Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@17:03:38 GMT

قهرمانی قزوین در مسابقات کاراته کشور

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۸۰۵۵۷

قهرمانی قزوین در مسابقات کاراته کشور

قزوین-ایرنا- تیم استان قزوین عصر روز جمعه به عنوان قهرمان دومین دوره رقابت های قهرمانی کاراته سبک شیتوریو اینوئی های کشوردر تمامی رده های سنی معرفی شد.

به گزارش ایرنا، در این مسابقات که در شهرستان البرز استان قزوین برگزار شد، تیم مازندران عنوان دوم را به دست آورد و تهران و قم به طور مشترک حائز مقام سوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این دوره از مسابقات840 کاراته کا از استان های مختلف کشور در کاتای تیمی و کومیته انفرادی با هم به رقابت پرداختند.
رقابت های کاراته قهرمانی نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان کشور سبک شیتوریو اینوئی های از روز سالن در سالن یادگار امام (ره) شهر الوند مرکز شهرستان البر قزوین آغاز شده بود.
بیش از 200 کاراته کا به صورت سازمان یافته در بیش از 25 باشگاه کاراته در شهرستان البرزاستان قزوین مشغول فعالیت هستند.
شهرستان البرز به مرکزیت الوند در14کیلومتری قزوین قرار دارد و دو بخش مرکزی و محمدیه و شهرهای الوند، محمدیه، بیدستان و شریفیه را در خود جای داده است.
9884/6012

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۸۰۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تثبیت صدرنشینی تیم کاراته مردان دانشگاه آزاد اسلامی در سوپرلیگ

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، هفته دوم رقابت‌های سوپرلیگ کاراته قهرمانی مردان باشگاه‌های کشور، امروز در سرسرای شهید افراسیابی مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران پیگیری شد و تیم پرافتخار دانشگاه آزاد اسلامی در حساس‌ترین رقابت، مقابل پاس فراجا صف آرایی کرد. 

شاگردان احمد صافی در تیم دانشگاه که از اهمیت نتیجه این مسابقه به خوبی آگاه بودند، در هر دو بخش کومیته و کاتا، عملکرد درخشانی داشتند و ۱۹ به ۹ به پیروزی رسیدند. به این ترتیب صدرنشینی مردان کاراته دانشگاه آزاد اسلامی در سوپرلیگ تثبیت شد. امروز تیم کاراته مردان دانشگاه، در دومین رقابت این هفته خود به مصاف نیشکر خوزستان می‌رود. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تداوم شکست بوکسورهای ایرانی در مسابقات قهرمانی امید و جوانان آسیا
  • سه نماینده امید بوکس ایران از قهرمانی آسیا حذف شدند
  • احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی
  • روز ناکامی بوکسورهای جوان ایران در قهرمانی آسیا
  • تثبیت صدرنشینی تیم کاراته مردان دانشگاه آزاد اسلامی در سوپرلیگ
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • مبارزه کاراته‌کاران خراسان رضوی در مسابقات آسیای مرکزی
  • درخشش دختر سمنانی در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته
  • شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین