Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-29@11:38:01 GMT

ایران از موضوعات مورد بحث در کنفرانس 2018 آیپک

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۸۳۶۵۳

به گزارش ایسنا، کنفرانس سالانه آیپک، بزرگترین لابی صهیونیستی در آمریکا قرار است روز یک شنبه هفته آینده آغاز شود که تا روز سه شنبه ادامه خواهد داشت.
به نوشته روزنامه هاآرتص، نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل و مایک پنس معاون رئیس جمهور آمریکا در جلسه آغازین این کنفرانس سخنرانی خواهند کرد. نتانیاهو پیش از برگزاری کنفرانس نیز با دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا دیدار خواهد داشت که انتظار می رود در این دیدار نیز درباره ایران هم گفت وگو شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یکی از موضوعات مورد بحث در کنفراس 2018 آیپک ایران خواهد بود. این لابی بزرگ صهیونیستی خواهان تحریم های بیشتر علیه ایران و رسیدگی به نگرانی های ترامپ درباره توافق هسته ای ایران و قدرت های جهانی است. آنها همچون رئیس جمهور آمریکا خواستار دسترسی بازرسان بین المللی به تاسیسات نظامی ایران، دائمی شدن محدودیت های هسته ای ایران در این توافق و محدود شدن برنامه موشکی ایران هستند.
به نوشته این روزنامه صهیونیستی، دیگر موضوعی که انتظار می رود در کنفرانس امسال آیپک مطرح شود نگرانی اسرائیل از عملکرد آمریکا در سوریه است؛ چراکه نتنیاهو می گوید دولت ترامپ سوریه را به روسیه و متحدانش، یعنی ایران و بشار اسد(رئیس جمهور سوریه) واگذار کرده است.
به گزارش ایسنا، رژیم صهیونیستی در سال های اخیر همواره ادعا کرده است که ایران حضور نظامی در سوریه دارد و حتی به دنبال تقویت و تثبیت این جایگاه خود در سوریه است. این در حالی است که مقامات کشورمان ضمن بی اساس خواندن این ادعا تاکید می کنند که حضور ایران در سوریه تنها به صورت مستشاری و بنا به درخواست دولت مشروع دمشق بوده است.

 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۸۳۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | حرکت جنجالی وزیر خارجه آمریکا با رئیس جمهور چین

261 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900402

دیگر خبرها

  • هشدار اسرائیل به نمایندگان دیپلماتیک خود در سراسر جهان/ آغاز سفر منطقه‌ای وزیر خارجه آمریکا از عربستان/ دیدار وزیر امور خارجه بحرین با بشار اسد
  • دیدار و گفت‌وگوی رئیس‌جمهور سوریه و وزیر خارجه بحرین
  • جبهه متحد دیپلماسی پارلمانی برای اقدام هماهنگ علیه رژیم صهیونیستی ایجاد شود
  • ببینید | حرکت جنجالی وزیر خارجه آمریکا با رئیس جمهور چین
  • مقابله با آمریکا؛ هدف مشترک تهران - مسکو
  • حضور هیات ایران در کنفرانس سالانه بین المجالس برای قدس در استانبول
  • بلینکن در دیدار با رئیس جمهور چین : پکن می تواند از طریق نفوذش بر ایران در کاهش تنش‌ها نقش داشته باشد
  • درخواست بلینکن از رئیس جمهور چین درباره ایران
  • اردوغان : نتانیاهو قصاب غزه است
  • اسراییل تبدیل به بلای جان آمریکا شده است