Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@03:40:35 GMT

دزد باغ های ناجی آباد کاشان دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۹۱۷۵۲

دزد باغ های ناجی آباد کاشان دستگیر شد

کاشان- ایرنا- فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از دستگیری و شناسایی دزد باغ های منطقه ناجی آباد شهر کاشان خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ علی پورکاوه روز شنبه گفت: رسیدگی به وقوع چند فقره دزدی از باغ های ناجی آباد در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت و ماموران کلانتری 14 در نهایت موفق به شناسایی متهم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: پس از دستگیری، نسبت به بازجویی از متهم اقدام شد و وی تاکنون به پنج فقره دزدی از باغ های منطقه ناجی آباد کاشان اعتراف کرده است.
فرمانده انتظامی شهرستان کاشان همچنین بیان کرد: گزارشی نیز در مورد وقوع یک فقره دزدی از درون یک باب مغازه در کاشان به نیروی انتظامی گزارش شد که موضوع برای رسیدگی در دستور کار قرار گرفت و در نهایت دزد 26 ساله دستگیر شد.
او اضافه کرد: متهم ابتدا منکر هرگونه دزدی شده بود اما با ارائه مدرک و مستندات لب به اعتراف گشود و تحقیقات از متهم همچنان ادامه دارد.
سرهنگ پورکاوه با بیان اینکه بی احتیاطی مالکان در رعایت نکردن نکایت ایمنی عامل بسیاری از حادثه ها و دزدی هاست، از شهروندان درخواست کرد با توجه به هشدارهای پلیس از فراهم شدن زمینه های ارتکاب جرم پیشگیری کنند.
کاشان با جمعیت نزدیک به 365 هزار نفر در فاصله 200 کیلومتری شمال اصفهان واقع است.
6136/8123

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۹۱۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ متهم متواری در فلاورجان دستگیر شدند

سرهنگ مرتضی هادیان در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طرح ضربتی پلیس برای شناسایی و دستگیری محکومان متواری برابر دستور مرجع قضائی در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان فلاورجان قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: در این طرح با انجام اقدامات تخصصی و تحقیقات گسترده میدانی در نهایت ۱۲ محکوم غایب و متواری که تحت تعقیب مراجع قضائی بودند شناسایی و در عملیات‌های جداگانه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان افزود: دستگیری محکومان غایب و فراری و تحویل آنها به مراجع قضائی در کاهش جرایم شهرستان نقش مؤثری به همراه خواهد داشت و به همین جهت این رویه به صورت مستمر از سوی فرماندهی انتظامی شهرستان دنبال می‌شود.

کد خبر 6092208

دیگر خبرها

  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل یکی از شهرک های مشهد
  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل شهرک سیدی مشهد
  • دستگیری متهمان به ۲۹ فقره سرقت کابل‌های برق و ویلاها در طرقبه شاندیز
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • ۱۲ متهم متواری در فلاورجان دستگیر شدند
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • کشف ۷ کیلوگرم تریاک در شهرستان گناباد
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود