Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ هادی حجازی‌فر در نخستین حضور خود در سریالی ویژه شبکه خانگی، در «ممنوعه» که توسط امیر پورکیان کارگردانی می‌شود؛ به ایفای نقش می‌پردازد.

پیش از این نیکی کریمی، پژمان بازغی، خاطره اسدی، الهه حصارى، امیرحسین آرمان، آناهیتا درگاهی، آتیلا پسیانی و مجید مظفری جلوی دوربین رفته بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سریال ممنوعه داستان 3 نسل را به صورت همزمان و پیوسته روایت می کند، از دغدغه های امروز جوانان تا آسیب مسائل روز خانوادگی و اجتماعی…

امیر پورکیان به عنوان کارگردان، فیلم ناکوک با مضمون اجتماعی را در کارنامه خود دارد که این فیلم منتخب فستیوال های دوربان آفریقا و کازان روسیه شد.

همچنین موسسه سرو رسانه پارسیان پخش سریال ممنوعه را برعهده دارد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۹۵۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ دوپینگ جدید در کشتی پهلوانی!

طرفداری| دو ورزشکار رشته کشتی پهلوانی به دلیل استفاده از مواد ممنوعه غیرمجاز مرتکب عمل دوپینگ شده‌اند.

دو ورزشکار رشته کشتی پهلوانی به دلیل استفاده از ماده ممنوعه، مرتکب عمل تخلف دوپینگ شده و با محرومیت‌ مواجه خواهند شد. با توجه به نوع ماده مصرفی، یکی از این ورزشکاران احتمالا با محرومیت دو ساله و دیگری احتمالا با محرومیت چهار ساله مواجه خواهد شد. در سال ۲۰۲۳ میلادی نیز دو ورزشکار رشته کشتی پهلوانی به مدت ۳ و ۴ سال با محرومیت از انجام تمامی فعالیت‌های ورزشی محروم شدند.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • اولین لژیونر ایرانی به لیگ برزیل پیوست!
  • ذوب شدن اجساد شهدای غزه با سلاح‌های ممنوعه ارتش صهیونیستی
  • اقدام تازه و غافلگیرکننده امیر تتلو در زندان
  • ۲ دوپینگ جدید در کشتی پهلوانی!
  • پدر مددکاری اجتماعی ایران: تعطیل کردن نمایش خانگی دردی از بحران‌های اجتماعی دوا نمی‌کند
  • مراحل تولید وانت و کامیونت های "فورد" در ویدئویی دیدنی (فیلم)
  • بهره‌گیری از بازی‌های ویدئویی در برنامه‌ریزی شهری
  • تصویر قدیمی از بازیگر معروف و برادرزاده‌اش + عکس
  • شایعه تازه و عجیبی که درباره امیر تتلو پخش شد
  • کار کارگران باید پیوست ایمنی داشته باشد