Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه با تاکید بر حمایت مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی از دانشجویان فعال در زمینه‌های مختلف گفت: تمام امکانات و تجهیزات دانشگاه در اختیار دانشجویان خلاق و مبتکر قرار داده می‌شود تا بتوانند پژوهش‌های علمی خود را توسعه دهند.

به گزارش خبرنگار آنا، دکتر رضا حیدری نوری در جلسه توجیهی دانشجویان ورودی جدید دانشکده سما واحد ساوه عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان در سال های اخیر موفقیت های بیشماری در زمینه های علمی، فرهنگی و پژوهشی به دست آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به استقبال بی سابقه دانشجویان از دانشگاه آزاد اسلامی و آموزشکده فنی و حرفه ای سما واحد ساوه اشاره و با قدردانی از حسن اعتماد مردم به مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی گفت: وجود امکانات و تجهیزات مدرن و کادر آموزشی، اداری و هیات علمی مجرب باعث مقبولیت سما و دانشگاه آزاد اسلامی در مردم خوب ساوه شده است و باید قدردان مردم خوب و فهیم باشیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه با توجه به موفقیت های دانشگاه آزاد اسلامی و مجموعه سما بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه به عنوان دانشگاه جامع اکنون بین ده دانشگاه برتر کشور است که این افتخاری بزرگ برای مردم خوب شهرستان است و دانشجویان می توانند با آسودگی خاطر درجات علمی را سپری کنند.

سرپرست معاونت سما واحد ساوه هم گفت: مجموعه مرکز آموزشی و فرهنگی سما واحد ساوه به عنوان بزرگترین مرکز آموزشی و فرهنگی شهرستان ساوه با داشتن 7 مدرسه و یک آموزشکده از پایه ابتدایی تا دوره کاردانی فعالیت دارد.

دکتر سیدمیثم ابراهیمی به اهداف سما واحد ساوه اشاره و بیان کرد: کشف استعدادهای علمی، فرهنگی، پژوهشی و فرهنگی دانش آموزان و دانشجویان و پرورش استعداد آنان از اهداف سما واحد ساوه است.

وی با توجه به تعداد فارغ التحصیلان سما ساوه گفت: تاکنون 3500 نفر از دانشجویان موفق به اخذ دوره کاردانی از آموزشکده سما واحد ساوه شده اند که تعداد زیادی از آنان در دانشگاه های معتبر علمی و در مدارج دکتری و ارشد در حال کسب علم و دانش هستند که باعث مباهات و افتخار مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی است.

معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی وفرهنگی سما واحد ساوه بر اصل تکریم ارباب رجوع در سما تاکید کرد و گفت: دانشجویان آینده سازان و سرمایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و ما باید با دقت و توجه فوق العاده فرایند آموزش دانشجویان را برنامه ریزی و هدایت کنیم تا بدون هیچ گونه دغدغه ای بتوانند مسیر رشد و توسعه خود را طی کنند.

ابراهیمی با تاکید بر توسعه علم و اخلاق در جامعه اعلام کرد: مرکز آموزشی و فرهنگی سما واحد ساوه با تاسی از ائمه معصومین و امامان در صدد علم آموزی و اخلاق مداری گام بر می دارد و ان‌شالله بتوانیم دانشجویانی عالم و بااخلاق داشته باشیم.

وی قوانین و مقررات آموزشی و اداری را متذکر شد و بر رعایت قوانین و مقررات تاکید کرد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۸۰۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجموعه بسیج دانشجویی با حمایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین اقدام به برگزاری اردوی جهادی یک‌روزه در مناطق محروم روستای «زاری» از توابع شهرستان اسفراین کرد.

در این اردوی جهادی چند تن از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین، استادان و ۲۰ دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین به مدت یک روز در کارگروه‌های تعلیم و تربیت، فرهنگی و بهداشت با هدف توسعه فرهنگ محرومیت‌زُدایی بین جوانان و ایجاد روحیه سازندگی و امید در مردم و پویاسازی مدارس مشغول به فعالیت شدند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین
  • تألیف کتاب«روش تحقیق در مدیریت» توسط عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد
  • نقش مؤثر دانشجویان در فرآیند جهاد تبیین با بهره‌گیری از ظرفیت‌ فضای مجازی
  • اعلام همبستگی دانشجویان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • تحصیل در دانشگاه آزاد ممسنی با کمترین هزینه/ تعامل با شهرداری نورآباد براساس رویکرد فناوری
  • همبستگی دانشگاهیان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • سروری‌مجد: مدارس عالی مهارتی برای رفع نیاز صنایع تأسیس می‌شوند
  • ماراتُن علمی متقاضیان آزمون سراسری برای تصاحب صندلی‌های دانشگاه‌ها
  • مقوله حجاب اولویت دانشگاه است