Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه رونمایی از «سامانه انتخاب و انتصاب مدیران مدارس» با حضور وزیر آموزش و پرورش در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد.

ایران آنلاین / چندی پیش وزیر آموزش و پرورش در نشست خبری خود اعلام کرد: کار دیگری که در دستور رونمایی داریم «سامانه انتخاب و انتصاب مدیران مدارس» است. معلم ها می گفتند چرا مدیر مدرسه در دایره شناخت مدیر منطقه انتخاب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سامانه ای طراحی کردیم و برای سال آینده مدارسی که به مدیر نیاز داشته باشد در سامانه معرفی می شود و همه در این سامانه که شرایطش را دارند اعلام آمادگی کنند و بعد یک تیم سه نفره مصاحبه می کند که یک نفر دانشگاهی، یک بازنشسته و یک نفر از سازمان این سه نفر را تشکیل می دهند. شاید این هم قدم بزرگی نباشد اما همه اینها مشارکت دادن معلم ها در تصمیم گیری هاست.

امروز در مراسمی با حضور وزیر آموزش و پرورش و معاونان و جمعی از فرهنگیان این سامانه رونمایی شد.

سامانه اینترنتی فرایند انتخاب و انتصاب مدیران مدارس به نشانی entekhab.medu.ir است که از امروز فعال شد و امکان ثبت‌نام داوطلبان تا ۲۱ اسفندماه وجود دارد.

داوطلبان پس از ثبت‌نام، در آزمونی که تاریخ آن اعلام خواهد شد، شرکت خواهند کرد و دانش آنها در زمینه سند تحول، مدیریت مالی و اداری مدارس، تسلط به قوانین آموزش‌ و پرورش و ... سنجیده خواهد شد.

منابع این آزمون از طریق این سامانه اعلام خواهد شد و این آزمون ۲۰۰ امتیاز دارد؛ در مرحله بعد، از افراد مصاحبه گرفته خواهد شد و در مصاحبه صلاحیت‌ها و توانایی‌ها مورد سنجش و ارزیابی خواهد گرفت.

مصاحبه ۴۰۰ امتیاز دارد و افرادی که حائز بیشترین امتیاز شوند، برای مدارسی که نیاز به مدیر دارند، انتخاب خواهند شد./ مهر

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۹۶۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از معلمان ایرانی در آنکارا

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از آنکارا در این مراسم سید محمد طباطبایی معاون وزیر و رئیس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش با اشاره به تعریف منظومه جدیدی در وزارت آموزش پرورش با عنوان پرورش فراگیر، گفت: در این منظومه سه شعار محوری ایمان، امید و خردورزی و خودباوری و نشاط دنبال می‌شود.
محمد حسن حبیب الله زاده سفیر جمهوری اسلامی ایران در این مراسم ضمن پاسداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و تشریح آثار ایشان، هفته معلم را به معلمان مدارس ایرانی مستقر در ترکیه تبریک گفت.

دیگر خبرها

  • تجلیل از معلمان ایرانی در آنکارا
  • برپایی میز خدمت آموزش و پرورش در مصلی کیش
  • مدیران مناطق تصمیم گیر نهایی شهریه مدارس غیردولتی هستند
  • جهاددانشگاهی متولی برگزاری آزمون کتبی استخدام در آموزش و پرورش است/ تشریح مراحل مصاحبه و گزینش
  • تقدیر از معلمان و مدیران نمونه در همدان + تصویر
  • فرسودگی۷۰ درصد مدارس شهرستان قوچان
  • ۷۰ درصد مدارس شهرستان قوچان فرسوده است
  • توزیع ۳.۸ میلیون شیر رایگان در مدارس چهارمحال و بختیاری
  • نیمی از مدارس مربی پرورشی ندارند
  • معلمان مدیران تراز انقلاب تربیت کنند