Web Analytics Made Easy - Statcounter

تابلوی روزشمار راه اندازی فاز اول طرح توسعه جزیره نگین در بندر بوشهر مدتی است خاموش است. به گزارش جنوب نیوز، این تابلو که از زمان آغاز اجرای طرح در دی ماه 93 تا چندی پیش روزشمار راه اندازی این طرح مهم بندری را ثبت می کرد با پایان مهلت مقرر راه اندازی طرح خاموش شده است و هنوز خبری از راه اندازی طرح نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دی سال 93 عملیات اجرایی طرح توسعه بندر بوشهر با سرمایه گذاری 630 میلیارد تومانی بخش خصوصی آغاز شد تا دومین بندر کانتینری کشور به سمت توسعه پیش رود. قرار است در مساحت 470 هکتاری جزیره نگین سه پایانه کانتینری، چند منظوره و فله مایع ایجاد شود.



در فاز نخست این طرح یک پایانه کانتینری، ساخته می‌شود.این پایانه دو اسکله دارد که قرار بود یکی از این اسکله‌ها اواخر نیمه نخست امسال راه اندازی خواهد شد.

با راه اندازی این پایانه کانتینری امکان پهلوگیری کشتی‌های 50 هزار تنی فراهم می شود.

بندر بوشهر به علت محصور بودن در محدوده شهری امکان توسعه ندارد و تنها راه گسترش آن در جزیره نگین است. جزیره‌ای مصنوعی که سال‌ها پیش با انباشت لایروبی در همسایگی بندر بوشهر ایجاد شده است.

ظرفیت تخلیه و بارگیری کالا هم اکنون در بندر بوشهر سالانه 7 میلیون تن است که با تکمیل طرح توسعه بندر در مجتمع بندری نگین به 15 میلیون تن افزایش خواهد یافت.

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۸۷۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی فرودگاه به توسعه میناب کمک می‌کند

ایسنا/هرمزگان فرماندار شهرستان میناب گفت: راه اندازی فرودگاه برای توسعه شهرستان میناب به عنوان دروازه طلایی سواحل مکران کمک خواهد کرد و باید برای توسعه آن به همه ضرورت‌های مغفول مانده توجه کرد.

محمد رادمهر در نشست با رئیس سازمان هواپیمایی کشور راه اندازی فرودگاه در این شهرستان را ضروری دانست و در خصوص ضرورت احداث فرودگاه در میناب  پیرو دستور استاندار هرمزگان و جزئیات این دیدار افزود: در این نشست مقرر شد بزودی مدیرکل دفتر نظارت بر عملیات هوانوردی کارشناسان این سازمان به شهرستان میناب عزیمت کرده و اقدامات فنی فرودگاه جدید مورد بررسی قرار گیرد. 

رادمهر گفت: راه اندازی فرودگاه در میناب به توسعه این شهرستان به‌عنوان دروازه مکران به خصوص در حوزه اشتغالزایی و اقتصادی کمک شایانی خواهد کرد و امیدواریم با همکاری و همراهی سازمان هواپیمایی کشور و با حمایت‌های استاندار محترم این امر مهم که جزء مطالبه اصلی مردم نیز است، تحقق یابد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • راه اندازی فرودگاه به توسعه میناب کمک می‌کند
  • تکمیل ۳ پایانه مترو در سال ۱۴۰۳ | ۴ خط مترو تهران توسعه می یابند
  • تکمیل ۳ پایانه مترو در اولویت سال ۱۴۰۳ | ۴ خط مترو تهران توسعه می یابد
  • بندر کنگ نماد حفظ و صیانت از فرهنگ و معماری بومی است
  • مشارکت دانشگاه آزاد در ایجاد پایانه صادراتی مهران
  • بافت تاریخی بندر بوشهر با مشارکت مردم بازآفرینی می‌شود
  • خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌ یابد
  • احیای منطقه اقتصادی جهان‌آباد بعد از ۱۴ سال/ بندر خشک در جهان‌آباد راه‌اندازی می‌شود
  • خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌یابد
  • فضای تفریحی گردشگری سرخه‌حصار توسعه می‌یابد