Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این نمایشگاه افزون بر شرکت‌های ایرانی، چند شرکت نیز با جدیدترین ماشین آلات بافت فرش ماشینی و صنایع وابسته حضوردارند. ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۹ استانها کاشان نظرات

ه گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، میثم نوابی، مدیر نمایشگاه تخصصی صنایع وابسته فرش ماشینی کاشان امروز در دانشگاه ازاد کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار کرد: در این نمایشگاه افزون بر شرکت‌های ایرانی،  چند  شرکت نیز  با جدیدترین ماشین آلات بافت فرش ماشینی و صنایع وابسته حضور یافته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوابی‌پور گفت: در این نمایشگاه صنایع مرتبط با فرش ماشینی اعم از ماشین آلات ریسندگی و بافت فرش، نخ و قطعات این ماشین ها برای شرکت‌های تولید فرش ماشینی عرضه و معرفی شده است.
مدیر نمایشگاه تخصصی بین المللی صنایع وابسته فرش ماشینی هدف از برگزاری این نمایشگاه در دانشگاه را ارتباط دانشگاهیان و دانشجویان با صنعت فرش‌ ماشینی بیان‌کرد.

این نمایشگاه که با همکاری فرمانداری، شهرداری، اتحادیه فرش ماشینی، اداره صنعت و معدن و تجارت کاشان و دانشگاه آزاد اسلامی کاشان برگزار شده‌است تا جمعه (یازدهم اسفند) دایر است‌‌ در آئین افتتاح نمایشگاه جمعی از مسئولان محلی و مدیران صنایع کاشان حضور داشتند.

انتهای پیام/ش

R7845/P1377/S6,1369/CT15

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۸۳۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قم قطب صنعت کفش ماشینی کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، استان قم با داشتن ۳۰۰ واحد صنعتی کفش ماشینی، ۷۰ درصد صادرات این محصول در کشور را به خود اختصاص داده است.

تولید کنندگان کفش قم این روز‌ها در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران میزبان خریدارانی از کشور‌های آسیایی و آفریقایی هستند.

پیش بینی می‌شود امسال ۸۵ میلیون دلار صادرات از این صنعت، عاید اقتصاد استان شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • قم قطب صنعت کفش ماشینی کشور
  • پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌ کشورهای اکو برگزار می‌شود 
  • پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌های کشور‌های اکو برگزار می‌شود
  • نمایشگاهی از صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته در زابل
  • افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته در زابل
  • افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی و هنرهای وابسته در زابل
  • برگزاری نشست‌های تخصصی برای تبادل تجربه بین شرکت‌های ایرانی و خارجی در نمایشگاه نفت
  • حضور بازرگانان محصولات کشاورزی و شیلات در نمایشگاه ایران اکسپو
  • ایران اکسپو رسما آغاز به کار کرد
  • ایران اکسپو رسما آغاز به کار کرد/ میزبانی از ۲ هزار تاجر خارجی