Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، اصغر نصیری در جلسه قرارگاه فرهنگی پارک موزه دفاع مقدس که بعد از ظهر شنبه در سالن جلسات استانداری البرز برگزار شد، افزود: بدون شک زنده نگه داشتن یاد و ادامه راه شهدا بدون همراهی و هم افزایی همگانی با سرعت کندی پیش خواهد رفت.
نصیری گفت: برای سال آینده اعتباری بالغ بر 15 میلیارد تومان برای مجموعه باغ موزه دفاع مقدس استان در نظر گرفته شده است که امید است برای پروژه نورالشهدا نیز بودجه لازم پیش بینی شده و این طرح به ثمر برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: زنده نگاه داشتن یاد و خاطر شهدا و رزمندگان اسلام یک وظیفه و حقیقت است، باید افتخار کنیم که خادم ایثارگران و خانواده عزیز شهدا، جانبازان و آزادگان هستیم.
محمدجواد کولیوند نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسا در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با اشاره به اینکه باید در خصوص تامین اعتبارلازم برای احداث باغ موزه دفاع مقدس اقدامات لازم را برنامه ریزی کرد، گفت: در صورتی که پیمانکار آمادگی داشته باشد می توانیم 5 میلیارد تومان اوراق خزانه 6 ماهه، یک ساله و دو ساله را برای این امر در نظر بگیریم‌
وی ادامه داد: این آمادگی وجود دارد که رقم استان البرز در این خصوص افزایش داده شود، چرا که منابع نقدی به صورت بودجه ای پاسخگو نیست، اما اگر با پیمانکار به نتیجه برسند در اسناد خزانه می توان وارد عمل شد.
کولیوند گفت: فرمانداران به عنوان مدیران عامل مراکز فرهنگی دفاع مقدس مسئولیت نگهداری از این یادمان ها را به عهده گیرند.
1535/6155
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۰۱۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است

معاون عمران شهری شهردار اصفهان از تکمیل پروژه عمرانی احداث پل صاحب روضات خبر داد و گفت: این پل موجب دسترسی خیابان صاحب‌روضات به خیابان بهستان و کاهش ترافیک پل‌های جهاد و صمدیه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اصغر کشاورزراد اظهار کرد: مدت زمان قرارداد برای اجرای پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح صاحب روضات ۸ ماه تعیین شده بود که با کار جهادی و همت دست‌اندرکاران، این پروژه عمرانی در مدت پنج ماه احداث و آماده بهره‌برداری شده است.

وی با اشاره به بعضی از اطلاعات فنی این پروژه افزود: این پل ۳۲ متر در ۳۰ متر شامل دو خط رفت و برگشت است، همچنین ۱۱۴ عدد تیر پیش ساخته، ۲ عدد کوله هر کدام به‌طول ۳۰ متر، ۷ عدد ستون در محور وسط به ارتفاع هر یک ۶ متر، ۱۶۰۰ مترمکعب بتن ریزی و ۴۰۰ تن آرماتوربندی در آن استفاده شده است.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با اشاره به مزایای احداث پل صاحب روضات گفت: این پل موجب دسترسی خیابان صاحب‌روضات به خیابان بهستان و کاهش ترافیک پل‌های جهاد و صمدیه می‌شود و با اعتباری ۶۰ میلیارد تومانی به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

کد خبر 750678

دیگر خبرها

  • سرنوشت «تلخ» کارخانه‌ای که «موزه» نشد/«ریسباف» فقط «دست به دست» می‌شود!
  • افتتاح فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان
  • فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان افتتاح می‌شود
  • پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است
  • چگونه می‌توان با بیماری هلندی مقابله کرد؟
  • حضور استاندار ایلام در منزل شهید تازه‌تفحص‌شده دوران دفاع مقدس
  • روایت اسارت؛ از پیروزی اسرای ایرانی بر فرماندهان عراقی تا جرزنی بعثی‌ها
  • برگزاری مراسم سالگرد پدر ۴ شهید دفاع مقدس در مبارکه
  • افزایش ۳۰ درصدی اعتبار شهرداری گنبدکاووس
  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده فردا در اصفهان