Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فوریت‌های پزشکی شوشتر گفت: علت مرگ دانشجوی دانشگاه هنر شوشتر توسط پزشک قانونی در دست بررسی است و تا مشخص‌نشدن نتیجه پزشک قانونی نمی‌توان در این زمینه اظهارنظر کرد.

منصور کلاه کج، رئیس دانشکده هنر شوشتر در گفت‌و‌گو با خبرگزاری دانشجو، گفت: الهام شاکری دانشجو ۲۲ ساله اهوازی رشته نقاشی دانشکده هنر شوشتر شب گذشته ساعت ۸:۳۰ دقیقه در خوابگاه دانشگاه فوت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این دانشجو سابقه بیماری داشته و آخرین مراجعه این دانشجو به بیمارستان یازده آذرماه امسال بوده است.
کلاه کج افزود: تیم پزشک قانونی مشغول معاینه جسد هستند تا نتیجه نهایی را به مراجع ذی صلاح گزارش دهند.
وی در ادامه ضمن تکذیب شایعه خودکشی این دانشجو گفت: جسد این دانشجو برای بررسی و کالبدشکافی به اهواز ارسال شد.   علیرضا ذرتی، رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی شوشتر تصریح کرد: شب گذشته حوالی ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه بعد از تماس با فوریت‌های پزشکی پیکر بی جان این دختر ۲۱ ساله به بیمارستان منتقل شد.
وی افزود: این بیمار هیچگونه علائم حیاتی نداشت و برای بررسی بیشتر جسد وی در اختیار پزشک قانونی قرار گرفته است.
رئیس فوریت‌های پزشکی شوشتر ادامه داد: حدود ۱۰ نفر از دانشجویان دانشگاه که بعد از دیدن این صحنه دچار دلهره و اضطراب شده بودند، به بیمارستان منتقل و تعدادی نیز درمان سرپایی شدند.
وی در پایان گفت: یک کد آمبولانس نیز از شب تا صبح جهت آمادگی کامل در محل دانشگاه مستقر شده بود.   همچنین در همین راستا دانشجوی حاضر در صحنه‌ای از وضعیت خوابگاه هنر دانشکده شوشتر گفت: شب گذشته در خوابگاه دانشکده هنر شوشتر یک دانشجو دختر ۲۲ ساله درگذشت. شایعه شده بود که این دانشجو خودکشی کرده است؛ اما به گفته کلاه کج، رئیس این دانشکده، فرد فوت شده دارای سابقه بیماری بوده و به این دلیل دچار مرگ شده است.
وی گفت: دوستان این دانشجو پس از اطمینان از اینکه وی مرده است دچار ترس شده و غش کردند.   یکی دیگر از دانشجویان دانشکده هنر شوشتر در خصوص فوت الهام شاکری به خبرنگار خبرگزاری دانشجو گفت:الهام شاکری سابقه تشنج داشته و در زمان فوت در اتاق خود تنها بوده است. و وقتی ساعت ۸ برای دعوت او به شام بالای سر او حاضر می شویم، متوجه کبود شدن صورت و بدن او می شویم.   وی گفت: اورژانس به ما گفته است که الهام ساعت ۵ تشنج کرده و در حال خفگی از دنیا رفته است.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۰۲۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجوی واحد نی‌ریز مقام قهرمانی مسابقات استانی پرس سینه را کسب کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی حسن‌پور دانشجوی رشته ساخت و تولید دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز در مقطع کاردانی پیوسته با شرکت در مسابقات استانی پرس سینه، موفق به کسب مقام نخست و قهرمانی این دوره از مسابقات و راهیابی به مسابقات کشوری شد.

مسابقات پرس سینه قهرمانی استان فارس با حضور هشت تیم از شهرستان‌های استان فارس توسط هیئت بدنسازی و پرورش‌اندام استان فارس برگزار شد و حسن‌پور دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز موفق شد در وزن ۵۹ کیلوگرم با رکورد ۱۰۵ کیلوگرم ضمن کسب مقام نخست و قهرمانی این دوره از مسابقات در رشته پرس سینه بدون لوازم به مسابقات کشوری که ۲۳ اردیبهشت‌ماه به میزبانی مهاباد در استان آذربایجان غربی برگزار شود، راه یابد.

این دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی نی‌ریز تاکنون مقام‌های متعددی را در سطح استانی و کشوری کسب کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیس دانشگاه معروف در ایران: سال ۱۴۰۱ پلیس کشته داد اما نکشت | دانشجو و استادی اخراج نشد | فیلم
  • تجلیل از ۱۰۰ دانشجوی برتر مسابقات ورزشی دانشگاه پیام نور کرمان
  • لغو یکطرفه تفاهم نامه دانشگاه تهران با معاونت امور زنان
  • تحقیقات دانشگاه می‌سی‌سی‌پی در مورد رفتار‌های نژادپرستانه
  • تعداد بمب‌های منفجر نشده در غزه،‌ از زمان جنگ جهانی دوم بی‌سابقه است/ میزان آوارها در نوار غزه بیش از خرابی‌های ایجاد شده در اوکراین است/ ارتش با نتانیاهو در مورد اهداف جنگ اختلاف دارد/ پلیس آمریکا تاکنون ۲۰۰۰ دانشجو را به جرم حمایت مردم غزه دستگیر کرده ا
  • دانشکده‌های مهارت برای تأمین نیاز صنایع دانشجو تربیت کنند
  • تحقیقات دانشگاه می‌سی‌سی‌پی در مورد رفتارهای نژادپرستانه
  • آغاز پذیرش دانشجوی ‌دکتری بدون آزمون در دانشگاه صنعتی دزفول
  • دانشجوی واحد نی‌ریز مقام قهرمانی مسابقات استانی پرس سینه را کسب کرد
  • ۸ استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر تقدیر شدند