Web Analytics Made Easy - Statcounter

ممعاون منابع انسانی جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی گفت: هلال احمر فارغ از گرایش های سیاسی بوده و بر اصول هفتگانه ی بی غرضی, بی طرفی، استقلال و ... استوار است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صدای سراب, با خبر شدیم که محمود اصلان پرویز مدیر بومی موفق و با سابقه هلال احمر سراب که توانست با تدبیر و توانمندی براین ارگان مهم و اجتماعی تاثیرگذارشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به تازگی راهی تبریزشده و از مدیریت هلال احمر سراب کناررفته است.

به جرات می توان گفت نمره ۲۰ سال مدیریت او بر هلال احمر نزدیک ۲۰ است .

درواقع هلال احمر سراب با نام او شناخته می شود او اداره ای را تحویل گرفت که امکاناتش درحد صفر بود اما اینک با ارتباطات اجتماعی موثر و دوندگی های بی وقفه این نهاد موثر و از ارکان های مدیریت بحران توانسته نقش مهم خود را بازیابد.

سعید کنعانی مدیر کل هلال احمر با انتخاب وی به عنوان معاونت منابع نشان داد که از هوش و ذکاوت وافری برخورداراست چراکه هنر مدیریتی، بهره گیری حداکثری از کمترین منابع است و اصلان_مدیریتی شهر ما توانسته بود نه درعالم خیال و حرف بلکه درعمل این هنر خود را اثرات نماید.

برای آقای یوسف منطق که ازافرادخوشنام سراب است آرزوی موفقیت درسمت رییس هلال احمر سراب داریم.

در ادامه مصاحبه با این مدیر شهرستانی را مرور می کنیم.

لطفا خودتان را معرفی کنید

بنده محمود اصلان پرویز متولد ۱۳۴۵ کارشناس ارشد اصلاح نباتات و دانشجوی ترم پنج رشته اصلاح نباتات گرایش ژنتیک بیومتری هستم.

در مورد هلال احمر به مسئولیت خود بگویید

من از سال ۱۳۷۵ افتخار همکاری با جمعیت هلال احمر را داشته و تا سال ۹۶ رئیس شعبه شهرستان سراب بودم و نزدیک به ۲۲ سال در سراب خدمت کردم.

 

 از دوران مسئولیت خود بگویید

من تقریبا نیمی از عمر خود را در جمعیت هلال احمر را سپری و خاطرات تلخ و شیرین زیادی دارم ولی با توجه به خدمتگزاری به مردم فهیم شهرستان سراب خاطرات شیرین بسیار بیشتر از خاطرات تلخ است.

بنده در ۱۳۷۵ رئیس شعبه سراب شدم و  در اسفند ۷۵ زلزله اردبیل رخ داد و ۲۲ روستای منطقه صائین و شهرستان متاثر شدند, شهرستان سراب مبدا کمک رسانی به استان اردبیل شد که با توجه به تجربه بسیار کم بنده با همکاری صمیمی همکاران امداد  تجربه زیادی در این حادثه به دست آوردم.

حوادث ریز و ریز و درشتی در این مدت اتفاق افتاد از آن جمله می‌توان به سیل سال ۷۸ شهرستان سراب زلزله آذربایجان و زلزله بم اشاره کرد، در زلزله آذربایجان نماینده تام‌الاختیار مدیرعامل در شهرستان ورزقان شده و مسئول امدادرسانی منطقه ۹ در زلزله بم بودم .

 

ظاهرا قبلا هم مسئولیت هایی در سطح استان داشتید.

در سال ۸۲ با ۶ رای از محموع ۷ رای به عنوان رئیس شعبه شهرستان تبریز انتخاب شدم  که به بنا به دلایلی تشکیل نشد و به مدت سه و نیم سال سرپرست داوطلبان استان بوده و ۱٫۵ سال سرپرست معاونت اداری و پشتیبانی جمعیت استان بودم که از سال ۹۳ نیز بازرس استان می باشم که همگی  با حفظ سمت بودند.

در مورد مدیریت بحران و همکاری مسئولین با هلال احمر بگویید

مدیریت بحران در ابتدا تحت عنوان ستاد حوادث و سوانح تشکیل شده بود که این ستاد از اول با جدیت شروع به فعالیت نمود که جادارد از فرماندار وقت آقای اصغری که با تلاش فراوان ستاد حوادث و سوانح شهرستان را تشکیل داد قدردانی کنم و از ابتدا بنده دبیر این ستاد بودم که تا کنون با حمایت فرمانداران محترم ستاد حوادث با جدیت به فعالیت ادامه می‌دهد که در بین در مدیریت های بحران موفق  استان می باشد.

لازم میدانم از ائمه جمعه که تا کنون با انها بودم از جمله حاج آقا کمالی , رشتبری و اکرمی که توجه ویژه ای به جمعیت هلال احمر شهرستان داشتند قدردانی کنم.

در ادامه نیز لازم میدانم عرض کنم که هلال احمر فارغ از گرایش های سیاسی بوده و بر اصول هفتگانه ی بی غرضی, بی طرفی، استقلال و ... استوار است که در طول مدیریتم نیز بر آن تکیه کزدم و با تمامی نمایندگان که توجه ویژه ای به هلال احمر کردند قدردانی می کنم که این عزیزان خدمات قابل توجهی به جمعیت هلال احمر شهرستان ارائه کردند, آقای انواری در احداث انبار امدادی و تجهیز اولیه جمعیت هلال احمر،آقای نصیر پور در احداث پایگاه امداد جاده ای و خودروهای امدادی تلاش زیادی کردند و سرکار خانم بهمنی در تکمیل پایگاه و انبار و اختصاص بودجه خارج از استان مساعدت زیادی نمودند آقای دکتر داوودی نیز تجهیزات امدادی و ارائه طرح جهت مجتمع جوانان و تبدیل ساختمان هلال احمر به ساختمان اداری، تجاری تلاش فراوان کردند که  امیدوارم عملیاتی شود.

اصلان پرویز ادامه داد: در کل بیشترین تلاش و مساعدت را سرکار خانم بهمنی به هلال احمر شهرستان کردند که صمیمانه قدردان همه این عزیزان هستم.

اما در مورد فرمانداران نیز که به نوعی نماینگان دولت هستند به علت اینکه جمعیت فارغ هست از گرایشات سیاسی, هیچ مشکلی با عزیزان نداشتم و همگی یار جمعیت بودند .

 

کلام اخر در مورد مسئولیت جدیدتان و مسئول جدید جمعیت هلال احمر سراب

بنده در حال حاضر مسئولیت معاونت منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر استان را بر عهده دارم که جا دارد از توجه و عنایت و حسن اعتماد مدیر عامل محترم استان جناب آقای دکتر کنعانی تشکر نمایم.

همچنین مسئولیت جمعیت هلال احمر سراب بر عهده آقای یوسف منطق می باشد که بومی شهرستان سراب, دارای تجارب ارزنده امدادی، و پا به  کار می باشد که به دلیل قبول مسئولیت جمعیت هلال احمر سراب قدردانشان هستم.

دست تمام تلاشگران و  امدادگران هلال احمر سراب را می بوسم و با قاطعیت اعلام می‌کنم اگر موفقیتی بوده به دلیل ایثار و تلاش این عزیزان بی ادعا بوده  فلذا از کلیه همکاران عزیزم در جمعیت هلال احمر سراب تشکر و قدردانی می کنم و از مردم با فرهنگ شهرستان سراب تشکر و اگر قصور و  کوتاهی بوده عذرخواهی و طلب حلالیت می نمایم.

انتهای پیام/ح

 

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۸۱۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات دختر ۱۴ ساله روستای چرمه سرایان با تلاش امدادگران

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای خراسان جنوبی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: با توجه به اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان در خصوص گیرافتادن دختر ۱۴ ساله در حوض‌انبار روستای چرمه شهرستان سرایان، یک تیم ۵ نفره از هلال احمر شهرستان به محل اعزام شدند.


کاووسی افزود: به دلیل ریزش دیوار حوض‌انبار در اثر بارندگی‌ها و نبود راه دسترسی به داخل حوض‌انبار، برای نجات این دختر از جرثقیل استفاده شده است.

وی گفت: امدادگران با تلاش ۳ ساعته موفق شدند این دختر بچه را به صورت زنده نجات دهند.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت از سیل شهرستان شبستر
  • امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی هلال احمر به بیش از ۱۹۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی / ۷۸ عملیات امداد و نجات در ۴۸ ساعت گذشته صورت گرفت
  • نجات دختر ۱۴ ساله روستای چرمه سرایان با تلاش امدادگران
  • دختر ۱۴ ساله گرفتار در حوض انبار با کمک امداد گران نجات یافت
  • نجات کوهنوردان مفقود شده در ارتفاعات بام و صفی آباد
  • دو مفقودی ارتفاعات کوه «شاه‌حسن» بام و صفی‌آباد نجات پیدا کردند
  • رهاسازی ۳۰ خودرو گرفتار در آب بعد بارندگی امروز
  • آماده‌باش هلال‌ احمر خراسان‌ جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در استان
  • آماده‌باش جمعیت هلال‌احمر به دنبال هشدار سیلاب
  • گم‌شدن دخترک کلاله‌ای/جستجو در روز سوم، اثری از «یسنا» نشد