Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-28@20:53:25 GMT

همه چیز درباره خرید و فروش پراید

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۹۲۸۸۶

همه چیز درباره خرید و فروش پراید

اقتصاد > گزارش آگهی - حدود 6 میلیون پراید در کشور ما تردد می کنند. پشت هر چراغ قرمزی که ترمز می زنیم حتما پرایدی منتظر حرکت ایستاده است.

سالانه صدها هزار دستگاه پراید به ناوگان حمل و نقل کشور اضافه می شود اما باز هم فضای منفی علیه این خودرو 20 ساله وجود دارد که تا به حال مانع خرید و فروش پراید صندوق دار و بی صندوق نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خودرویی که آن را با دست پس می زنند و با پا پیش می کشند.

برای فروش پراید صندوق دار خود نگرانی زیادی نخواهید داشت. تا زمانی که خودرو ارزان تر یا هم قیمتی به جای پراید تولید نشود همچنان این خودروهای 24 ساله دست به دست می شوند. اگرچه تیبا در واقع برای جایگزین شدن پراید وارد بازار شده اما هنوز نتوانسته اندازه پراید توجه ها را به خود جلب کند. فروش پراید صندوق دار برای شما از حدود 7 میلیون تومان شروع و تا 21 میلیون تومان تمام می شود. پراید 7 میلیون تومانی شامل آن دسته از تولیدهای کره در سال 74 و 75 است. همان مدل هایی که از چراغ عقب می توان تشخیص داد که گرد و غبار 21 سال کار روی آن نشسته است. البته پراید های این سال بین طرفداهای دارای این بودجه به خاطر ساخت کره مشتری دارند. شما نیز می توانید برای فروش پرایدتان با این خصلت بازاریابی کنید.

پراید های تولید سال 75 اگر ارزان تر نباشد گران تر نیست. چرا که واردات پراید در سال 74 از کره متوقف و تنها موتور آن ساخت کره بوده است. در همین رنج قیمتی حتی یک پراید آلبالویی سال 78 هم به فروش گذاشته شده است. برای همین است که اگر قصد فروش پراید صندوق دار تا سال 74 را دارید اصلا نگرانی عمر زیادش را نداشته باشید. حتی پراید های تولید 10 سال قبل هم با قیمت 6 تا 7 میلیون تومان برای فروش گذاشته شده اند.

برای مثال در جست و جو پراید صندوقدار در قسمت سواری و فیلتر کردن قیمت سایت دیوار متوجه می شوید که انواع پراید کره ای قدیمی قیمت برابری با تولیدات دهه 80 تولید شده در ایران دارند. بیشتر افرادی که قصد فروش پراید صندوق دار خود را داشته اند قیمت ماشین های تولید سال 87 و بالاتر از آن را بین 10 تا 11 میلیون تومان انتخاب کرده اند. تولیدات سال 88 و 89 هم معمولا 12 تا 14 میلیون تومان می ارزد. این قیمت با توجه به موتور ماشین، رنگ خوردگی، زدگی و یا ضبط صوت و سیستم صوتی و امکانات دیگر و همچنین کارکرد ماشین بالا و پایین می رود. پس تا خودرویی دیدید که قیمت آن بیشتر از میانگین بازار است به فروشنده آن تهمت گران فروشی نزنید. البته به ندرت پرایدهای تولید سال 90 هم در این رنج قیمتی ذکر شده پیدا می شود. بیشتر مدل های 91 و 92 قیمتی حدود 15 تا 17 میلیونی دارند. با اینکه از تیپ تی ال دیگر تولید نمی شود اما این تیپ در پراید مدل سال 92 هم 17 میلیون تومان قیمت گذاری شده است. آن هم در حالی که مجهزات ایمنی لازم را ندارد. 

2121

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۹۲۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعال‌سازی بند فسخ قرارداد، تنها راه خرید مارکوس تورام از اینتر

اینتر برای خرید زیرکزی به فروش برخی بازیکنانش نیاز دارد

طرفداری | هرتیمی مارکوس تورام را می خواهد، باید بند فسخ 85 میلیون یورویی قرارداد مهاجم فرانسوی با اینتر را فعال کند. 

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، در قرارداد مارکوس تورام با اینتر بند فسخ 85 میلیون یورویی وجود دارد و نراتزوری پیشنهادهای کمتر از این رقم برای او را رد خواهد کرد زیرا قصد حفظ مهاجم 26 ساله خود را دارد. اگر تیمی بند فسخ قرارداد تورام را فعال کند، آنگاه تصمیم نهایی با او خواهد بود. در صورت پاسخ مثبت تورام، اینتر برای جذب یاشوا زیرکزی وارد عمل می شود اما حتی بدون فروش تورام هم نراتزوری این مهاجم 22 ساله را می خواهد. با این حال اینتر قبل از اقدام برای زیرکزی نیاز به فروش دارد.

والنتین کاربونی که به صورت قرضی در مونتزا حضور دارد، یکی از گزینه های اصلی فروش به حساب می آید و قیمت او 30 میلیون یورو تعیین شده است. فیورنتینا پس از رد شدن پیشنهاد 20 میلیون یورویی‌اش در ژانویه همچنان به وینگر 19 ساله آرژانتینی علاقه دارد درحالی که آتالانتا نیز وضعیت او را دنبال می کند. تیم های انگلیسی به ویژه استون ویلا نیز توجه ویژه‌ای به کاربونی دارند.

فیلیپ استانکوویچ، دروازه بان اینتر که در تابستان 2023 به صورت قرضی راهی سمپدوریا شد نیز دیگر گزینه اینتر برای فروش است. امپولی به جذب قرضی پسر دژان علاقه دارد اما مشتریان دست به نقد او در فرانسه هستند.

بولونیا 60 میلیون یورو برای فروش زیرکزی می خواهد و اینتر می تواند با حذف کردن بند بازخرید 12 میلیون یورویی قرارداد جووانی فابیان (قابل فعال سازی در سال 2025)، از بولونیا برای مهاجم هلندی تخفیف بگیرد. این کار باعث می شود روسوبلو بتواند این هافبک 20 ساله را با رقمی بیشتر از 12 میلیون یورو به تیمی مثل آاس رم بفروشد یا اینکه او را حفظ کند. باید دید نراتزوری می تواند با فروش به موقع بازیکنان جوانش پول مورد نیاز برای خرید زیرکزی را فراهم کند یا نه. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • قرارگاه تولید مسکن ارزان‌قیمت در برنامه صندوق ذخیره فرهنگیان است
  • با کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان صاحب خودرو شوید!
  • ورود صندوق ملی مسکن به بازار خرید سیمان از طریق بورس
  • فروش اقساطی خودرو کارکرده؛ رونمایی از تب جدید معاملات خودرویی
  • ورود صندوق ملی مسکن به خرید سیمان/ واسطه‌ها حذف می‌شوند
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان کار و اتمام سالن تولید
  • قیمت خرید تضمینی گندم را اصلاح کنید
  • خرید و فروش استقلال و پرسپولیس در چه زمانی امکان‌پذیر است؟
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟
  • فعال‌سازی بند فسخ قرارداد، تنها راه خرید مارکوس تورام از اینتر