Web Analytics Made Easy - Statcounter

در شب‌های جزیره‌ کیش، وجود تم پارک آبی اوشن فرصت مناسبی است برای کسانی که دوست دارند در طول روز به خرید و گشت‌وگذار بپردازند و همچنین به‌دنبال تفریحی مهیج و شبانه هستند.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، تم‌ پارک آبی اوشن، نخستین پارک آبی روباز ایران با سانس­‌هایی مجزا برای خانم‌­ها و آقایان است. اوشن یکی از منحصربه‌فردترین پارک‌های آبی حاشیه‌ خلیج‌فارس و خاورمیانه است و با ایجاد فضایی وسیع و به‌یادماندنی یکی از مقصدهای گردشگری اصلی و مهم جزیره‌ زیبای کیش به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درحال حاضر، تم پارک آبی اوشن در وب‌سایت معتبر تریپ‌اَدوایزر (TripAdvisor)  به انتخاب و نظر کاربران به عنوان بهترین پارک آبی ایران معرفی شده است.

سانس‌های شبانه‌ اوشن

با توجه به استقبال گسترده مسافران نوروزی از جزیره زیبای کیش، از نوروز ۹۷ سانس ویژه شبانه‌ تم‌پارک آبی اوشن با بهره‌گیری ازداز نورپری بی‌نظیر، خدمات متنوع و هیجان­‌انگیز و ایجاد فضایی منحصربه‌فرد، نویدبخش یک تجربه‌ متفاوت و تفریحی بی­‌نظیر برای مسافران نوروزی در شب­‌های به یادماندنی جزیره است. شب­‌های اوشن به‌ویژه فرصت مناسبی است برای کسانی که دوست دارند در طول روز به خرید و گشت‌وگذار در جزیره بپردازند و به‌دنبال تفریحی مهیج و شبانه هستند. مهمانان اوشن می‌توانند در سانس‌ شبانه‌ از تمام خدمات سانس‌ روزانه استفاده کنند.

امکانات و خدمات

تم‌ پارک آبی اوشن، در مساحتی ۵.۶ هکتاری، با بهره‌گیری از رایدهای متعدد و پرهیجان، چهار استخر، مرکز اسپا، دو رستوران و چهار ایستگاه نوشیدنی‌های متنوع، به‌کارگیری بیش از ۴۰۰ پرسنل حرفه‌ای در حوزه‌های مختلف مدیریتی و خدماتی،  قصه‌پردازی و تمینگ (Theming) بر اساس فرهنگ و رسوم بومی موفق به ایجاد فضایی دوست‌داشتنی و مناسب برای تمام گروه‌های سنی شده است.

برج خورشید

رایدهای سقوط آزاد آدرنالین و پیچالوپ در برج خورشید با سقوط‌هایی ۲۴ متری از جمله مرتفع‌ترین رایدهای سقوط آزاد خاورمیانه هستند و سرعت سقوط در آنها به ۷۵ کیلومتر در ساعت می‌رسد. این دو راید منحصربه‌فرد از پرطرفدارترین رایدهای تم ‌پارک آبی اوشن هستند.

موج‌سواری

تم پارک آبی اوشن برای طرفداران موج‌سواری در ایران امکانی خاص فراهم آورده؛ راید موجاب با سیستم تولید موج مصنوعی که موج‌سواری را شبیه‌سازی می‌کند، اولین و تنها نمونه در ایران است و یکی از بهترین تجربه‌های تم‌ پارک آبی اوشن محسوب می‌شود.

استخرها و جکوزی‌ها

استخر برکو با چند سرسره ایمن و سایبان، و استخر آبتین مخصوص تفریح امن کودکان هستند و استخر آبان مخصوص بزرگسالان است. همچنین تم‌ پارک آبی اوشن دارای دو جکوزی رابو و دینگوست که افراد می‌توانند با استراحت در آنها خود را برای تجربه هیجان‌هایی جدید آماده کنند.

همچنین تم پارک آبی اوشن با توجه به استقبال گسترده‌ مسافران نوروزی، از ۲۴ اسفندماه ۹۶ تا ۱۷ فروردین ۹۷ در طرح ویژه‌ نوروزی، در دو سانس صبح (۹ تا ۱۶) و شب (۱۷ تا ۲۳)، به‌صورت یک روز در میان برای آقایان و بانوان فعالیت دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۹۲۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۳۰۰ تا ۴۰۰ روستای خراسان جنوبی در اثر سیلاب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیر کل مدیریت بحران استانداری گفت: در اثر بارندگی شدید شبانه روز گذشته حدود ۴۰۰ روستا در استان در سیل گرفتار شدند که ۲۱۹ روستا از این تعداد مربوط به شهرستان خوسف است.


آخوندی افزود: در اثر سیلاب شبانه روز گذشته در بسیاری از نقاط استان، حاشیه راه‌های مواصلاتی شسته شده و بسیاری از مسیر‌ها از جمله سرچاه عماری به سمت صمدآباد مسدود است.


وی گفت: همچنین در اثر سیلاب به زیرساخت‌ها، قنوات، باغات، راه‌های روستایی و معابر شهری خسارت وارد شده است که گروه‌های ارزیاب و امدادرسان از مدیریت بحران، هلال احمر و جهاد کشاورزی به مناطقی که مسیر‌های آنها بازگشایی شده است اعزام شده‌اند.


مدیر کل مدیریت بحران استانداری افزود: تیم‌های مدیریت بحران استان برای اعزام به مناطق سیل زده در آمادگی کامل هستند و در هر روستا و یا منطقه‌ای که مسیر دسترسی بازگشایی شود سریعاً تیم‌های ارزیاب برای بررسی میزان خسارت‌ها و گزارش آن اعزام می‌شوند.


آخوندی افزود: بیشترین بارندگی شبانه روز گذشته با حدود ۶۰ میلیمتر مربوط به بیشه شهرستان خوسف بوده است.


وی گفت: هم اکنون عملیات امدادرسانی به مناطق سیل زده با همکاری تمامی گروه‌های استان آغاز شده و از بخش خصوصی و معادن نیز برای استفاده از ماشین آلات سنگین کمک گرفته شده است.

دیگر خبرها

  • سیب و زنجیره تولید وابسته به آن از ویژگی‌های منحصر به فرد سمیرم است
  • ثبت ۵۰۰ فقره تصادف در شبانه‌روز گذشته در مشهد
  • تولید منحصر به فرد گندم در گلستان / صنایع آردی که در رکود به سر می‌برند
  • کنسرت‌های اردیبهشتی کدامند؟
  • راه اندازی دو مرکز خرید در کهگیلویه/مراکز خرید شبانه روزی است
  • وقوع ۳ همسرکُشی در شبانه روز گذشته در مشهد
  • مسمومیت ۷ نفر در ایلام طی شبانه‌روز گذشته با گاز مونوکسید کربن
  • فیلم تیراندازی شبانه در خیابان‌های زاهدان بر سر یک اختلاف!
  • ریزش برداری در ۳۸ مقطع از محور‌های ایلام انجام شد
  • خسارت ۳۰۰ تا ۴۰۰ روستای خراسان جنوبی در اثر سیلاب