Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ حجة الاسلام و المسلمین سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بافق با تسلیت سالروز وفات حضرت ام البنین (س) همسر مولای متقیان و روز تکریم از مادران و همسران شهیدان، گفت: حضرت ام البنین (ع) یک سخنور و همسری توانمند بود و بعد از رحلت حضرت زهرا (ع) همچون ایشان پشتیبان ولایت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ایثار و گذشت این بانوی اسلام از چهار فرزند خویش در راه ولایت و همراهی امام زمان را ارزشمند‌ترین کار عنوان کرد تا آنجا که حتی پس از شنیدن خبر شهادت فرزندانش باز درباره امام حسین (ع) پرس و جو می‌کند.

امام جمعه شهرستان بافق در ادامه سخنان خود پیرامون بیانات مقام معظم رهبری با مردم آذربایجان شرقی و اهمیت موضوعات بیان شده از سوی ایشان تاکید کرد و گفت: دشمن ضربه‌های متعددی به جامعه زده است. اگر نظام به طرف رفاه طلبی و اشرافگری سوق پیدا کند، بدون شک دوام نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه باید قدر ملت مستضعف را دانست، تصریح کرد: مستضعفین برای پیروزی نظام در جنگ تحمیلی و در نبرد‌های حق و باطل حضوری فعال داشتند و اکنون باید به آنان توجهی ویژه کرد.

سلیمانی با اشاره به حرکت بسیار خوب نمایندگان در نگارش نامه جهت بررسی حقوق برخی آقایان گفت: این حرکت بسیار ارزشمندی است که سبب ایجاد عدالت در جامعه می‌شود.

وی با تاکید بر سخن مقام معظم رهبری مبنی بر وجود استقلال سیاسی و نظامی در کشور و اجازه ندادن عوامل خارجی بر مسائل کشور خاطر نشان کرد: ما در کشور خود انتخاباتی آزاد داریم و مسئولان ما با رأی مردم انتخاب می‌شوند. در هیچ کجا مانند ایران چنین آزادی حاکم نیست.

امام جمعه بافق با بیان نقش مؤثر سپاه و نیروی انتظامی در کنار ارتش و تلاش آنان در حفظ مرز‌ها و برقراری امنیت در کشور، افزود: باید دیگر مسئولان نیز با تلاش در زمینه‌های متعدد به ویژه بحث هسته‌ای و سلول‌های بنیادی و دست یافتن به علم‌های متعدد با قدرت‌های جهانی به مقابله بپردازند.

وی در آستانه سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از تلاش تمامی مسئولان در این نهاد تشکر کرد. همچنین با اشاره به ۱۵ اسفند روز درختکاری از همه مردم و مسئولان خواهان مشارکت در این امر پسندیده شد.

حجة الاسلام و المسلمین سلیمانی در پایان سخنان خود با بیان مشکل کارگران برای عدم پرداخت حقوق معوقه آنان از سوی برخی شرکت‌ها گفت: برخی از شرکت‌ها حقوق کارگران را بر اساس قانون کار پرداخت نمی‌کنند یا تاخیر چند ماهه در دادن مزایای این قشر پر تلاش دارند.

وی افزود: شرکتی که از نظر مالی توان پرداخت حقوق کارگران را ندارد چرا در مناقصه شرکت می‌کند، کارفرما باید اول به کارگران و کارکنان خود توجه کند.

امام جمعه بافق خطاب به مسئولان شهرستان گفت: وظیفه شما مسئولان است که پیگیر این مشکل کارگران و تسریع در رفع آنان باشید.

انتهای پیام/ص

خطبه های نماز جمعه بافق

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۸۱۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش تولید بیانگر ارتقای فرهنگ/لزوم توجه به امنیت معیشت مردم

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا فایق رستمی پیش از ظهر سه شنبه در همایش روز جهانی کارگر اظهار کرد: کارگران چرخ‌های تولید را به گردش در می‌آورند و جا دارد از تلاش این قشر تقدیر کرد.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب به جهش تولید با مشارکت مردم در سال‌جاری تاکید دارد که جهش تولید بیانگر ارتقای فرهنگ مردم است.

وی جهش تولید را بیانگر استفاده از ظرفیت خدادادی، معادن، صنایع دینی، احیای مرز دانست و گفت: کارگران همواره در سن جوانی نمی‌مانند باید در وقت پیری و بازنشستگی از آنها حمایت شود.

ماموستا رستمی تصریح کرد: کارگران در زمان جنگ ایثار و فداکاری کردند و خداوند ۳۴ هزارسال پیش در مورد توسعه شهری و روستایی تاکید داشته و قرآن بر توسعه و پیشرفت و عمران تاکید دارد.

امام جمعه سنندج یادآور شد: امروز دشمنان دین و اسلام کشور ما و اقتصاد مارا مورد هدف قرار داده‌اند و باید با حمایت از کارگران و سرمایه گذاران اقتصاد کشور را ارتقا داد.

وی اعلام کرد: به اندازه ای که امنیت کشور مهم است امنیت معیشت مردم نیز مهم است و باید به این مهم توجه شود.

ماموستا رستمی اذعان کرد: باید کشور را با تولید پیش ببریم و تحریم دشمنان را با تلاش جهادی خنثی کنیم.

کد خبر 6093024

دیگر خبرها

  • تجلیل امام جمعه شهرستان تکاب از معلمین پر تلاش مدرسه رضوان شهرستان تکاب
  • جذب نیرو‌های بومی در شرکت‌های منطقه از مهم‌ترین دغدغه‌های جوانان دهلرانی است
  • تاکید ماموستا رستمی بر توجه به معیشت و زندگی کارگران
  • جهش تولید بیانگر ارتقای فرهنگ/لزوم توجه به امنیت معیشت مردم
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • فرهنگ کار در کشور دچار آسیب شده است
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی