Web Analytics Made Easy - Statcounter

الکساندر پاتو معتقد است که جنارو گتوزو، فرد درستی برای هدایت میلان است.

طرفداری- الکساندر پاتو، مهاجم 28 ساله برزیلی که در تیانجین کوانجین چین توپ می زند، در خصوص دربی میلان صحبت کرد. پاتو که در هفت دربی دلامادونینا، سه گل به اینتر زده است، در مصاحبه با توتو اسپورت گفت:

انتظار یک بازی بسیار خوب را دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میلان از نظر روانی و فیزیکی فرم خوبی دارد. این در حالی است که اینتر در برهه کنونی به مشکلاتی خورده است اما هرگز نباید آن ها را دست کم گرفت. البته که این بازی را تماشا خواهم کرد. در هر حال، دربی را تماشا می کنم و مهم نیست که اختلاف زمانی چه اندازه باشد. بازگشت میلان به شرایط خوب، مرا شگفت زده نمی کند. میلان تیمی با کیفیت و دارای جوانانی باانگیزه است. رینو را خوب می شناسم و می دانم که حضور در میلانلو و سرمربیگری در میلان برای او چه معنایی دارد. گتوزو فرد درستی برای هدایت میلان است و شخصیت خوبی دارد. او می داند که چگونه با بازیکنان ارتباط برقرار کند و تیم را چگونه هدایت کند.

به نظر من برای اینتر، ایکاردی و برای میلان، بونوچی گلزنی می کنند. از دربی هایی که خودم در آن ها به میدان رفته ام، خاطرات خوبی دارم. دربی مورد علاقه من، بازی دوم آوریل در سال 2011 بود که توانستیم 3-0 پیروز شویم. در آن بازی دو گل زدم و در نهایت توانستیم تا فاتح لیگ شویم. آندره سیلوا؟ او مهاجم با کیفیتی است که باید در آرامش به کارش ادامه دهد. در ماه های اخیر، کوترونه را دنبال کرده ام و او مرا تحت تاثیر قرار داده است. در چین، وضعیت خوب است. برای اولین بار در تاریخ، توانستیم تا سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنیم و آماده شروع لیگ هستیم. اگر پیشنهادی برای بازگشت به اروپا دریافت کنم، خوشحال خواهم شد و اگر آن پیشنهاد از ایتالیا باشد، بیشتر خوشحال می شوم! 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۰۱۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش شانس خولین لوپتگی برای هدایت میلان

لوپتگی شانس خوبی برای حضور روی نیمکت روسونری دارد

طرفداری | خولین لوپتگی، سرمربی اسپانیایی احتمالا سرمربی میلان می شود. 

به گزارش لوکا بیانکین از گاتزتا دلو اسپورت، خولین لوپتگی گزینه اصلی و محبوب سران میلان برای هدایت این تیم به حساب می آید. تماس های روسونری با لوپتگی مداوم است و سران باشگاه ایتالیایی نگرش او در مذاکرات را دوست داشته‌اند.

میلان به دنبال گزینه‌ای است که با جوانان خوب کار کند و بدون تحمیل کردن دیدگاه خود در نقل و انتقالات، در تصمیمات سهیم باشد. لوپتگی ویژگی های مدنظر میلان را دارد و او با وجود داشتن پیشنهادی بهتر از وست هم، اولویت خود را به روسونری داده است. هنوز خبری از توافق نهایی بین طرفین نیست اما سرمربی 57 ساله اسپانیایی از سایر گزینه ها مثل پائولو فونسکا، دومنیکو تدسکو و مارک فن بومل شانس بیشتری برای نشستن روی نیمکت به عنوان جانشین استفانو پیولی دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال
  • جشن قهرمانی تیم اینتر در شهر میلان / فیلم
  • دعوت به کتک‌کاری: دعوای دربی میلان ادامه دارد! (عکس)‏
  • ستاره اینتر احترام میلانی‌ها را نگه می‌دارد
  • جشن در پرایدپارک: دربی کانتی به چمپیونشیپ بازگشت!
  • الگری: به تمام اهداف خود نزدیک شده‌ایم و این یعنی فصل خوبی داشتیم
  • تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید
  • ده روسی: ترکیب ناپولی در سطح اینتر است؛ اندیکا از ابتدای بازی به میدان می‌رود
  • افزایش شانس خولین لوپتگی برای هدایت میلان
  • الگری: یوونتوس چه چیزی برای رقابت با اینتر کم دارد؟ از مسئولان باشگاه بپرسید