Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشجویان دانشگاه بوعلی همدان با ۱۰ اتوبوس از ۱۶ اسفند ماه راهی سفر راهیان نور می‌شوند. علی کائید مسئول فرهنگی دانشگاه بوعلی همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در مورد اردوی راهیان نور و برگزاری آن توسط دانشگاه بوعلی گفت:: اردوی راهیان نور در این دانشگاه در دو بازه ۵ روزه از ۱۶ تا ۲۴ اسفند ماه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در ادامه افزود: از ۱۶ تا ۲۰ اسفند ماه برادران دانشجو با ۴ اتوبوس راهی مناطق جنگی می‌شوند و مناطق عملیانی در دوران جنگ را بازدید می‌کنند، این گروه بیش از ۱۷۰ نفر هستند.

کائید  در ادامه اضافه کرد:، اما دوره دوم شامل خواهران است که از ۲۰ اسفند ماه شروع شده و تا ۲۴ اسفند ادامه پیدا می‌کند. در این گروه نیز بیش از ۲۶۰ دانشجوی خواهر در قالب ۶ اتوبوس راهی اردوی راهیان نور می‌شوند. در واقع با تلاش بسیج دانشجویی حدود ۴۵۰ دانشجو که ۵ درصد دانشجویان دانشگاه بوعلی را تشکیل می‌دهند، راهی این سفر معنوی می‌شوند.

مسئول فرهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی همدان در ادامه اضافه کرد: استقبال خواهران برای این سفر بسیار زیاد بود و حتی بیش از یک اتوبوس را نیز می‌توانستیم به آمار اتوبوس‌هایی که راهی این سفر هستند، اضافه کرد. اما مشکل تامین اعتبارات بود و به همین دلیل این امر محقق نشد.

وی در ادامه اضافه کرد: بیشترین دانشجوی اعزام شده به این سفر از دانشجویان بار اولی بودند و دانشجویانی که بیش از این این سفر را تجربه کرده بودند و تمایل داشتند دوباره به این مناطق سفر کنند در قالب خادمین و اجرا کنندگان اردو راهی خوزستان شدند.

کائید با اشاره به اینکه از ۱۰ بهمن ماه ستادی برای برنامه ریزی این سفر از سوی بسییج دانشجویی شکل گرفت در ادامه افزود: ۱۵ نفر از دانشجویان واحد فرهنگی بسیج در این ستاد حضور پیدا کردند و برنامه ریزی‌ها برای مسائل و موضوعات مختلف صورت گرفت تا برنامه ریزی‌ها برای هر چه بهتر برگزار شدن این اردو صورت گیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۹۲۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرچم فلسطین بر گردن اولین رئیس جمهور آمریکا! | عکس

به گزارش همشهری آنلاین، اعتراضات دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از فلسطین و علیه جانبداری‌های دولت این کشور از جنایات رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد و در روزهای اخیر شمار زیادی از دانشجویان دانشگاه‌ها کلاس‌های درس را ترک کرده و یا سعی کرده‌اند برای برگزاری اعتراضاتشان علیه عملیات نظامی اسرائیل در غزه، چادرهایی برپا کنند.

در ادامه این اعتراضات گروهی از دانشجویان آمریکایی برای اعلام همبستگی با فلسطین، چفیه و پرچم فلسطین را به گردن مجسمه جرج واشنگتن (اولین رئیس جمهور آمریکا) انداختند که تصویر آن در شبکه‌های مجازی پربازدید شده است.

کد خبر 847485 منبع: ایسنا برچسب‌ها خبر ویژه اعتراض - تجمع - تحصن راهپیمایی ایالات متحده آمریکا واشنگتن- آمریکا

دیگر خبرها

  • از زلزله دانشگاه کلمبیا تا بمب‌ساعتی در دفتر دموکرات‌ها
  • تجمع دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا در حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • حمایت مردم استان اردبیل از خیزش ضد صهیونیستی دانشجویان آمریکا و اروپا
  • ببینید | نقشه خیزش اعتراضی در دانشگاه‌های آمریکا
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • پرچم فلسطین بر گردن اولین رئیس جمهور آمریکا! | عکس
  • عکس/چفیه فلسطینی بر گردن جرج واشنگتن!
  • ادامه تحصن در ۴۰ دانشگاه آمریکا و کانادا برای حمایت از غزه
  • سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به جنگ غزه استعفا داد
  • ادامه تحصن‌ در ۴۰دانشگاه‌ آمریکا و کانادا برای حمایت از غزه