Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@13:09:45 GMT

توسعه برنامه‌های ورزشی معلولان و جانبازان در سال ۹۷

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۹۳۰۲۰

توسعه برنامه‌های ورزشی معلولان و جانبازان در سال ۹۷

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران از برنامه‌های مدیریت شهری برای توسعه برنامه های ورزشی معلولان و جانبازان در سال ۹۷ خبر داد. ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰ اجتماعی شهری نظرات

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، ,ولی الله شجاع پوریان در اختتامیه هشتمین دوره پاراالمپیاد ورزشی محلات شهر تهران ویژه جانبازان و معلولین که صبح امروز با حضور محمدعلی نجفی شهردار تهران و حجت نظری عضو شورای شهر تهران در مجموعه فرهنگی ورزشی قمر بنی هاشم(ع) برگزار شد، اظهار کرد: ورزش ارمغان اصلی سلامتی در جامعه است و سلامتی پایه و زیربنای اصلی برای موفقیت در جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در آموزه‌های دینی نیز اشاره‌های زیادی به موضوع ورزش و سلامتی شده است و در اثر و آثار ملی نیز به موضوع ورزش پرداخته شده است. در سال‌های گذشته مدیریت شهری تلاش‌های بسیاری را در حوزه ورزشی در شهر تهران انجام داده است و در این مسیر اقدامات خوبی صورت گرفته است.در سنوات گذشته تلاش‌های خوبی در خصوص توسعه زیرساخت‌های ورزش همگانی در سطح محلات انجام شده است.مدیریت شهری همچنین در خصوص توجه ورزش معلولان و جانبازان تلاشهایی را انجام داده است که تلاش شده در این دوره مدیریت شهری اقدامات خوبی صورت بگیرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به شعارهای شهردار تهران در خصوص نشاط، شادابی، شکوفایی و امید در جامعه گفت: امیدواریم برهمین اساس اقدامات خوبی نیز در حوزه ورزشی صورت بگیرد. تلاش می‌شود در این دوره از مدیریت شهری نیز با همکاری اعضای شورای شهر تهران و سایر بخش‌ها تحولات خوبی در بحث ورزش معلوان و جانبازان انجام بگیرد.

وی از برنامه‌های پیش بینی شده در خصوص ورزش معلولان و جانبازان درسال 97 خبر داد و گفت: در این زمینه برنامه‌های خوبی پیش‌بینی شده که از ابتدای سال 97 اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/

R1491/P1014142/S2,25/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۹۳۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور پیشکسوتان رسانه و ورزش در مراسم تشییع پیکر مسعود اسکویی

به گزارش قدس آنلاین، مراسم تشییع مسعود اسکویی امروز -۱۶ اردیبهشت ماه  با حضور اهالی رسانه و ورزش دقایقی دیگر آغاز می شود.

مجید ندیری، محمد جهانی، جهانگیر کوثری، مریم نشیبا، مهدی تاج، علیرضا جاوید نیا، محمدرضا منصوریان، حمید استیلی، مهدی شاکری، داورزنی، مناف هاشمی، از جمله افراد در حوزه رسانه و ورزش هستند که دقایقی پیش از آغاز مراسم در مقابل مسجد بلال حضور یافتند.

مسعود اسکویی، گوینده و مجری کارشناس پیشکسوت شبکه رادیویی ورزش که چندی پیش به دلیل شکستگی ناحیه لگن و پا در بیمارستان بستری بود، صبح روز چهارشنبه(١٢ اردیبهشت ماه) در بیمارستان دار فانی را وداع گفت.   

دوستداران ورزش از نسل قدیم گزارش‌های مسعود اسکویی پیشکسوت رسانه‌های ورزشی را در برنامه «ورزش از نگاه دو» تلویزیون از جمله فوتبال به یاد دارند. وی از سال ۶۰ به بعد به رادیو رفت و مسابقات ورزشی را گزارش می‌کرد. مسعود اسکویی قدیمی‌ترین مجری کارشناس و گوینده ورزشی صداوسیما بود که دوره تهیه‌کنندگی برنامه‌های تلویزیونی را در تلویزیون آلمان گذراند و یک سال در شهرهای زونه گورگ و ماینس با تلویزیون همکاری کرد.  

یکی از شاخصه‌های او در اجرا، ارائه گزارش مسابقات ورزشی بدون داشتن نگاه جانبدارانه بود. او همیشه در مصاحبه‌هایش با اهالی رسانه به ریشه‌اش در ایران و عشق به کارش تاکید می‌کرد و همین عشق به مردم باعث شد با اینکه حال مساعدی نداشت اما سال تحویل پشت میکروفن رادیو نشست تا شنوندگان رادیو ورزش بخش‌هایی از برنامه سال تحویل را با اجرای او بشنوند.  

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ارائه گزارش عملکرد مدیریت شهری شیراز در سال ۱۴۰۲
  • شهرداری قزوین اقدام عملی برای مناسب‌سازی شهر انجام نداد
  • شهرداری قزوین قدمی برای مناسب‌سازی شهر برنداشت
  • جلسه‌ای مهم برای سپک تاکرا ایران/ تهران میزبان قهرمانی آسیا شد
  • جلسه‌ای مهم برای سپک تاکرا ایران
  • تعرفه سالن های ورزشی شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • تعرفه سالن های ورزش شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • حضور پیشکسوتان رسانه و ورزش در مراسم تشییع پیکر مسعود اسکویی
  • شهرداری تهران هیچ قصدی برای باشگاه‌داری ندارد
  • شهرداری تهران هیچ قصد و برنامه‌ای برای باشگاه‌داری ندارد