Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل حزب مردم‌سالاری با تاکید بر اینکه پارلمان اصلاحات مقابل سیدمحمد خاتمی نیست، اظهار کرد: بنا داریم در دوم خرداد ۹۷ از این طرح رو نمایی شود و ۴هزار نفر در آن حضور خواهند داشت و هر حزب تعدادی از افراد خود را معرفی می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مصطفی کواکبیان در شانزدهمین کنگره حزب مردم‌سالاری با تکذیب اینکه گفته می‌شود پارلمان اصلاحات برای مقابله با آقای خاتمی درست شده است، گفت: با آقای خاتمی طرح بحث کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو نکته مدنظر ایشان بود که ما آنها را لحاظ کردیم و همان طور که آقای کمالی گفتند این طرح در شورای هماهنگی اصلاحات تصویب شده است.

دبیرکل حزب مردم‌سالاری با تاکید بر اینکه مجری این طرح شورای هماهنگی اصلاحات است، اظهار کرد: بنا داریم در دوم خرداد ۹۷ از این طرح رو نمایی شود و ۴هزار نفر در آن حضور خواهند داشت و هر حزب تعدادی از افراد خود را معرفی می‌کند.

نماینده مردم تهران با بیان اینکه پارلمان اصلاحات؛ دمکراتیک، سراسری، پویا و حزب محور است، ادامه داد: قصدمان این است که احزاب اصلاح طلب از این رخوت در بیایند و باز هم تاکید می‌کنم که پارلمان اصلاحات مقابل آقای خاتمی نیست.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: ما مشکلات زیادی در هر سه محور پرسشگری، پاسخگویی و توسعه پایدار که شعار خود قرار داده‌ایم، داریم. اگر در طرح این پرسش‌ها سه قوه را آورده‌ایم مفهومش این نیست که رهبری پاسخگو نباشد، منتهی آوردن نام سه قوه برای این است که آن‌ها سمبل حکومت هستند و همه نهادهایی که در کشور هستند باید پاسخگو باشند.

وی تصریح کرد: یک بار در مجلس گفتم تا زمانی که با فساد مقابله نشود، وطن، وطن نمی‌شود. برای اینکه مشکلات حل شود همه باید پاسخگو باشند و برای اینکه پاسخ‌گویی وجود داشته باشد، مردم باید پرسشگر باشند. مردم اگر پرسشگر نباشند، می‌گویند الحمدالله همه چیز خوب است .

کواکبیان با بیان اینکه پرسشگری راه‌حل دارد، ادامه داد: رسانه‌ها و فضای مجازی باید آزاد باشند و احزاب فعالیت کنند.

عضو فراکسیون امید بر اهیمت امنیت اجتماع تاکید کرد و گفت: مردم باید بیایند حرف‌های خود را بزنند و نمایندگان هم حرف‌های آنان را بشنوند. ما از هیج چیز نباید واهمه داشتیم و مردم نیز باید بتوانند بدون لکنت زبان، حرف بزنند.

نماینده مردم تهران به برخی از مشکلات موجود در کشور اشاره کرد و افزود: مردم از مشکلات اقتصادی رنج می‌برند. باید با فساد سیستماتیک مقابله کنیم نه اینکه یک نفر را بگیریم که این فساد کرده و همان هم به مجازاتش نرسیده باشد.

وی در پایان گفت: مردم باید به صحنه پرسشگری بیایند و حکومت پاسخ آنها را دهد. اگر این را انجام دهیم تازه می‌توانیم بگویم الفبای درست را اجرایی می‌کنیم.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۸۳۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت انتخاب رشته در آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ برای بار سوم تمدید شد

به گزارش خبرنگار مهر، پیرو انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته (دفترچه شماره ۲) آزمون ورودی مقطع دکتری (Ph.D) نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ در ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ و اصلاحات سری اول دفترچه راهنما در ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، اصلاحات سری دوم دفترچه راهنما در ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، اصلاحات سری سوم دفترچه راهنما در ۸ اردیبهشت منتشر شده است.

اصلاحات سری چهام دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری تخصصی ۱۴۰۳ در ۱۰ اردیبهشت با اعلام رشته‌محل‌های جدید، تغییر ظرفیت و یا حذف برخی رشته‌محل‌ها در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده است.

به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبان مجاز به انتخاب رشته که تاکنون برای انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده است داوطلبان بتوانند تا پایان روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

داوطلبان باید در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و مندرجات اطلاعیه به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش مراجعه و نسبت به ثبت کدرشته‌محل‌های انتخابی در آزمون مذکور اقدام کنند.

در ضمن آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته‌محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا پایان روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ نسبت به مشاهده یا ویرایش کدرشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

فایل اصلاحات سری چهارم مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دکتری (Ph.D.) نیمه متمرکز سال ۱۴۰۳ در اینجا قابل مشاهده است.

به گزارش مهر، از تعداد ۱۵۱ هزار و ۶۴۳ داوطلب شرکت کننده در آزمون دکتری ۱۴۰۳ تعداد ۱۲۵ هزار و ۱۷۴ نفر مجاز به انتخاب رشته شده اند و کارنامه نتایج اولیه آزمون دکتری از ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ در اختیار داوطلبان قرار گرفته است.

اسامی معرفی‌شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم شامل مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی و … در دهه اول خردادماه ۱۴۰۳ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد.

کد خبر 6092298

دیگر خبرها

  • تخصص بدون تعهد و تعهد بدون تخصص زمینه‌های فساد را ایجاد می‌کند
  • حکمرانی رسانه را جدی بگیریم
  • اولین نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه/ حکم بابک زنجانی چرا نقض شد؟
  • اولین نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه/ حکم جدید بابک زنجانی چیست؟
  • مهلت انتخاب رشته در آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ برای بار سوم تمدید شد
  • دهه کرامت فرصتی برای مقابله با توطئه دشمنان است
  • دعوت از حکومت برای دیدن یک مناظره | گره خوردن سرنوشت مردم به ذهنیت‌ ساده‌انگارانه | پس‌موضوع حجاب دقیقا چه می‌گذرد؟
  • مناظره‌ای در مورد حجاب
  • ماروتا: همکاری اینتر و اینزاگی هنوز به میانه راه هم نرسیده است
  • شوراها به جایگاه واقعی خود نرسیده‌اند