقلال برای من خیلی ناراحت کننده است. از شما خواهش می‌کنم جان عزیزانتان به کسی بی احترامی نکنید.»

او ‌اضافه کرد: «من مخلص همه شما هستم و این را می دانم که خیلی ناراحت هستید. اگر تشویق هم نمی‌کنید مشکلی نیست همین که به این جا آمدید یعنی برد و باخت این تیم برای شما مهم است و این تیم برای شما ارزش دارد اما تیم هنوز بازی‌های مهمی در آسیا پیش رو دارد. بهترین اتفاقی بود که ما با برد برابر استقلال قهرمان شویم.»

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس اظهار کرد: «ما در نیم فصل آنها را بردیم. این را قبول دارم که در بازی دیروز خوب بازی نکردیم.»

پیروانی در پاسخ به اعتراض برخی از هواداران که از ترکیب برانکو ایوانکوویچ انتقاد می‌کردند، گفت‌: «تصمیم گیرنده سرمربی است و باید به نظرات او احترام گذاشت. قبول کنید که تصمیم گیرنده باید یک نفر باشد.»

او در پایان صحبت‌های خود با هواداران معترض، تمام شایعات مبنی بر تبانی در بازی دیروز را رد کرد.

هواداران بعد از صحبت‌های افشین پیروانی او را تشویق کردند.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۷۹۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نساجی نیمه اول شجاعت لازم را برای شکست پرسپولیس نداشت

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی صداقت در نشست خبری بعد از بازی با تیم پرسپولیس با تشکر از هواداران تیم اظهار کرد: هواداران در ایجاد شرایط فوق العاده تیم را تنها نگذاشتند و از آنان تقدیر می‌کنم.

وی با بیان اینکه قول می‌دهیم که در اولین فرصت این باخت را جبران کنیم افزود: قول می‌دهیم که این بدهی را به هواداران صاف کنیم.

وی با اظهار اینکه آن گونه که باید در نیمه اول کیفیت لازم را نداشتیم، شجاعت و کیفیت را برای شکست دادن پرسپولیس صدر اول جدولی نداشتیم، گفت: در نیمه دوم با تعویض‌هایی که انجام دادیم شرایط به نفع ما رقم خورد و به گل رسیدیم اما به دلیل تجربه بازیکنان حریف امتیاز را از دست دادیم.

صداقت با بیان اینکه تیم پرسپولیس بعد از ۱۰ نفره شدن به لاک دفاعی رفت، گفت: باید بیشتر کار کنیم تا از موقعیت‌ها استفاده کنیم.

مربی تیم نساجی مازندران با عنوان یکی از شرایط بازیکنان راضی هستیم، گفت: ما باید با همین شرایط مسابقات را ادامه بدهیم و در پنجره نقل و انتقالی زمان برای ترمیم خواهیم داشت و اگر لازم شد برای تعویض و جابجایی بازیکن اقدام کنیم.

مربی تیم نساجی مازندران درباره شرایط داوری گفت: با شرایطی که سازماندهی که و فدراسیون فوتبال ایجاد کرد کادر فنی نمی‌تواند زیاد در کار داوری دخالت کند و همیشه به مسائل داوران احترام گذاشتیم و اکنون نیست تمکین می‌کنیم.

تیم نساجی با نتیجه دو بر یک برابر تیم پرسپولیس شکست خورد.

کد خبر 6098747

دیگر خبرها

  • یوسفی: انگیزه استقلال برای قهرمانی بیشتر از پرسپولیس است/حمایت هواداران تیم نکونام را به بازی برگرداند
  • ربیعی: به استقلال تبریک می‌گویم اما حق تیمم باخت نبود
  • بعد از پیروزی استقلال چه گذشت؟/ کری هواداران برای تیم‌های رقیب
  • نساجی نیمه اول شجاعت لازم را برای شکست پرسپولیس نداشت
  • جشن بازیکنان پرسپولیس و هواداران پس از پیروزی در ورزشگاه وطنی قائمشهر / فیلم
  • پردرآمد مثل فدراسیون فوتبال!
  • مورایس: توهین به بانوان هوادار؟ چنین چیزی خلاف ارزش های انسانی است
  • تمدید قراردادها رااز هفته آینده شروع می‌کنیم/ درخواست از هواداران
  • منصوری: توهین به هواداران در شان فوتبال ایران نیست/ پرسپولیس می‌تواند به صدر بازگردد
  • مارکو رویس گل زد و تا مرز گریه رفت