Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی گفت: گله من از ورود معاونت استاندار و ضعف استاندار در تصمیم گیری است چرا که استاندار موضوع را به وزارت کشور ارجاع دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتر یک; نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی با حضور در رادیو البرز درباره برخی حواشی پش آمده در شورای شهر نظرآباد و انتخاب شهردار هشتگرد، با اشاره به اینکه نباید وقایع و حواشی پیش آمده در سایت های خبری منتشر شود و خارجی ها هم متوجه موضوع شوند گفت: از شورای شهر نظرآباد سه نفر به مراجع ارجاع داده شد، که دو نفر آنها حذف شدند و جایگزین های آنها روی کار آمدند و شهردار نیز انتخاب شد و داریوش یگانه را به عنوان شهردار نظرآباد انتخاب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمود بهمنی با اشاره به اینکه اغلب مواقع از سوی استاندار البرز به دستور معاونت اجرایی استانداری، دخالت های بسیار بیجایی صورت می گیرد، درحالیکه یک معاونت عمرانی نباید در شوراها دخالت کند، چرا که اگر قرار است شوراها مردمی باشد، باید بگذاریم مردم آنها را انتخاب کنند و اگر مردمی نیست از همان روز اول اعلام کنیم که باید توسط معاون اجرایی استاندار تعیین شوند، تا مردم تکلیف خود را بدانند.

وی در  درباره وقایع پیش آمده در ماه های گذشته نسبت به انتخاب شهردار هشتگرد، اظهار داشت: صریح می گویم که خودم اصلا اطلاع نداشتم، پسرم رزومه ای داده بود، خب ایشان دکترای دانشگاه تهران با معدل 18.75 است و دو زبان بین المللی آلمانی و انگلیسی را می داند و مخترع و استاد دانشگاه است.

بهمنی با اشاره به اینکه فرزندش برای تدریس در دانشگاه های خارج از کشور دعوت شده است که ما نگذاشتیم برود و مقصر بودیم، تصریح کرد: امیر 34 ساله است و خانواده شهید بوده و با خانمی از خانواده شهدا ازدواج کرده است اما معاونت عمرانی می گوید دوست داریم با دیپلمه ها کار کنیم.

وی با بیان اینکه من اصلا مُصر به شهردار شدن پسرم نبودم، گفت: شورا به امیر بهمنی رای داد، اما یک نفر به دیوان عدالت مراجعه کرده و می گوید سنش کم است درحالیکه ما 32 ساله را وزیر کرده ایم در حالی که 36 سال سن دارد و صغر سن داشته است، باید به مردم احترام بگذاریم اما آقایان با راهنمایی آقای ارتقایی معاون استاندار به دیوان عدالت مراجعه کردند که البته دیوان عدالت هفته گذشته رای مبنی بر حق شهردار شدن امیر بهمنی داد و اعلام کرد باید حکمش صادر شود.

بهمنی افزود: آقایان گفتند به واسطه اینکه روند انتخاب شهردار 5 الی 6 ماه به طول می انجامد نمی توانیم بدون شهردار باشیم لذا دو دوره سه ماهه آقای بغدادی را انتخاب کردند که امروز این زمان به اتمام می رسد. حکم صادر شده است و ما می گوییم آقای استاندار تصمیم بگیر و آن را به معاونت عمرانی ارجاع ندهید و باعث نشوید عموم فکر کنند که یک معاونت عمرانی در استان تصمیم می گیرد.

وی با اشاره به اینکه حکم امیر بهمنی به عنوان شهردار هشتگرد صادر نشده است اظهار داشت: گله من از ورود معاونت استاندار و ضعف استاندار در تصمیم گیری است چرا که استاندار موضوع را به وزارت کشور ارجاع دادند و اعلام شد حق با امیر بهمنی است.

بهمنی با تاکید بر اینکه ما به دنبال جوانگرایی هستیم تصریح کرد:  زمان سرپرستی شهردار موقت هشتگرد به اتمام رسیده است لذا آقایان باید تصمیم گیری کنند چرا که در آستانه نوروز با مشکلات بودجه ای و ... مواجه هستیم و متاسفانه به واسطه این مشکلات به من به عنوان نماینده شهرستان مراجعه می کنند.

نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی در خاتمه با اشاره به اینکه ما نمی توانیم بگوییم کسی کنار رفته و شخص دیگری روی کار بیاید و رشته تخصصی فرزندم دکترای عمران است گفت: بنده ارتباط خوبی با اعضای شورای شهر هشتگرد دارم و باید به خرد جمعی احترام بگذاریم.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۹۴۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنترل جمعیت حیوانات بلا صاحب در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، اولین جلسه کارگروه کنترل جمعیت حیوانات بلاصاحب به ریاست معاون امور عمرانی فرماندار در سالن جلسات شهید سلیمانی فرمانداری ارومیه برگزار شد.

در این جلسه حاجیلاری با اشاره به اهمیت موضوع و ضرورت کنترل جمعیت حیوانات گفت: باید تعامل و همکاری بین ادارات عضو کارگروه و سازمان های مردم نهاد فعال در این حوزه بیشتر از همیشه باشد.

وی در ادامه به کمبود دارو اشاره کرد و گفت: مهمترین مشکل این حوزه کمبود داروی بیهوشی کتامین می باشد.

معاون عمرانی گفت: باید شبکه دامپزشکی شهرستان مساعدت و همکاری لازم رو در این خصوص انجام دهد.

و در  پایان این جلسه تصمیماتی در خصوص کنترول جمعیت حیوانات بلاصاحب در سال جاری اتخاذ شد.

 

دیگر خبرها

  • درخشش مربی قزوینی در مسابقه عکس سال
  • اعضای شورای شهر حق دخالت در انتصابات شهرداری را ندارند
  • کنترل جمعیت حیوانات بلا صاحب در ارومیه
  • سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران رونمایی شد
  • رونمایی از سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران | معاون شهردار: نظارت گریز نیستیم
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • خیابان صنایع اهواز آسفالت می‌شود
  • پروژه ۴۳۲ واحدی خورموج باید تا پایان سال تکمیل شود
  • جاری شدن سیل در بیش از ۴۰ نقطه در بستر رودخانه‌های شهرستان بردسکن