Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز، تم‌ پارک آبی اوشن، نخستین پارک آبی روباز ایران با سانس­‌هایی مجزا برای خانم‌­ها و آقایان است. اوشن یکی از منحصربه‌فردترین پارک‌های آبی حاشیه‌ خلیج‌فارس و خاورمیانه است و با ایجاد فضایی وسیع و به‌یادماندنی یکی از مقصدهای گردشگری اصلی و مهم جزیره‌ زیبای کیش به شمار می‌رود. درحال حاضر، تم پارک آبی اوشن در وب‌سایت معتبر تریپ‌اَدوایزر (TripAdvisor)  به انتخاب و نظر کاربران به عنوان بهترین پارک آبی ایران معرفی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سانس‌های شبانه‌ اوشن

با توجه به استقبال گسترده مسافران نوروزی از جزیره زیبای کیش، از نوروز ۹۷ سانس ویژه شبانه‌ تم‌پارک آبی اوشن با بهره‌گیری ازداز نورپری بی‌نظیر، خدمات متنوع و هیجان­‌انگیز و ایجاد فضایی منحصربه‌فرد، نویدبخش یک تجربه‌ متفاوت و تفریحی بی­‌نظیر برای مسافران نوروزی در شب­‌های به یادماندنی جزیره است. شب­‌های اوشن به‌ویژه فرصت مناسبی است برای کسانی که دوست دارند در طول روز به خرید و گشت‌وگذار در جزیره بپردازند و به‌دنبال تفریحی مهیج و شبانه هستند. مهمانان اوشن می‌توانند در سانس‌ شبانه‌ از تمام خدمات سانس‌ روزانه استفاده کنند.

امکانات و خدمات

تم‌ پارک آبی اوشن، در مساحتی ۵.۶ هکتاری، با بهره‌گیری از رایدهای متعدد و پرهیجان، چهار استخر، مرکز اسپا، دو رستوران و چهار ایستگاه نوشیدنی‌های متنوع، به‌کارگیری بیش از ۴۰۰ پرسنل حرفه‌ای در حوزه‌های مختلف مدیریتی و خدماتی،  قصه‌پردازی و تمینگ (Theming) بر اساس فرهنگ و رسوم بومی موفق به ایجاد فضایی دوست‌داشتنی و مناسب برای تمام گروه‌های سنی شده است.

برج خورشید

رایدهای سقوط آزاد آدرنالین و پیچالوپ در برج خورشید با سقوط‌هایی ۲۴ متری از جمله مرتفع‌ترین رایدهای سقوط آزاد خاورمیانه هستند و سرعت سقوط در آنها به ۷۵ کیلومتر در ساعت می‌رسد. این دو راید منحصربه‌فرد از پرطرفدارترین رایدهای تم ‌پارک آبی اوشن هستند.

موج‌سواری

تم پارک آبی اوشن برای طرفداران موج‌سواری در ایران امکانی خاص فراهم آورده؛ راید موجاب با سیستم تولید موج مصنوعی که موج‌سواری را شبیه‌سازی می‌کند، اولین و تنها نمونه در ایران است و یکی از بهترین تجربه‌های تم‌ پارک آبی اوشن محسوب می‌شود.

استخرها و جکوزی‌ها

استخر برکو با چند سرسره ایمن و سایبان، و استخر آبتین مخصوص تفریح امن کودکان هستند و استخر آبان مخصوص بزرگسالان است. همچنین تم‌ پارک آبی اوشن دارای دو جکوزی رابو و دینگوست که افراد می‌توانند با استراحت در آنها خود را برای تجربه هیجان‌هایی جدید آماده کنند.

همچنین تم پارک آبی اوشن با توجه به استقبال گسترده‌ مسافران نوروزی، از ۲۴ اسفندماه ۹۶ تا ۱۷ فروردین ۹۷ در طرح ویژه‌ نوروزی، در دو سانس صبح (۹ تا ۱۶) و شب (۱۷ تا ۲۳)، به‌صورت یک روز در میان برای آقایان و بانوان فعالیت دارد.

انتهای پیام

true برچسب ها : پارک آبی تفریح جزیره کیش true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۹۲۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه‌بازی آرسنال و چلسی + فیلم

دیدار تیم‌های آرسنال و چلسی در چارچوب هفته بیست‌ونهم لیگ‌برتر جزیره انگلیس با برتری پر گل آرسنال به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های آرسنال و چلسی شامگاه _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته بیست‌ونهم لیگ‌برتر جزیره انگلیس از ساعت ۲۲:۳۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد آرسنال به‌پایان رسید.

لئاندرو تروسار در دقیقه چهار، بن وایت در دقایق ۵۲ و ۷۰ و کای هاورتز در دقایق ۵۷ و ۶۵ گل‌های آرسنال را به‌ثمر رساندند.

خلاصه‌بازی آرسنال و چلسی کد خبر 747375

دیگر خبرها

  • ملیکا نوروزی از کسب مدال بازماند
  • تمساح خونی و سال گربه زیر سایه مست عشق
  • خلاصه بازی منچسترسیتی و برایتون + فیلم
  • تسلاهای ایلان ماسک تاکسی می شوند اما با قابلیتی منحصر به فرد
  • خلاصه‌بازی لیورپول و اورتون + فیلم
  • درباره کنسرت‌های عصر گاهی بانوان و چند چالش
  • همه چیز درباره قلعه جنی کیش
  • موسیقی ایران به پاپ منحصر شده است/ تاریخ انقضای موسیقی‌های بی سر و ته تمام می‌شود
  • متاسفانه موسیقی ایران به پاپ منحصر شده است/ تاریخ انقضای موسیقی‌های بی سر و ته تمام می‌شود
  • خلاصه‌بازی آرسنال و چلسی + فیلم