Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس کانون سردفتران و دفتریاران و خانم "والری دونیو" در محل وزارت دادگستری فرانسه با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش گروه حقوقی وقضایی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی کانون سردفتران و دفتریاران رئیس کانون سردفتران و دفتریاران و خانم "والری دونیو" در محل وزارت دادگستری فرانسه با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار محمدرضا دشتی اردکانی، رئیس کانون سردفتران و دفتریاران، ضمن تشریح نظام حقوقی حاکم بر دفاتر اسناد رسمی تاکید کرد: سند رسمی و نظام سردفتری در جمهوری اسلامی ایران از جایگاه بسیار بالا و ارزشمندی برخوردار است.

وی با اشاره به حمایت کامل حاکمیت جمهوری اسلامی از سند رسمی اظهار کرد: در ایران سردفتران ضامن برقراری نظم و امنیت حقوقی در کشور هستند.

رئیس شورای عالی سردفتران و دفتریاران کشورمان ضمن قدردانی از تلاش‌ها و حمایت‌های سازمان ثبت و اسناد و املاک کشور از نظام سردفتری در ایران تاکید کرد: اقدامات و تلاش‌های صورت گرفته طی سال‌های اخیر در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور منجر به ایجاد تحولات چشمگیری در حوزه سردفتری به خصوص در زمینه استفاده از تکنولوژی‌های مدرن در تولید اسناد و الکترونیکی شدن فرآیند‌ها شده است.

همچنین والری دونیو، معاون وزیر دادگستری فرانسه ضمن ابراز خرسندی از دیدار با رئیس کانون سردفتران و دفتریاران و هیئت همراه ابراز امیدواری کرد؛ همکاری‌های مستمر و دوجانبه در عرصه‌های حقوقی و سردفتری بین فرانسه و جمهوری اسلامی ایران گسترش یابد.

معاون وزیر دادگستری فرانسه با اشاره به گزارش رئیس کانون سردفتران و دفتریاران ایران، تحولات صورت گرفته در حوزه تنظیم اسناد و دفاتر اسناد رسمی در جمهوری اسلامی ایران را بسیار مثبت ارزیابی و ابراز امیدواری کرد، الگوی اجرا شده در ایران بتواند مورد استفاده بسیاری از کشور‌های در حال توسعه قرار گیرد.

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۹۵۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«شتر و آسیابان» به کازابلانکا رسید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره‌کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل کانون، «شتر و آسیابان» عنوان مجموعه‌ای از سه فیلم کوتاه عروسکی پویانمایی شامل «جایگزین»، «کشاورز و ربات» و «سپید بالان» به کارگردانی عبدالله علیمراد است که به ترتیب در سال‌های ۲۰۰۳، ۲۰۱۱ و ۲۰۲۲ میلادی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با شیوه استاپ‌موشن تولید شده است.

از این مجموعه در بازار فیلم هفتاد و پنجمین جشنواره فیلم کن در کشور فرانسه رونمایی شد.

این مجموعه چندی پیش نیز در بخش غیر رقابتی بیستمین جشنواره بین‌المللی فیلم مراکش، بیست‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم انیمیشن «مکنِس» مراکش، جشنواره «بلک مووی» سوییس، بخش مسابقه «مخاطبان بزرگسال» بیست‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم سینمای آسیایی «وزوول» کشور فرانسه حضور داشته است.

سومین دوره جشنواره سینمای مستقل «کازابلانکا» از ۳ فروردین تا ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ (۱۹ تا ۲۵ آوریل ۲۰۲۴) در شهر کازابلانکا کشور مراکش در حال برگزاری است.

کد خبر 6090020

دیگر خبرها

  • ایران و روسیه در حوزه دفاتر اسناد رسمی تفاهم نامه امضا کردند
  • وزیر دفاع ایران با کدام مقام نظامی خارجی دیدار کرد؟ +جزئیات
  • دیدار معاون رئیس جمهور زیمباوه با وزیر دفاع ایران در تهران
  • قزاقستان: کشورهای مختلف به برقراری روابط با کابل تمایل دارند
  • گسترش همکاری‌های سازمان ثبت و سازمان انرژی هسته‌ای
  • دیدار نخست وزیر بورکینافاسو و معاون اول رئیس جمهور
  • نبیه بری: منتظر دریافت پیشنهاد فرانسه درخصوص کاهش تنش هستیم
  • همه اقدامات باید حرکت به سمت رشد و ارتقای عملکردها باشد
  • «شتر و آسیابان» به کازابلانکا رسید
  • روایت سیمین دانشور از دیدار با امام خمینی(ره)