Web Analytics Made Easy - Statcounter

 امیررضا خسروشاهی: حسین نقدی، اظهار داشت: برند تازه وارد MG برای اولین بار در کشور با قرارداد 10ساله فیمابین شرکت خودروسازی ام جی و شرکت صنعت خودرو آذربایجان بسته شد.
وی افزود: با توجه به مدت کوتاه شروع به کار خط تولید مدل MG360 در شهرستان ممقان توانسته‌ایم با ایجاد ۵۳ دفتر نمایندگی فروش در سراسر کشور و تبریز محصولات تولیدی خود را به استانهای دیگر نیز ارسال کرده و شبکه فروش پایدار ایجاد کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نقدی با اشاره به لزوم سرمایه‌گذاری مستمر برای پیشبرد طرح تبدیل تبریز به عنوان سومین قطب خودروسازی در کشور، اظهار داشت: شرکت خودروسازی صنعت خودرو آذربایجان دارای پتانسیل بالایی درخصوص افزایش ظرفیت خط تولید و همچنین افزایش تنوع محصولات تولیدی کارخانه دارد.


مدیرعامل صنعت خودرو آذربایجان ادامه داد: این شرکت با تمام توان خود در حال آماده‌سازی سفارش‌های مشتریان و تحویل این خودروها تا عید است.
وی ضمن تاکید بر لزوم حفظ این برند در استان گفت: برند MG متعلق به آذربایجان‌شرقی بوده و باید با حمایت مسئولان استانی در مقابل کسانی که درصدد خارج کردن این برند از استان ما هستند بایستیم.
نقدی از تعداد قرارداد 10 ساله این مجموعه خبرداد و گفت: بنا به قرارداد 10 ساله این مجموعه با شرکت خودرورسازی MG در سال اول قرارداد یعنی 2018، 10 هزار دستگاه از مدل MG360 را تولید و روانه بازار خواهیم کرد و در 3 سال آینده ظرفیت این خط تولید به 50 هزار دستگاه افزایش پیدا خواهد کرد.
وی با اشاره به اینکه کل ظرفیت تولید کارخانه را در اختیار یک برند قرار داده ایم، افزود: از قرارداد سال اول شرکت تا امروز 4 هزار و 688 دستگاه خودرو تولید و روانه بازار کردیم و امید داریم که ظرفیت را در سال های بعدی بالاتر ببریم.
مدیرعامل صنعت خودرو آذربایجان ضمن اشاره به قرارداد رساندن ظرفیت تولید MG360 به 50 هزار دستگاه خودرو در سال های آتی گفت: این تعداد در حالی است که شرکتهای خودروسازی دیگری که در داخل ایران فعالیت می کنند هنوز نتوانسته اند به تولد 50 هزار دستگاه خودرو در سال برسند.
وی اعلام کرد: خوشبختانه یا متاسفانه در ساخت این شرکت از هیچ گونه تسهیلاتی استفاده نکردیم و هر آنچه امروز می بینید از تلاش و پشتکار خود اعضای این مجموعه شروع شده است.


نقدی تاکید کرد: تنها تسهیلاتی که ما به عنوان یک کارخانه با این عظمت از آن استفاده کردیم، 50 میلیارد تومان وام سرمایه در گردش بود.
مدیرعامل صنعت خودرو آذربایجان افزود: یکی از مظلومیت های استان ما این مورد بود که این وام را مستقیما به خود ما نداده و به اسم شرکت سایپا ریخته شد ولی متاسفانه به دلیل بدقولی این شرکت هنوز موفق به دریافت این مبلغ نشده ایم.
وی ادامه داد: طبق قرارداد ما با شرکت چینی و صاحب 100درصدی برند MG یعنی سایک موتور، 2 درصد از قیمت تمام شده خودروهای تولیدی را به عنوان حق برند به آنها پرداخت می کنیم.
نقدی افزود: قطعات مورد نیاز این شرکت بدون هیچگونه مشکل به دست ما رسیده و در روزهای آینده ترخیص تعدادی از قطعات وارد شده از گمرک را انجام خواهیم داد.
وی اظهارداشت: 517 نفر که مجموع کارکنان و عوامل این مجموعه هستند از استاندار محترم درخواست داریم تا از ما برای حفظ برند MG در استان حمایت کنند.
گفتنی است شرکت خودرسازی صنعت خودرو آذربایجان، برند MG را با مذاکرات فشرده با شرکت طرف قرارداد و قبول شروط مندرج درخصوص مونتاژ این خودروها و به عبارتی گذشتن از هفت خان رستم توانسته امتیاز این برند را به دست آورد و علاوه بر اشغالزایی 517 نفره تاکنون، یک درآمد پرسود برای استان نیز رقم بزند.
شرکت های خودروسازی استان سمنان درصدد ربودن میدان تولید خودرو MG و قرارداد این شرکت از آذربایجانی ها هستند.
گفتنی است، این برند با سرمایه گذاری مدیران و سرمایه گذاران به آذربایجان شرقی آورده شده و امروز در کنار توجیه اقتصادی، این صنعت در استان نیازمند حمایتهای مسئولان استانی و کشوری و بویژه وزارت صنعت، معدن و تجارت برای حفظ این برند در آذربایجان شرقی و تبریز است.

 

46

انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۹۵۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰درصد بازار شیرینی و شکلات کشور در دست صنایع آذربایجان شرقی است

به گزارش خبرنگار مهر، مالک رحمتی صبح روز چهارشنبه در مراسم گشایش نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات تبریز، افزود: نشان تجاری باید به گونه‌ای باشد که مردم در داخل و خارج کشور آن را بشناسند، اگر محصولی با نشان تجاری در دنیا شناخته شده و مردم به آن اعتماد کنند یعنی تولید پایدار است.

وی ادامه داد: محصول دارای نشان تجاری اگر بازارسازی نشود، ناقص بوده و احتمال دارد در مسیر صعودی تولید زمین بخورد.

وی با بیان این‌که تولید باکیفیت، ساختن نشان تجاری مؤثر و قابل اعتماد برای دنیا و بازارسازی سه اصل مهم در صنعت شیرینی و شکلات است، گفت: کار نمایشگاه‌ها نیز بازارسازی است و طراحی یک نمایشگاه خوب بین المللی موجب می‌شود تا بتوانیم محصول خود را به دنیا عرضه کنیم.

رحمتی با اشاره به اینکه این نمایشگاه پس از ۱۷ دوره برگزاری در کشور برای نخستین بار در تبریز برگزار شده است، افزود: این نمایشگاه اکنون به جای اصلی خود بازگشته است و آذربایجان شرقی، قطب صنایع غذایی و محصولات شیرینی و شکلات در کشور است.

وی ادامه داد: تقریباً ۱۰۰ درصد بازار شیرینی و شکلات کشور در دست صنایع آذربایجان شرقی بوده و سالانه ۲۱۵ هزار تن صادرات به ۷۹ کشور خارجی انجام می‌گیرد.

استاندار آذربایجان شرقی بر لزوم توجه به انعکاس رسانه‌ای نمایشگاه‌ها تاکید کرد و افزود: با معرفی محصولات و دستاوردهای نمایشگاه‌ها از طریق رسانه و شبکه‌های مجازی که امروز در موضوع بازارسازی نقش قابل توجهی را ایفا می‌کنند، می‌توان شاهد توسعه بازار صنایع بود.

کد خبر 6087201

دیگر خبرها

  • حمایت از کارگران آرامش صنعتی را به دنبال دارد
  • مشکلات مالیاتی شرکت‌های حمل و نقل بین المللی آذربایجان‌شرقی
  • بانکداران خارجی در راه عربستان | کاکائو چه چالشی برای دنیا ایجاد کرد؟
  • همت والای کارگران زمینه ساز تحقق شعار سال خواهد شد
  • امضای قرارداد فشار افزایی با ابهامات باقی مانده
  • کشف حدود ۶ هزار ماینر غیرمجاز در آذربایجان شرقی
  • ۱۰۰درصد بازار شیرینی و شکلات کشور در دست صنایع آذربایجان شرقی است
  • ۵ میلیارد دلار منابع برای رشد ۸ درصدی در آذربایجان‌شرقی
  • گشایش نمایشگاه شیرینی و شکلات در تبریز
  • تدوین برنامه راهبردی و عملیاتی جهش تولید در استان