Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد بازسازی سرپل ذهاب از تحویل ۱۰۵۰ کانکس به زلزله‌زدگان این شهر خبر داد و با اشاره به این‌که برای ساخت واحد مسکونی ۷ میلیون تومان کمک بلاعوض به زلزله‌زدگان پرداخت می‌شود، گفت:‌ ۴۷۷۰ نفر برای دریافت وام بلاعوض اجاره‌بها به بانک معرفی شده‌اند. ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۸ اقتصادی راه و مسکن نظرات

حمید دیمویی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم درباره روند احداث واحدهای تخریب شده زلزله کرمانشاه، اظهار کرد: در سرپل ذهاب 7267 واحد شهری شامل 6502 واحد مسکونی و 765 واحد تجاری 100 درصد تخریب شد که تاکنون آوربرداری 3479 واحد احداثی آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که پی‌کنی 6 پلاک شامل 11 واحد انجام شده و 4770 نفر نیز برای دریافت وام بلاعوض اجاره‌بها به مبلغ 5 میلیون تومان به بانک معرفی شده‌اند، تصریح کرد: تاکنون 4000 نفر 5 میلیون تومان را دریافت کرده‌اند.

وی همچنین با اشاره به این‌که تاکنون 1051 کانکس به مالکان یا مستاجرانی که در واحدهای 100 درصد تخریبی بوده‌اند، پرداخت شده است، افزود: تاکنون 5155 واحد برای صدور پروانه ساخت به شهرداری معرفی شده‌اند، ضمن این‌که 3980 نفر نیز برای تهیه نقشه به سازمان نظام مهندسی ارجاع داده شده‌اند.

مقام مسئول بنیاد مسکن انقلاب با یادآوری این‌که برای واحدهای احداثی 40 میلیون تومان وام پرداخت می‌شود،‌گفت: علاوه بر این 6 میلیون تومان نیز به صورت بلاعوض نیز در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

دیمویی تهیه رایگان نقشه مهندسی تا 100 مترمربع (معادل یک میلیون تومان) را از دیگر تسهیلات ارائه شده از سوی بنیاد مسکن انقلاب اعلام کرد و افزود: شهر سرپل ذهاب برای تسریع در روند نوسازی و بازسازی مناطق زلزله زده به سه بخش تقسیم شده و استان‌های مازندران، خراسان رضوی و اصفهان عهده‌دار بخشی از کار شده‌اند.

انتهای پیام/

R1012188/P1010113/S7,81/CT1 واژه های کاربردی مرتبط زلزله کرمانشاه | زمین لرزه کرمانشاه وزارت راه بنیاد مسکن

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۷۶۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موضوع مسکن کارکنان نیروی انتظامی استان بررسی شده است

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: در جریان سفر مدیرعامل بنیاد تعاون فراجا، موضوع مسکن کارکنان بررسی شد تا پروژه ساخت ۷۶۴ واحد مسکونی اجرا شود.

سردار مهدی حاجیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمانشاه اظهار کرد: در ساخت مسکن هدف این است که با یک آورده مختصر از طرف کارکنان انتظامی و با استفاده از کد ۶۲ و وام نهضت ملی مسکن، احداث ۷۶۴ واحد مسکونی کلنگ‌زنی شود.

وی افزود: در جلسه قرارگاه مسکن انتظامی استان کرمانشاه موضوعات مربوط به مسکن کارکنان نیروی انتظامی استان کرمانشاه مورد بررسی قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: با اقدامات جهادی و حرفه‌ای طی یکسال گذشته برای ساخت مسکن کارکنان فراجا در استان کرمانشاه، اکنون در فاز نخست ۵۴۶ واحد مسکونی و در فاز دوم ۶۴ واحد مسکونی با پیشرفت ۹۵ درصدی در حال اتمام است و به زودی تحویل کارکنان انتظامی خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اضافه کرد: در جریان سفر مدیرعامل بنیاد تعاون فراجا، موضوع مسکن کارکنان بررسی شد تا پروژه ساخت ۷۶۴ واحد مسکونی اجرا شود.

سردار حاجیان تصریح کرد: زمینی به مساحت ۱۱ هکتار تحت عنوان طرح نهضت ملی مسکن با هدف احداث ۲۰۰۰ واحد مسکونی در یک برنامه پنج ساله اخذ شده است تا ساخت ۱۳۷۶ واحد طی سه سال تکمیل شود، مابقی واحدهای مسکونی نیز در یک برنامه و دو سال احداث می‌شود.

وی ادامه داد: برای اجرای پروژه زیرساخت لازم آماده است و به لحاظ خط اعتبار مالی نیز مذاکراتی انجام شده است.

کد خبر 751288

دیگر خبرها

  • ۷۰۰ نفر بیمه شده قالی بافی در سرپل ذهاب فعالیت دارد
  • موضوع مسکن کارکنان نیروی انتظامی استان بررسی شده است
  • بارش تگرگ در شهرستان‌های پاوه، ثلاث‌باباجانی و سرپل ذهاب
  • واگذاری ۶۰ واحد نهضت ملی مسکن شاهدیه یزد تا خرداد ماه
  • ساخت ۵۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی
  • ساخت مسکن‌های «استطاعت پذیر» در تهران به کجا رسید؟
  • تعاونی‌های قم ۲۰ درصد طرح نهضت ملی را می‌سازند
  • تعاونی های قم ۲۰ درصد طرح نهضت ملی را می سازند
  • حکایتی دیگر از مشکلات متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن
  • همه ارکان دولت درگیر طرح نهضت ملی مسکن/ جهادگران پای کارند