Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اعزامی ایکنا از خوزستان به شهرستان رامشیر، اختتامیه پانزدهمین دوره جشنواره قرآن، عترت و نماز دانش آموزان استان خوزستان در قطب 2 به میزبانی رامشیر تا دقایقی دیگر در این شهرستان برگزار می‌شود.

این مسابقات با حضور 1500 دانش‌آموزان از سیزده شهر استان خوزستان از چهارشنبه 9 اسفندماه در بخش پسران آغاز شده است و امروز 12 اسفندماه با برگزاری اختتامیه مسابقات در بخش دختران به پایان می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید قنواتی، رئیس اداره آموزش و پرورش رامشیر در حاشیه برگزاری این مسابقات در گفت‌وگو با ایکنا خوزستان، گفت: جشنواره پانزدهم، سومین جشنواره‌ای است که در شهرستان رامشیر برگزار می‌شود. این رویداد قرآنی از 9 اسفند با حضور دانش‌آموزان پسر شروع شد و امروز 12 اسفند مراسم اختتامیه آن برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: دانش‌آموزان شهرستان‌های آبادان، خرمشهر، اروندکنار، بندر امام خمینی، هندیجان، ماهشهر، بهبهان، آغاجاری، شادگان، امیدیه، زیدون و رامهرمز به میزبانی رامشیر در این مسابقات شرکت کردند.

وی با بیان اینکه یک هزار و 500 دانش‌آموز در این مسابقات حضور پیدا کرده‌اند، گفت: این لطف الهی است که شامل رامشیر شد و میزبانی گل‌های قرآنی سیزده شهر را عهده‌دار شد. رامشیر با توجه به پتانسیل و نیروی انسانی قوی که حاصل سال‌ها تلاش در حوزه قرآن، عترت و نماز بود، میزبان این مسابقات شد.

قنواتی تصریح کرد: رامشیر از نظر زیرساخت‌ها شهرستان قوی نیست اما یکی از دلایلی که باعث شد پیشنهاد میزبانی این مسابقات را بدهیم نیروی انسانی بسیار قوی قرآنی شهرستان بود و برگزاری دو جشنواره گذشته نشان داد که این موضوع عامل مؤثری در برگزاری مسابقات است.

وی گفت: ما در مسابقات کشوری حرف‌های زیادی برای گفتن داریم و در طول سال‌های گذشته بیست و یک رتبه کشوری کسب کرده‌ایم که این به اتکای نیروهای قرآنی به دست آمده است.

وی اظهار کرد: در رامشیر دو دارالقرآن دخترانه و پسرانه فعالیت می‌کنند و در کنار آنها مؤسسه اهل‌البیت رامشیر کمک شایانی در این کار به آموزش و پرورش کرده است.

وی در پایان گفت: از همه افرادی که در این مدت در کنار ما بودند، قدردانی می‌کنم. امام جمعه، فرماندار، فرماندهی نیروی انتظامی، فرمانده سپاه پاسداران، شهردار، اصناف، اداره ورزش و جوانان در این زمینه به ما کمک کردند. از معاونان و همکاران آموزش و پرورش شهرستان و همه خدمتگزاران قرآن در این مدت سنگ تمام گذاشتند، تشکر ویژه دارم.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۹۸۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه مسابقات هفت سنگ بانوان شهرستان بافق

ولی الله جعفری پور رئیس هییت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی شهرستان بافق گفت: مسابقات هفت سنگ بانوان شهرستان بافق با حضور ۲۴ تیم به صورت دوره‌ای و تیمی برگزار شد.

او افزود: این مسابقات به همت هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی و با همکاری اداره ورزش و جوانان و باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن بافق برگزار شد.

جعفری پور گفت: در پایان سادات شیطور، دختران ریحانه و دختران آفتاب به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات قرآن بین کودکان و دانش آموزان در روستای الیف + تصاویر
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت در چابهار برگزار شد
  • برگزاری جشنواره خواندن و خوش نویسی در جهرم
  • اختتامیه مسابقات هفت سنگ بانوان شهرستان بافق
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت در چابهار
  • رقابت‌های قرآنی دانش‌آموزی استان مرکزی
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزی استان مرکزی
  • مهارت‌آموزی در کنار تحصیل در مدارس ضروری است
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در سپیدان
  • برگزاری جشنواره نخبگان قرآنی مدارس خوزستان