Web Analytics Made Easy - Statcounter

دامغان - کارشناس مسائل سیاسی و منطقه‌ای گفت: استکبار جهانی حتی در ورزش ایران اسلامی نیز دخالت می‌کند و میزبانی اجباری عمان برای تیم های ایرانی در برابر سعودی نمونه آن است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمد رائیجی پیش از ظهر شنبه در مراسم بزرگداشت شهدای ورزشکار دامغان به میزبانی زورخانه قمر بنی‌هاشم(ع) ضمن بیان اینکه استکبار جهانی در ورزش ما نیز دخالت می‌کند، تأکید کرد: استکبار جهانی و دشمنان ما سعی دارند تا مانعی برای دستیابی ورزشکاران ایران اسلامی به مدال‌ها و سکوهای جهانی شوند و در این راه از هر ابزاری بهره می‌برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی از نمونه‌های بارز دخالت در امور ورزش ایران اسلامی، سیاست مضموم اجبار تیم‌های ایرانی به بازی در زمین دیگر کشورها، مانند عمان در برابر با تیم‌های سعودی در جام باشگاه‌های آسیا است که این امر باعث بروز مشکلاتی برای تیم‌های کشورمان شده که از داشتن تماشاچی محروم هستند.

این کارشناس سیاسی با اشاره به حضور اینفانتینو رئیس فیفا در ایران، گفت: این سفر باهدف حل مشکلات انجام شد اما باید گفت که استکبار جهانی و دشمنان که در رأس آن‌ها آمریکا و اسرائیل هستند، برای محو ساختن نام و نشان ملت پرافتخار ایران اسلامی از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند که ورزش نیز یکی از این عرصه‌ها است.

تدین ویژگی ورزشکاران ایرانی

رائیجی با بیان اینکه سیاست استکبار باعث شده تاکنون تعدادی ورزشکاران ما از مدال‌های جهانی دور بمانند، تأکید کرد: در مقابل این دخالت‌های استکبار جهانی ورزشکاران منش پهلوانی را سرمشق خود قرار داده و تاکنون پیروز واقعی لقب گرفته‌اند چراکه آرمان‌های اسلامی از هر مدالی زرین‌تر است.

وی افزود: پنج هزار و ۵۰۰ شهید دفاع مقدس از بین جامعه ورزشکاران بودند که این نشان می‌دهد ورزشکاران بااخلاق ایران اسلامی هیچ میدانی را بالاتر از افتخارآفرینی درراه انقلاب اسلامی ایران و دین مبین اسلام نمی‌دانند.

این کارشناس مسائل سیاسی همچنین ویژگی بزرگ ورزشکاران ایرانی را تدیّن دانست و گفت: رمز موفقیت ورزشکاران ما این است که از خدای متعال طلب نیرو کرده و درراه تقوای الهی گام برمی‌دارند و نه فخرفروشی که این امر باعث شده خدای متعال به ورزشکاران ایران اسلامی عزت و سربلندی بدهد.

یادواره شهدای ورزشکار دامغان برای چهارمین بار با حضور ورزشکاران، خانواده شهدا، مسئولان، آحاد مردم متدین و خداجو و همچنین جوانان دامغانی برگزار می‌شود.

تقدیر از خانواده شهدای ورزشکار در زمره بخش‌های این همایش است.

دامغان ۵۶ شهید ورزشکار دارد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۹۶۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسبقیان: وزارت ورزش در انتخاب هیات مدیره سرخابی‌ها دخالت نمی‌کند

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم آئین واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی که امروز چهارشنبه (۵ اردیبهشت) در وزارت اقتصاد و دارایی برگزار شد.

محمد شروین اسبقیان، معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در حاشیه این مراسم در خصوص نحوه انتخاب مدیران سرخابی های اظهار داشت: جا دارد تشکر کنیم از وزارت اقتصاد و داریی، سازمان خصوصی سازیف فدراسیون فوتبال و هر دوباشگاه استقلال و پرسپولیس که همه پای کار بودند تا این اتفاق بیفتد.

وی افزود: با واگذاری این دو باشگاه به بخش خصوصی تکلیف هیات مدیره و مدیران هر دو باشگاه را قطعا شرکت ها مشخص خواهند کرد. البته که در این میان وزارت ورزش هم نقش حمایتی و نظارتی را خواهد داشت که این موضوع صرفا محدود به سرخابی ها نیست و نظارت بر فعالیت باشگاه ها از وظایف ماست.

کد خبر 6087519

دیگر خبرها

  • تجدید عهد با شهدای پهلوان
  • لازمه ورود به عرصه ورزش، ورزیدگی اخلاقی است
  • جنایات رژیم صهیونیستی به مساله اول رسانه‌های جهانی تبدیل شده است
  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران؛ میرزازاده و کیانی بهترین ورزشکاران از نگاه مردم
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب
  • انقلاب اسلامی به یک چالش برای استکبار تبدیل شده است
  • اسبقیان: وزارت ورزش در انتخاب هیات مدیره سرخابی‌ها دخالت نمی‌کند
  • دشمنان وحدت و تقریب امت اسلامی را هدف گرفته اند
  • عملیات وعده صادق، بدون دخالت متحدان منطقه‌ای بود
  • عملیات وعده صادق ، بدون دخالت متحدان منطقه‌ای انجام شد