Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-معاون اول رییس‌جمهوری در توییتی نسبت به برخی حواشی ایجاد شده درمورد اظهارات اخیر خود درمورد بحران‌های ناشی از سیاست‌های جمعیتی کشور در دهه شصت پاسخ داد.درحالی که طی روزهای گذشته انتشار یک ویدئوی تقطیع‌شده از سخنرانی معاون اول رییس‌جمهوری در صداوسیما و برخی رسانه‌های اصولگرا درباره بحران‌های ناشی از سیاست‌های جمعیتی در دهه شصت، با واکنش‌هایی علیه دولت همراه شده و برخی فعالان سیاسی و رسانه‌ای اصولگرا، این ویدئوی تقطیع‌شده را بهانه‌ای جدید برای حمله به دولت و معاون اول رییس‌جمهور قرار دادند، اسحاق جهانگیری دقایقی پیش در یک توییت نسبت به این جنجال‌سازی‌ها واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهانگیری در این توییت با هشتگ «دهه شصتی‌ها» نوشت: همه‌ی دهه شصتی‌ها را مثل فرزندانم که دهه‌شصتی هستند، دوست دارم. جمله‌ای که از من منتشر شد، تقطیع‌شده بود. عرضم این بود: این‌که دهه‌ی شصتی‌ها با ورود به هر مرحله از زندگی‌شان با مشکلات زیادی مواجه شدند، ناشی از آینده‌نگر نبودن مسئولان بود.»

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۹۶۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مداوای بچه کفتار توسط مرد دوست دار محیط زیست

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، رئیس شورای روستای چم‌لپو واقع در شهرستان کهگیلویه گفت: ۳۱ فروردین ماه امسال، یک قلاده کفتار با دو توله‌اش به شالیزارهای روستا آمدند که توسط سگ‌ها مورد حمله قرار گرفته بود. شعبان بال‌افکن افزود: یکی از بچه کفتارها پایش آسیب دید و بچه‌ی دیگر نیز قادر به حرکت و فرار نبود. رئیس شورای چم لپو ادامه داد: بعد از اینکه پای بچه کفتار را ضدعفونی کردم، هر دو بچه را در محلی که زخمی و از مادرشان جدا شده بودند، رها کردم تا مادرش به سراغش بیاد، اما متأسفانه این اتفاق نیفتاد. وی تاکید کرد: بچه کفتارها را دوباره با خود به خانه آوردم تا به‌صورت کامل بهبودی پیدا کنند و بتوانند به طبیعت برگردد. بال‌افکن ابراز کرد: در این مدت سعی کردم با دارو از عفونت زخمش جلوگیری کنم تا بتواند سلامت کاملش را به دست بیاورد. همچنین برای تغذیه به آن‌ها شیر و میوه می‌دهم.  

دیگر خبرها

  • رای کلوپ به انتخاب اسلوت: خوب به‌نظر می‌رسد!
  • پیش‌بینی ایلان ماسک از بروز جنگ داخلی در غرب
  • صدور موافقت اصولی ٣ طرح گردشگری در کردستان
  • تو زیبایی
  • مطهری: این یک استارت دوباره است
  • وقتی دوست صمیمی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی را می ترساند! / فیلم
  • مداوای بچه کفتار توسط مرد دوست دار محیط زیست
  • تجلیل از ۲۹ زوج دهه شصتی در قزوین
  • خودت دوست خودت باش: راز طلایی موفقیت (فیلم)
  • دهه شصتی های متاهل، تجلیل شدند